PDA

View Full Version : Jackson KE3 Kelly en Jackson JS30KE Kelly



Walternativo
13 september 2005, 20:20
hey mensen.
Wat is de algemene mening over deze Jackson KE3 Kelly en de
Jackson JS30KE Kelly?
Ik vind ze behoorlijk sexy en ze hebben veel leuks in huis wat ik zou weten te waarderen voor mn tweede gitaar. Heeft iemand er 1 van? Hoe bevalt de tremolo op de ke3kelly? Ontstemt die snel?

:) cheers bedankt voor replies

Wabbie
13 september 2005, 20:31
de enige kelly die ik heb is het basgitaar model. Ik heb wel op meerdere kelly gitaren gespeeld maar geen idee wat voor types.

Tis en blijft een gaaf model, helemaal de basversie, die is echt huge :cool:

Walternativo
13 september 2005, 20:47
lekker licht, lekker dunne hals, 2 humbuckers. Bevalt me wel.
zat net op speurders naar gitaren te kijken maar ben afgedwaald naar kittens. Damn die beesten zijn zo gaaf. Ik wil echt de rest van mn leven steeds een kat houden die dieren zijn fantastisch.

Lock en Load
13 september 2005, 21:21
Hoe is de kwaliteit van die JS serie? Dan hoor ik dat het brandhout is en dan hoor ik dat het goede dingen zijn voor de prijs.

FNaRK
13 september 2005, 21:23
heb zelf de KE3 (pre-Fender fabrikaat :wink: )

lekkere gitaar, fijne hals, stock elementen zijn niet verkeerd

Goeie gitaar voor de prijs (wat vragen ze er tegenwoordig voor ?)

Walternativo
13 september 2005, 22:39
Jackson JS30KE Kelly Elektrisch gitaar 313 pietjoosten
jackson pickups geen tremolo

Jackson KE3 Kelly Elektrisch gitaar 598 pietjoosten
duncan pickups, double sync trem, locking

als ik voor die 2e zou sparen gaat dat wel ff tot mn verjaardag duren (Januari) ;)

Vampire
13 september 2005, 22:46
Jackson JS30KE Kelly Elektrisch gitaar 313 pietjoosten
jackson pickups geen tremolo

Jackson KE3 Kelly Elektrisch gitaar 598 pietjoosten
duncan pickups, double sync trem, locking

als ik voor die 2e zou sparen gaat dat wel ff tot mn verjaardag duren (Januari) ;)

Kortom, tweedehands gaan zoeken. Ik heb mijn Jackson DXMG ook tweedehands gehaald. Nieuw is hij 549,- tweedehands was hij 350,-. Als jij die 313,- wel kunt betalen, dan kun je ook wel een tweedehands kelly betalen zou ik zeggen.
Als je het echt allemaal perse nieuw moet hebben zou ik toch voor de duurdere gaan. Een Jackson van onder de 500,- , dat gaat in mijn optiek niet zo goed samen :amp:

Walternativo
14 september 2005, 09:39
bedankt voor je antwoord.
Daar zit een tremolo op als ik me niet vergis op de vroege ochtend. (Nouja 9:39 ;)) Hoe is dat ding? Ontstemt het voortdurend of niet? Want natuurlijk liever helemaal geen tremolo dan 1 die voortdurend de gitaar ontstemt.