PDA

View Full Version : Setjes SD elementen



Pickslide
10 september 2005, 18:09
Vorig jaar ofzo lanceerde seymour duncan van die duo pakjes van elmenten. Zoals bijv de JB en jazz humbucker in een koop. Nou was ik eigelijk van plan zon setje te bestellen ik kan ze alleen nergens meer vinden. Zowel op de site van SD als op de site van music productiv kan ik ze niet meer vinden. Weet iemand of deze dingen uit handel gehaald zijn ofzo?

pimmetje
10 september 2005, 18:20
Kan je misschien beter MusikProduktiv even een mailtje sturen. Ze reageren meestal snel genoeg.

(Ik heb zelf een maandje of 2 geleden nog zo'n Jazz/JB setje bij MP gekocht.)

BS
10 september 2005, 18:53
http://www.musik-produktiv.de/shop2/shop03.asp/sid/!18121995/nur_lieferbare/nein/ob_id/239/seite/27

Staan er gewoon op. 8-)

Pickslide
11 september 2005, 11:58
Ehm ik krijg hier juist een "Unbekannte Artikelnummer!
Die gesuchte Artikelnummer kann nicht angezeigt werden."

Maar een mailtje sturen zou idd ff kunnen, ga ik maar es doen. Hoeveel was je toen trouwens kwijt voor dat setje Pimmetje?

chennie
11 september 2005, 21:47
ik heb destijds ook geprobeerd om een setje te bemachtigen, maar geen enkele winkel, ja ook MP had dat niet op voorraad. Dus laten bestellen bij mn lokale gitaarboer: The American Guitarstore, te Enschede. OPzich is dat geen kleine boer, maar daar duurde het onmeunig lang. Lang verhaal kort te maken, na een maand of meer wat te hebben gewacht heb ik maar beide elemeneten apart gekocht. Die waren wel meteen binnen.

Ik vermoed dat er iets raars is met die pakketen daar bij SD.

RS-Rik
12 september 2005, 00:13
hebben ze ook SH5/jazz als setje?

pimmetje
12 september 2005, 10:31
Maar een mailtje sturen zou idd ff kunnen, ga ik maar es doen. Hoeveel was je toen trouwens kwijt voor dat setje Pimmetje?
Ik dacht 120 euro...

Slow-Water
15 september 2005, 20:58
Bedankt.. Zo net een SH-2 & SH-4 setje besteld. Ik ben benieuwd :)

Negative K3 fan
15 september 2005, 21:53
Kan je misschien beter MusikProduktiv even een mailtje sturen. Ze reageren meestal snel genoeg.

(Ik heb zelf een maandje of 2 geleden nog zo'n Jazz/JB setje bij MP gekocht.)

en hoe bevalt ie?

EmgMaster
16 september 2005, 07:09
http://www.thomann.de heeft ze ook

pimmetje
16 september 2005, 14:15
Kan je misschien beter MusikProduktiv even een mailtje sturen. Ze reageren meestal snel genoeg.

(Ik heb zelf een maandje of 2 geleden nog zo'n Jazz/JB setje bij MP gekocht.)

en hoe bevalt ie?
Bevalt best...
Ik heb ook op beiden de split-mogelijkheid gebruikt. Bij de Jazz vind ik dat overduidelijk een minder groot succes dan bij de JB. Gewoon als hums zijn ze allebei prima.

Pickslide
17 september 2005, 21:23
Ik heb ze gevonden op een of andere manier kon ik het setje niet vinden als ik de vertaalde site gebruikte (in het Engels of in het nederlands) beetje raar maar toe maar. Een vriend van me ging toevallig naar MP voor een bass top en hij heeft het setje voor me meegeneomen, is idd 120 Euro voor een JB+Jazz.

Ik zit alleen ff te denken over het instaleren van die dingen. Ik zat laatst uit interesse zo'n filmpje te bekijken, en daar bleek dat er wat meer moet gebeuren dan gewoon solderen.... Moet dit ook echt allemaal want ik het echt de ballen verstand van electronica. Kan ik het dan beter laten doen? of valt het allemaal wel mee?

Orpheo
17 september 2005, 22:28
tis toch gewoon ouwe pups eruit halen, pups vastsolderen, en aarde vastsolderen aan je brug?

over de aarde nog iets: als ik mn brug NIET aanraak, bromt ie. de strat EN de les paul. raak ik de brug aan, dag brom. hoort dat. of is ie dan toch slecht geaard??

EmgMaster
18 september 2005, 13:58
Volgens mij heeft dat idd met de aarding te maken.

vester86
19 september 2005, 16:45
das normaal, dat heeft volgens mij vrijwel iedereen