PDA

View Full Version : Aanraders



LuukieRayVaughan
12 september 2005, 19:25
Ik heb eindelijk genoeg geld om een normale versterker te kopen !!!
Ik heb nu een micro cube en ik krijg er behoorlijk genoeg van... Met zijn 2 watt gaat hij nog steeds best hard maar de tijd is aangebroken voor een goeie versterker. Dan komt het punt dat ik er heel weinig van weet, als iemand zou vragen welk merk goeie prijzige versterkers maken dan zou ik mijn schouders ophalen... Ik speel laatste tijd veel Jazz/Blues/Funk en wil een versterker max. 400 euro... Mooi goed clean geluid en er hoefd niet teveel op te zitten. Het gaat vooral om het standaard clean geluid op de versterker de rest doe ik wel met mijn effecten...
Graag tips welke versterker nou echt iets voor mij is !!!

DREAMMACHINE
12 september 2005, 19:28
fender blues deluxe

Negative K3 fan
12 september 2005, 19:36
als je er heel weinig van weet, zou je eerst eens gigantisch veel versterkers kunnen gaan bespelen, boven en onder je prijsklasse en dan eens wat ervaringen posten en om help vragen, stuk beter dan dat wij gewoon lijstjes gaan maken...

DREAMMACHINE
12 september 2005, 20:19
...en vertellen wat voor pedalen je van plan ben te gaan gebruiken....

LuukieRayVaughan
12 september 2005, 22:25
Ok :) Ja sorry heb laatste tijd niet echt de tijd om naar de stad te gaan en versterkers uitteproberen...

guitartub
13 september 2005, 18:29
Voor Jazz, Blues, en Funk heb je toch een amp nodig met meer soundmogelijkheden. Misschien mag ik je de Vox Valvetronix aanraden. Die gebruik ik zelf ook voor de stijlen die jij opnoemt en nog een beetje meer.

Suc6,
Bert.