PDA

View Full Version : Krikkit War



Das Schaap
9 september 2005, 19:05
They made me do it. :-(
Maar ach misschien vind iemand het ook echt nog boeiend. :lol:


Orphanage en Heidevolk in Chipo!

Aanstaande 1 oktober is Jc Chipolata in Houten weer het toneel van onze enige echte metalavond: Krikkit War! Op deze avond zullen, zoals jullie van ons gewend zijn, weer 4 metalbands van verschillende stijlen hun kunstje komen vertonen.

Deze avond wordt geopend door de Burning Darkness, deze regionale band death/thrash metal brengt binnenkort hun debuut CD uit, er wordt druk gewerkt om hem op Krikkit War af te hebben.. Na Burning Darkness is het tijd voor Verderf. Deze 5 heren maken een stevig potje Zombie Death Metal waarop ongetwijfeld flink geheadbanged gaat worden. Maar voor de pitters onder ons: wees gerust: ook de spieren die nodig zijn voor het bouwen van een pit niet worden ontzien.

Vervolgens is het de beurt aan Heidevolk. Deze Nederlandstalige Folkmetalband staat altijd garant voor een feestje in vroegmiddeleeuwse sferen. Onlangs deelden ze nog het podium met In Extremo, 1 oktober in de Chipolata.

En alsof dit niet genoeg is zal de bekendste metalband van Utrecht - Orphanage - de avond afsluiten. Voor de doorgewinterde metalfan in Utrecht behoeft Orphanage uiteraard geen introductie, maar voor degenen die de laatste jaren in een hol geleefd hebben: Deze doom-metalband was een van de eerste bands die grunts met vrouwelijke zang combineerde. Na 4 full-lenghts en optredens op Dynamo (2x), Lowlands, Wacken en Graspop hebben ze inmiddels een geheel eigen stijl ontwikkeld en staan ze eindelijk in de Chipolata!

Datum: 1 oktober
Tijd: 19:00
Eerste band: 20:00
Kosten: 7.50

Jongerencentrum Chipolata
Hefbrug 1
3991 LM Houten

www.chipolata.nl
www.orphanage.nl
www.heidevolk.com
www.verderf.nl
En nee ik speel niet in 1 van die bands, ik werk daar. :oops: