PDA

View Full Version : Jackson WR1 Warrior



Baklap
14 september 2005, 18:00
hi,

ik ben van plan een nieuwe gitaar te kopen namelijk een jackson wr1 warrior, maar aangezien het een zeer dure aankoop is wil ik reacties van andere gebruikers weten.

Heeft iemand deze gitaar of er wel eens op gespeeld? kan iemand mij een soort van recensie geven over deze gitaar?

grt. Mike

Maiden Michiel
14 september 2005, 19:12
WR-1, SL-1, RR-1 is allemaal topklasse.

Afwerking, details, hardware, you name it.
Hij moet je alleen liggen denk ik.

Fatal Fairytale
14 september 2005, 19:35
ik heb ooit eens de WR3 uitgeprobeerd, en wat mij niet beviel was de vorm van de body.
Ik hou van superstrats(dus nog enigszins gevormd naar je lijf qua lijnen), en die Warrior is 1 grote punt, wat ik nogal oncomfortabel vond...

Ic3gl0vE
14 september 2005, 20:15
Warriors en RRs hebben een erg kleine body waardoor ze er vreemd uitzien wanneer je zelf grof gebouwd (of gewoon vadsig) bent. Kijk dus ook even hoe zo'n gitaar je staat voor je 'm koopt!

Walternativo
14 september 2005, 21:26
ijdelheid is mooi haha ;)

Baklap
14 september 2005, 22:56
bedankt voor de reacties, ik heb nu veel gehoord over de vorm enzo, maar is er nog wat op te merken aan het geluid of iets dergelijks

Vexx
14 september 2005, 23:33
bedankt voor de reacties, ik heb nu veel gehoord over de vorm enzo, maar is er nog wat op te merken aan het geluid of iets dergelijks

Ik denk dat er weinig aan te merken valt op geluid en bespeelbaarheid. Het moet je alleen wel liggen. Wij kunnen wel gaan zeggen dat het geluid fabelachtig is, dat zegt voor jou natuurlijk helemaal niets.

Proberen is het devies. Ik meen dat Feedback Rotterdam een tijdje geleden een WR-1 (met Ghost Flames als ik me niet vergis) had staan. Ik weet alleen niet of hij al verkocht is.

Swan
15 september 2005, 12:03
of ga naar Dijkman, Amsterdam, daar hangen wat USA Jacksons, geen Warriors helaas maar dan krijg je wel n beetje t gevoel van de hals enzo, die zal niet zoveel verschillen...
maar over t algemeen zijn dit topinstrumenten!

MoserCustomShopDotCom
15 september 2005, 13:11
bedankt voor de reacties, ik heb nu veel gehoord over de vorm enzo, maar is er nog wat op te merken aan het geluid of iets dergelijks

Ik denk dat er weinig aan te merken valt op geluid en bespeelbaarheid. Het moet je alleen wel liggen. Wij kunnen wel gaan zeggen dat het geluid fabelachtig is, dat zegt voor jou natuurlijk helemaal niets.

Proberen is het devies. Ik meen dat Feedback Rotterdam een tijdje geleden een WR-1 (met Ghost Flames als ik me niet vergis) had staan. Ik weet alleen niet of hij al verkocht is.
De laatste keer dat ik er was was ie weg. (Of ik begin blind te worden :lol: )

Wormaap
15 september 2005, 13:20
Swan: Jackson is juist een van de weinige fabrikanten die op ongeveer elk model een andere hals zet :)