PDA

View Full Version : Muzikanten gezocht omg. Emmen



The o B
12 september 2002, 13:24
Hallo, ik zoek diverse muzikanten om een band op te richten. Ik speel zelf gitaar en zoek een 2e gitarist, drummer, bassist en het liefst ook nog een keyboardspeler.

Leeftijd vind ik niet zo belangrijk, maar inzet, interesse en inbreng wel. Eigen vervoer is geen must maar maakt het wel makkelijker. Ik ben overigens zelf 40 jaar maar nog niet belegen en hoor ook nog niet thuis in het museum bij de afdeling fossielen.

Heb zelf een vrij brede muzieksmaak maar mijn voorkeur ligt bij de blues, rock, jazz, country. Kortom vind eigenlijk heel veel wel leuk. Een leuk stukje muziek waarin een ieder zijn ei kwijt kan klinkt over het algemeen toch net effe beter dan iets spelen omdat het 'moet'.

Als het je wat lijkt, en je bent net als ik weer eens toe aan een nieuwe uitdaging, laat me het dan weten.

Je krijgt in ieder geval antwoord terug.

Theo

RHCP FreaK
12 september 2002, 23:09
Ey, eindelijk ook es een keer iemand omgeving emmen... K zou wel in je band willen, maar leeftijd verschild teveel( ben namelijk 15) en k speel meer rock en funk, en k speel nog maar een jaar gitaar.... Dus, helaas....

blimb
13 oktober 2002, 20:05
zit er een zeberus deal bij?

zozan
16 december 2002, 01:10
hai!!

Kijk dit is nou net wat ik ook zou willen....een band/combo met mensen van mijn eigen leeftijd, ik ben intussen ook de 40 ruim gepasseerd.

Dat je dan nog midden in het leven staat is iets wat je bijna elke dag moet bewijzen en zeker in de musiek. Man wat heb ik al vaak mijn hoofd gestoten omdat ik "te oud" zou zijn.

Helaas ben je niet op zoek naar een zangeres.....je muziekstijl spreekt me aan....ik wil je alleen even succes wensen.

Groeten, Christa.
Emmen

zozan
16 december 2002, 01:12
oeps....sorry foutje!!!!MUSIEK????...MuZiek natuurlijk