PDA

View Full Version : Just another Geoffrey Teese topic ;)



fullorder
15 september 2005, 18:15
Er zijn al aardig wat topics versleten aan deze wah pedalen en knal er gewoon nog eentje bovenop ;)

Ik speel nu nog over een doodgewone jim dunlop crybaby, maar ik vrees dat ik er toch ook eens aan moet geloven om me te gaan verdiepen in een Geoffrey Teese wah. Nu ben ik echter benieuwd waar ik m'n pijlen op moet richten. Ik dacht altijd een RMC1, omdat ik een sucker ben voor pedalen met weinig knoppen en instelmogelijkheden en uiteraard een goede sound, maar nu begin ik me af te vragen of deze wel geschikt is voor het betere John Shaft werk. Dat is waar ik mijn crybaby met name voor gebruik met hier en daar een krijsende solo erbij 8-)

Iemand suggesties?

Oh ja, ik speel bijna altijd over single coils

gvink
15 september 2005, 18:23
Area51 ??

Kan zoveel ( of zo weinig) knoppen krijgen als je wilt, en kan ingebouwd worden in je bestaande wah... Mocht ik je interesse hebben gewekt kan je me een mailtje sturen. :)

Dweezman
15 september 2005, 19:26
nog even, en dan ben ik ervaringsdeskundige ;-)

Heb nu nog een JH-1, RMC1 komt eraan!

vinni
15 september 2005, 22:48
MSD Automagic Silvermachine MK2 :-D

Vinni

fullorder
15 september 2005, 23:02
MSD Automagic Silvermachine MK2 :-D

Vinni

Ik heb een hoop enthousiaste verhalen gelezen over deze ja, maar ik vind 'm eerlijk gezegd gewoon te lelijk. Uiterlijk zou niet uit moeten maken, op zich ziet een crybaby (of look alike) er ook niet zo bijzonder uit, maar ik wil zo'n silvermachine echt niet op m'n pedalboard hebben, sorry. Bovendien past ie ook niet eens ;)

vinni
15 september 2005, 23:07
Spuit je'm toch geel! :-D

Tja.....het oog wil ook wat....da's waar.
Vind de looks van de Silvermachine super.
Maar....respect.....smaken verschillen.


B.t.w. heb ook een RMC 1 gehad.
Gewoon erg goed.......maar geen Silvermachine :amp:

Vinni

fullorder
15 september 2005, 23:36
Spuit je'm toch geel! :-D
Vinni

hehe, niet eens zo'n slecht idee eigenlijk ;)
maar ja dan past ie nog steeds niet niet :-? qua ruimte dan.

die switch in die automagic is trouwens wel geniaal.

jero
16 september 2005, 19:29
vanwege de boost vind ik de rmc-1 minder geschikt voor shaft achtige dingen, wel goed voor solo's. Ik zou eerder kijken naar rmc-2 of 3, eventueel picture wah of een van de fulltones.

Mitch
16 september 2005, 20:31
Zoek functie al gebruikt ? De Teeses zijn al een aantal keer ruimschoots besproken.

fullorder
16 september 2005, 23:26
Zoek functie al gebruikt ? De Teeses zijn al een aantal keer ruimschoots besproken.

yep, heb ik inmiddels gedaan. ik was echter lui en daarom opende ik een nieuw topic. ik heb inmiddels mijn zinnen gezet op een picture wah 8-)