PDA

View Full Version : de mooiste winkel ooit gezien



Anavrin
19 oktober 2001, 20:45
Ben je wel 'ns in DEnHaag geweest, dan ben je vast wel bij Rock Palace geweest. Ben je nog nooit bij Rock Palace geweest, dan wil je na het zien van hun site meteen gaan kijken. De winkel heeft aparte probeerkamertjes waar je evt een nieuw gitaartje kunt uitproberen. Zeker de moeite waard!!!
http://www.rockpalace.com

sleep_to_saturate
22 oktober 2001, 13:38
Ja tis wel relaxed als je op een middag naar huis rijdt en langs rockpalace rijdt.. hmm effe op een lespaultje spelen. Er werken ook wel relaxte gasten..

taylor
22 oktober 2001, 17:32
ben er 1 keer geweest en vond het niks had het idee dat ik 1 duur warenhuis stond.

was wel jaren geleden dus misschien dat het intussen is veranderd in positiefe zin.

sleep_to_saturate
23 oktober 2001, 11:39
Ja het is niet de beste winkel om duur spul te kopen als je niet weet wat je precies wilt hebben.. Maar je kan wel lekker alles uitproberen op je gemak.

taylor
23 oktober 2001, 14:07
ja das meestal wel fijn,als je bv bij feedback 1 gitaar pakt heb je zo 3 of 4 luitjes om je heen das nie zo fijn.

Ibanez
24 oktober 2001, 21:27
Op 2001-10-23 13:07, schreef taylor:
ja das meestal wel fijn,als je bv bij feedback 1 gitaar pakt heb je zo 3 of 4 luitjes om je heen das nie zo fijn.

das echt niet waar, je mag ze allemaal pakken zonder dat ze er problemen mee hebben, en uitproberen mag je ook zo.

anoniem
11 februari 2002, 00:45
Nou werkelijk.. Niets gewend zeker?
Kijk eens op de site van Musik produktiv, dan weet je pas wat een winkel is, toch zeker niet die losers van rockpalace...





Op 2001-10-19 19:45, schreef Anavrin:
Ben je wel 'ns in DEnHaag geweest, dan ben je vast wel bij Rock Palace geweest. Ben je nog nooit bij Rock Palace geweest, dan wil je na het zien van hun site meteen gaan kijken. De winkel heeft aparte probeerkamertjes waar je evt een nieuw gitaartje kunt uitproberen. Zeker de moeite waard!!!
http://www.rockpalace.com

Grooveyard21
11 februari 2002, 13:00
Inderdaad musik produktiv dat is absoluut de beste!

Luca P
11 februari 2002, 23:36
George Gruhn Guitar Store in Nashville USA.
Hij is de grootste in de wereld die handelt in vintage gitaren. Muren vol met Gretsches, Gibsons, Fenders etc.....
De orginele dan wel te verstaan uit de 50, 60er jaren.
En ook nieuw spul uiteraard.
Ik heb er mijn Les Paul Classic gehaald.

Triple-Dan
18 februari 2002, 16:27
Op 2002-02-11 12:00, schreef Grooveyard21:
Inderdaad musik produktiv dat is absoluut de beste!


Ben ik het wel mee eens ja.......en dan heb je ook nog Music Store in Keulen.....ook tegek.....is net de gitaar hemel :razz: hahahaa