PDA

View Full Version : Metalband zoekt muzikanten



Greyish
12 september 2005, 12:43
Wij, een bassiste en een zanger, zijn op zoek naar een drummer en gitaristen om het doel om een harde metalband op te richten, te kunnen voltooien.
Leeftijd is van ondergeschikt belang, evenals ervaring. Motivatie is het belangrijkst!
De stijl van muziek waar wij ons op willen richten is vrij veelomvattend. Het thrashy van Arch Enemy, het dromerige van Opeth, de vernieuwing van Slipknot. Geen grenzen, dat is zeker.
Woonplaats is geen punt van belang, zolang je maar bereid bent om in Utrecht te oefenen, minimaal 1x per week.

Voor meer info kun je mailen naar greyish@planet.nl of kijken op http://vis.cynicus.nl/.

Das Schaap
12 september 2005, 17:02
Wow, klinkt op zich nog wel interessant. :P 8-)

Greyish
13 september 2005, 16:50
Interessant genoeg om serieus interesse te hebben? :wink:

Das Schaap
14 september 2005, 18:19
Mja (zodra ik mn nieuwe gitaar gekocht heb), hebben jullie misschien nog opnames ofzo ? En downtunen jullie ?
En hoelang spelen jullie al enzo ? Enig zins beheersing ? :lol:

Greyish
14 september 2005, 19:11
De zanger (that would be me :D ) heeft zo'n 5 jaar ervaring in meerdere bands, zowel als zanger als bassist. De bassiste (in deze band concentreer ik me alleen op de zang) heeft kortstondig in een band gezeten, maar dat mag geen naam van betekenis hebben. De enige opnames die ik heb, zijn niet van deze band - aangezien die niet bestaan.
Beheersing is er wel, maar we zijn geen professionals. Om geen misverstanden te laten ontstaan, hebben we dus ook besloten dat we motivatie belangrijker vinden dan ervaring, maar dat wil dus niet zeggen dat we absolute beginners zijn. :wink:
We hebben nu 1 keer samen gespeeld, maar met alleen zang en bas kom je niet zo heel ver, vandaar onze zoektocht naar een gitarist (of twee) en een drummer.

Qua downtunen, mocht dat beter klinken, dan zou ik niet inzien waarom we dan niet zouden doen...

Das Schaap
15 september 2005, 23:13
Tja kan wel keertje checken of het wat is, maar voor mij is beheersing van instrumenten wel belangrijk, ik heb meer ervaring met het omgekeerde daarvan en dat ben ik dus zat onderhand. :wink:

Greyish
16 september 2005, 19:58
Als jij Leon bent, dan heb ik begrepen dat jij pas geleden al eens met de bassiste hebt gejammed. Jij zult dus dan zelf kunnen zeggen of ze een goede intsrumentbeheersing heeft.
Ben jij Leon niet, dan heb ik de info van de bassiste verkeerd begrepen en kun je deze reactie als onzin beschouwen. Dat kan je ook als je wel Leon bent, trouwens. :razz:

Vampire
16 september 2005, 21:55
In Utrecht? :o Ik heb me een jaar lang de pleuris gezocht naar een goede metalband in Utrecht die gitaristen nodig had... :-?

Wie weet als je niks kan vinden. Ik zit eigenlijk al in een band, maar die komt niet goed van de grond... en ik woon inmiddels ook niet meer in Utrecht, maar zit er nog wel op school :wink:

Greyish
16 september 2005, 23:46
Voorlopig zijn we nog wel even op zoek, als ik moet afgaan van de huidige reacties (geen enkele nog :( ), dus voorlopig heb je tijd zat om te kijken of je band dan wel van de grond is gekomen. :)

Vampire
21 september 2005, 17:32
You've got mail :wink: