PDA

View Full Version : Fulltone choralflange en stereo??



stratokai
10 september 2005, 14:27
Ok ik snap het even niet.

Om gewoon even uit te proberen heb ik de choralflange aangesloten op 2 versterkers.
Dus gitaar in input; output 1 naar de ene versterker en output 2 naar de andere. De interne switches heb ik op stereo (buffer) gezet.
Prachtig stereo (of in ieder geval mooi geluid uit beide versterkers) als pedaal aan staat.
Maar... als ik het pedaal uitzet komt het geluid nog maar uit 1 versterker. :???:

Doe ik iets fout cq iets heel doms??

Les Paul
10 september 2005, 16:46
Heb ik ook gehad, maar volgens mij stond de switch toen op true bypass. Ik zou hem toch maar even omzetten en het nogmaals proberen. Bij mij werkt het perfect in stereo, ook als de chorus uit staat.

stratokai
11 september 2005, 08:52
Heb ik ook gehad, maar volgens mij stond de switch toen op true bypass. Ik zou hem toch maar even omzetten en het nogmaals proberen. Bij mij werkt het perfect in stereo, ook als de chorus uit staat.

Ha ha, perfecte tip. Ik was er echt van overtuigd dat ik de switches goed had staan. Maar bij nader inzien toch het voorbeeld verkeerd begrepen. Je hebt het pedaal dus je weet wel: gelijke zwarte en witte vakjes en het dan dus precies verkeerd om doen.
:-?

Vanmiddag weer even opnieuw proberen; zal vast wel werken.

Les Paul
11 september 2005, 10:47
Je kan de handleiding inderdaad makkelijk op 2 manieren interpreteren. Succes en laat ff weten of het werkt.

stratokai
11 september 2005, 12:54
Je kan de handleiding inderdaad makkelijk op 2 manieren interpreteren. Succes en laat ff weten of het werkt.

Ja hoor, het werkt!