PDA

View Full Version : Vox cambridge 15



@iro
12 september 2002, 13:15
nu heb ik hier op't forum al wel wat over gelezen, en ik ben van plan om hem aan te schaffen. Deze zou vooral voor thuis zijn, aangezien ik bas speel in onze groep, maar zou ik met deze versterker ook op de repetitie kunnen spelen ? Moest ik ooit toevallig in een groep gitaar spelen (kan hij hard genoeg??) ik weet dat er een buisje in de voorverster zit.

guvnor
12 september 2002, 16:24
Voor een bas vind ik em ongeschikt. Hij heeft maar een 8" speakertje en 15 Watt is niet veel. Met een gewone gitaar zou het wel lukken, denk ik.

Maar als je toch een Vox wilt hebben, denk dan eens aan de Pathfinder. Heeft wel geen buisje, maar wel reverb (nieuwste model). Vind ik persoonlijk een veel veelzijdiger apparaat.

@iro
12 september 2002, 17:46
ik bedoelde eigenlijk dat ik hem niet echt nodig heb op dit moment voor op de repetitie omdat ik nu bas speel in de groep, maar misschien later gitaar wie weet.

@iro
12 september 2002, 17:46
ik bedoelde eigenlijk dat ik hem niet echt nodig heb op dit moment voor op de repetitie omdat ik nu bas speel in de groep, maar misschien later gitaar wie weet.

Nesker
12 september 2002, 21:40
red je niet met dgie 15 watt, ik heb de cambridge zelf dus. t is een goede oefenversterker, maar als je hem hard wil laten gaan klinkt die niet echt goed mee, gaat de speaker brommen enz...