PDA

View Full Version : racer x!!



funkman
9 september 2005, 19:08
dit is iets wat ik eens wil laten horen, het is technisch niet te goed gespeeld van mezelf, vind ik toch, maar het is gewoon een dijk van een nummer!! ik ben sinds kort enorm bezig met het gitaarspel van paul gilbert, z'n instructievideo's zijn echt subliem!!
graag jullie comments!

racer x - technical difficulties (toch een stuk ervan)

http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=378098

groetjes!

WICKED
9 september 2005, 20:08
het is nog neit op speed!! :cry: ik ben er ook mee bezig, lastig stuk met die 3 noten per snaar er snel doorheen :D

Bloodline
9 september 2005, 21:20
ff door oefenen. 1 harmonie in het spel is echt vals.

Jax
10 september 2005, 12:19
Hehe, ben ook met dit nummer bezig. :) Probeer het echter niet te snel, voordat je het op een laag tempo goed kan. Want ik hoor toch wat grove haperingen en foutjes. Hoe dan ook, keep at it!

OJJVZ
14 januari 2007, 21:12
ff door oefenen. 1 harmonie in het spel is echt vals.

beetje wel, maar verder wel gaaf..
mss is het makkelijker om eerst even allebei nog iets beter sommige stukjes te kenen en dan met n metronoom te spelen of drum om helemaal perfect gelijk te spelen.

maar verder, vet, gaafste nummer ooit.. (of 1 van de gaafste naar mijn mening)

ik ook mee bezig trouwes :P wel lastig maar wil wel beetje, alleen gaat me rechterhand niet zo snel als pauls.. wat doet ie allemaal met die hand :D

Negative K3 fan
14 januari 2007, 22:02
lastig nummer inderdaad, iets meer oefenen, dit is niet echt plezierig luisteren, vooral het begin is moeilijk te volgen.

Azrael
14 januari 2007, 22:07
Het loopt schots en scheef door elkaar......geen gehoor. Als ik jou was zou ik eerst gewoon zuiver leren spelen , dan strak tempo leren houden en DAN pas snelheid erin gooien. Want dat dit nummer langzamer is dan het orgineel is niet het probleem, maar het is je timing, zuiverheid en het ritme dat flink de mist in gaat.

krizz
15 januari 2007, 10:14
+1

Beetje te gewaagd nog, gewoon blijven oefenen, niet opgeven (!) en dan komt het vanzelf ooit wel! :)

Gitaro
15 januari 2007, 10:26
Kom op mennen, het is 2007, niet 2005! Bovendien was z'n laatste login op 18-07-2006 :satisfie:.

Wie weet kan ie hem nu wel perfect... zou het :o?!

krizz
15 januari 2007, 10:53
Mmmm ik kijk nooit naar datums...maar verrek heej, alweer 2007 zeg je? Damn!