PDA

View Full Version : Z-Vex Wah Probe



Angel
16 september 2005, 18:13
http://img.photobucket.com/albums/v297/angelsdeath2001/wahprobemed.jpg

Weet iemand of dit iets is?
kan een ruil doen met mijn Line6 MM4 voor dit ding, maar weet niet of het de moeite is. Heb zelf al 2 wahs maar indien ik meer voor dit ding terug krijg dan voor mijn MM4(175 euro) dan denk ik er wel even over na

robzilla
16 september 2005, 18:16
Doen, 270 nieuw..

heb je de demo video al gezien op http://www.zvex.com ? :)

dano
16 september 2005, 18:17
hahah ja echt een spacy ding zeg wow, idd kijk het filmpje

BramVersteeg
16 september 2005, 18:26
Ik zou het wel doen. Als hij niet zou bevallen zou ik m graag van je overnemen.

robzilla
16 september 2005, 18:47
Ik zou het wel doen. Als hij niet zou bevallen zou ik m graag van je overnemen.

Ja of ik :lol:

Lucluc
16 september 2005, 21:14
Ik zou het wel doen. Als hij niet zou bevallen zou ik m graag van je overnemen.

Ja of ik :lol:

ofikofikofikofikofik

phx
16 september 2005, 21:29
Heb je net even een 'wat andere' wah ! Als je hem verkoopt bied ik meer dan bovenstaanden :lol:

ieme
16 september 2005, 23:15
ik heb em vorige week bij een vriend getest en is echt een vet ding!

Angel
17 september 2005, 13:59
had de probe wah niet bij, wel de ooh wah
dus deze is het geworden:

http://img.photobucket.com/albums/v297/angelsdeath2001/ooh-wah_II_big2.jpg

nieuwprijs: € 355.00

phx
17 september 2005, 14:55
... die nu te koop staat op gitaarmarkt spam spam??? Hoe klinkt dat ding trouwens en hoe werkt hij!

Lucluc
17 september 2005, 22:41
Ik heb een Seek Wah en die kan ik onverwacht vaak goed inzetten. Met de speed max krijg je een soort vibrato die super cool werkt als lead tone met bijvoorbeeld een fuzz. Ooh Wah is dacht ik hetzelfde, maar dan met nog een extra 'random' schakelaar. Toffe aanschaf!!!!

Angel
18 september 2005, 11:20
... die nu te koop staat op gitaarmarkt spam spam??? Hoe klinkt dat ding trouwens en hoe werkt hij!
klopt, die op gitaarmarkt

hij klinkt wel goed, heb er gisteren wat zitten mee prullen, heeft echt wat instelwerk nodig, de knopjes bovenaan dienen om de individuele frequenties mee in te stellen, de random knop dient om de frequenties ofwel van links naar rechts ofwel willekeurig te laten doorlopen, van de schakelaar heb ik nog niet de werking kunnen achterhalen

BramVersteeg
18 september 2005, 12:15
... die nu te koop staat op gitaarmarkt spam spam??? Hoe klinkt dat ding trouwens en hoe werkt hij!
klopt, die op gitaarmarkt

hij klinkt wel goed, heb er gisteren wat zitten mee prullen, heeft echt wat instelwerk nodig, de knopjes bovenaan dienen om de individuele frequenties mee in te stellen, de random knop dient om de frequenties ofwel van links naar rechts ofwel willekeurig te laten doorlopen, van de schakelaar heb ik nog niet de werking kunnen achterhalen

Daar kun je mee instellen of je de eerste 4-6 of 8 frequenties wil gebruiken.

Angel
18 september 2005, 12:45
... die nu te koop staat op gitaarmarkt spam spam??? Hoe klinkt dat ding trouwens en hoe werkt hij!
klopt, die op gitaarmarkt

hij klinkt wel goed, heb er gisteren wat zitten mee prullen, heeft echt wat instelwerk nodig, de knopjes bovenaan dienen om de individuele frequenties mee in te stellen, de random knop dient om de frequenties ofwel van links naar rechts ofwel willekeurig te laten doorlopen, van de schakelaar heb ik nog niet de werking kunnen achterhalen

Daar kun je mee instellen of je de eerste 4-6 of 8 frequenties wil gebruiken.

ja en neen, eigenlijk moet je alle frequenties gebruiken, maar je kan die frequenties dan dichtdraaien zodat je ze niet hoort