PDA

View Full Version : Mijn Shamray gaat eindelijk gebouwd worden!



Pagina's : [1] 2

Negative K3 fan
8 september 2005, 17:32
spanning alom, hier het topic op de shamray forums! daar staat ook verdere info.

http://www.musicforums.ru/sh_int/browse_thread.php?bn=musicforums_shamraygallery&thread=1126190635&replies=3

Anders_Destium
8 september 2005, 17:44
Mooi :)
Enig idee hoe lang het nog gaat duren nu?


Ik ben ook benieuwd naar deze:
Body wood: Russian Alder, with interesting grain

Philippe
8 september 2005, 17:44
Damn..érg vet

Maar geen fret markers? Ik persoonlijk zou juist liever fret markers willen hebben op een 1-piece maple neck. Vind het mooier.

Congrats! 8-)

Negative K3 fan
8 september 2005, 17:59
Mooi :)
Enig idee hoe lang het nog gaat duren nu?


Ik ben ook benieuwd naar deze:
Body wood: Russian Alder, with interesting grain

micheal gaat een stuk hout uitzoeken wat uiteindelijk ongeveer zo wordt als het plaatje wat ik daar had gepost (das ook alder)...

russisch alder verschilt nogal van amerikaans alder.

het gaat nu een maand of 2/3 duren als ze meteen beginnen geloof ik

Negative K3 fan
8 september 2005, 18:00
Mooi :)
Enig idee hoe lang het nog gaat duren nu?


Ik ben ook benieuwd naar deze:
Body wood: Russian Alder, with interesting grain

micheal gaat een stuk hout uitzoeken wat uiteindelijk ongeveer zo wordt als het plaatje wat ik daar had gepost (das ook alder)...

russisch alder verschilt nogal van amerikaans alder.

het gaat nu een maand of 2/3 duren als ze meteen beginnen geloof ik

Negative K3 fan
8 september 2005, 18:03
Damn..érg vet

Maar geen fret markers? Ik persoonlijk zou juist liever fret markers willen hebben op een 1-piece maple neck. Vind het mooier.

Congrats! 8-)

ik vind die standaard rondjes zo stom en het wordt een klein beetje een no nonsens gitaar en in feite zijn inlays nonsens. die puntjes aan de zijkant komen er wel gewoon in, dus ik weet wel waar ik speel.

Negative K3 fan
8 september 2005, 18:04
Damn..érg vet

Maar geen fret markers? Ik persoonlijk zou juist liever fret markers willen hebben op een 1-piece maple neck. Vind het mooier.

Congrats! 8-)

ik vind die standaard rondjes zo stom en het wordt een klein beetje een no nonsens gitaar en in feite zijn inlays nonsens. die puntjes aan de zijkant komen er wel gewoon in, dus ik weet wel waar ik speel.

Sliver
8 september 2005, 18:07
die link werkt hier niet; om wat voor model gaat het; kleur/elementen, enz. vertel vertel, maak ons gek! :)

Negative K3 fan
8 september 2005, 18:11
die link werkt hier niet; om wat voor model gaat het; kleur/elementen, enz. vertel vertel, maak ons gek! :)

in essentie is het een strat met een heel erg overwonden ceramisch p90 element in de brug positie, elzen body, esdoorn nek uit 1 stuk gevormd naar een musicman axis hals, maar dan wel glanzend gelakt.

de body wordt transparant mat (satin) bruin gelakt met competition stripes die in een lichtere tint zijn aangebracht (dus meer transparant), headstock matcht aan de body, zwarte hardware, 1 volume knop, 5 standen schakelaar etc. etc.!

Acajou
8 september 2005, 20:03
Geen inlay is juist heel mooi, goed zo lennieboy

BS
8 september 2005, 20:05
>>>>het gaat nu een maand of 2/3 duren als ze meteen beginnen geloof ik<<<<

Ga maar uit van minimaal 5 maanden ! Michael is een topgast maar de quotes voor de bouwduur heb ik bij mijn 2 Shamrays niet gehaald zien worden en ook de gitaren van anderen gaan ver tot zeer ver over tijd.

Na het bouwen komt je gitaar namelijk ook nog eens in de shipping cue ( momenteel erg lang ), wat er ongeveer op neer komt dat je gitaar al een maand helemaal af is voor dat ze uberhaubt op de post gaat.

Boeit mij voor de rest niet... de 3e gaat binnenkort in bestelling :D maar hou rekening met vertraging dan is de teleurstelling wat minder.

Hieronder mijn laatste aanwinst

http://kathargo.com/picture_library/CS-1973.JPG

Negative K3 fan
8 september 2005, 20:10
nah maakt mij op zich ook niet zo heel erg veel uit...

nopster
10 september 2005, 10:11
GAS 8-)

Robbert
10 september 2005, 10:41
Kost dat spul?

Negative K3 fan
10 september 2005, 11:39
die van mij kost menog geen 1000 euro, inclusief verzenden en een koffer...

Orpheo
10 september 2005, 11:52
ik heb van de week de beta-versie van de customquote gekregen. de prijzen daar kloppen helaas. lennart, prijs jezelf maar gelukkig, want de prijzen vallen nu veel hoger uit. tel er nu maar 50% extra bij op voor wat t " nieuwe" bedrag wordt. dus helaas zit shamray er voor mij niet meer in...dan maar gibson....

Orpheo
10 september 2005, 11:52
ik heb van de week de beta-versie van de customquote gekregen. de prijzen daar kloppen helaas. lennart, prijs jezelf maar gelukkig, want de prijzen vallen nu veel hoger uit. tel er nu maar 50% extra bij op voor wat t " nieuwe" bedrag wordt. dus helaas zit shamray er voor mij niet meer in...dan maar gibson....

Mitch
10 september 2005, 14:17
@Orph: dacht dat jij voor een bouwer wilde gaan :???:

Anyway Len, voor dat soort bedragen kun je je geen buil vallen. Leuke configuratie trouwens , S/S/P90 ! Denk dat dat wel eens verrassend kan gaan klinken. Sterker nog, als je daar het S1 switching systeem van Fender bij zou doen heb je volgens mij een monsterlijk lekkere axe in huis !

Orpheo
10 september 2005, 15:02
@Orph: dacht dat jij voor een bouwer wilde gaan :???:

Anyway Len, voor dat soort bedragen kun je je geen buil vallen. Leuke configuratie trouwens , S/S/P90 ! Denk dat dat wel eens verrassend kan gaan klinken. Sterker nog, als je daar het S1 switching systeem van Fender bij zou doen heb je volgens mij een monsterlijk lekkere axe in huis !

wil ik eigenlijk nog steeds, maar mijn financien laten dat totaal niet toe, en een les paul standard trekt nog steeds heel erg. vandaar...

Orpheo
10 september 2005, 15:03
@Orph: dacht dat jij voor een bouwer wilde gaan :???:

Anyway Len, voor dat soort bedragen kun je je geen buil vallen. Leuke configuratie trouwens , S/S/P90 ! Denk dat dat wel eens verrassend kan gaan klinken. Sterker nog, als je daar het S1 switching systeem van Fender bij zou doen heb je volgens mij een monsterlijk lekkere axe in huis !

wil ik eigenlijk nog steeds, maar mijn financien laten dat totaal niet toe, en een les paul standard trekt nog steeds heel erg. vandaar...

Negative K3 fan
10 september 2005, 16:32
@Orph: dacht dat jij voor een bouwer wilde gaan :???:

Anyway Len, voor dat soort bedragen kun je je geen buil vallen. Leuke configuratie trouwens , S/S/P90 ! Denk dat dat wel eens verrassend kan gaan klinken. Sterker nog, als je daar het S1 switching systeem van Fender bij zou doen heb je volgens mij een monsterlijk lekkere axe in huis !

wat is het S1 switching systeem van Fender?

Mitch
10 september 2005, 16:48
Vrij simpel, ze zijn op het briljante idee gekomen om i.p.v. alleen parallelle schakeling ook seriële schakeling van de elementen mogelijk te maken.
Voor Fender begrijppen echt revolutionair natuurlijk :D
Op de Fender site is wel ergens een pdf'je te vinden. Denk dat dat vrij tof kan zijn voor je gitaar.

Negative K3 fan
10 september 2005, 18:06
hmm... nah, ill pass

Negative K3 fan
15 september 2005, 17:20
vandaag is het echt begonnen en micheal heeft me de eerste foto's al gestuurd, het begin van de nek!

http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/CS-0150_2343.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/CS-0150_2342.jpg

gevlamd klasse A esdoorn...

Cubensis
15 september 2005, 18:18
très geil, maple necks+boards ownen :D

Negative K3 fan
21 september 2005, 23:47
nog meer foto's

http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/CS-0150_2451.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/CS-0150_2452.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/CS-0150_2454.jpg > subtiele vlam :)

Trocar
22 september 2005, 00:02
Mooi man, moet echt spannend zijn om zo je eigen gitaar gebouwd te zien worden. Ik vind het al spannend om te zien hoe die van jou wordt, kan alleen maar proberen voor te stellen hoe het is als ie van jezelf is 8-)
Anyways, ben benieuwd naar nieuwe foto's en de vorderingen!

Negative K3 fan
22 september 2005, 00:24
mja ik kijk iedere dag ongeveer 3242 keer mn email en de shamray forums hopend op nieuws :D

AlterEgo
22 september 2005, 16:45
Dude! Mooi hout zeg :o

vester86
22 september 2005, 16:46
ziet er goed uit hoor. komt er nou een 0fret op, of lijkt dat maar??

Cubensis
22 september 2005, 16:52
ziet er goed uit hoor. komt er nou een 0fret op, of lijkt dat maar??
denk het niet, zal wel voor de nut zijn he ;)

vester86
22 september 2005, 16:56
mijn nut zit niet vast in een fret-draad-dinges, (die streep op de toets) en daarom was ik er wel benieuwd naar...

Cubensis
22 september 2005, 17:10
mijn nut zit niet vast in een fret-draad-dinges, (die streep op de toets) en daarom was ik er wel benieuwd naar...
die streep is geen fretwire, dat is gewoon een potloodstreep oid die aangeeft waar frets (en kennelijk de nut) komen

Negative K3 fan
22 september 2005, 17:19
Dude! Mooi hout zeg :o

gewoon goed kwartiersgezaagd esdoorn met een beetje vlam

Wormaap
22 september 2005, 18:33
mijn nut zit niet vast in een fret-draad-dinges, (die streep op de toets) en daarom was ik er wel benieuwd naar...
die streep is geen fretwire, dat is gewoon een potloodstreep oid die aangeeft waar frets (en kennelijk de nut) komen
Kijk eens goed ;) 'T is al ingezaagd. Tenzij Shamray natuurlijk potloden gebruikt die strepen maken die een paar mm het hout intrekken (aan de 'onderkant' van de hals (dus waar je je duim kunt hangen bij't spelen) zie je dat't ingezaagd is)

vester86
22 september 2005, 21:58
oh help, ze hebben een fret te veel http://www.gitaar.net/images/smileys/rotfl.gif

Negative K3 fan
22 september 2005, 22:17
het spijt me, maar er komt absoluut geen nulfret op, waarschijnlijk is die streep gewoon ter indicatie

vester86
22 september 2005, 23:22
ah ok, best logisch eigenlijk

Mitch
23 september 2005, 19:44
Heerlijk, dit soort reacties op een paar ruwe foto's, oude tijden herleven. :D Rubenios die beweerde dat mijn toets gespleten was van mijn De Gier-in-aanbouw, geweldig.....

Maar leuk hoor Len ! Spannend hè ? :P

Squier4ever
3 oktober 2005, 13:37
nog wat gebeurt lennart?

Negative K3 fan
3 oktober 2005, 14:26
gebeurD

maar ik hoop het wel, micheal is nu alleen 'met vakantie' dus ik krijg geen foto's meer binnen, das natuurlijk heel erg jammer en ik weet dus ook niet hoever ze nu zijn, als ik weer wat weet post ik het meteen :D

AART
19 oktober 2005, 19:59
Al nieuws?

Negative K3 fan
20 oktober 2005, 16:14
het laatste nieuws is dat mijn bouwer (ben zn russische naam kwijt) het bodyhout wat meneer Shamray had meegenomen niet goed genoeg en het is nu wachten op nieuw hout. ondertussen is het trouwens druk genoeg bij shamray, heel veel gitaren lopen uit of zijn uitgelopen en het verschepen schiet ook niet op. Echt zorgen maak ik me dus niet :)

Stitch
20 oktober 2005, 20:40
het laatste nieuws is dat mijn bouwer (ben zn russische naam kwijt) het bodyhout wat meneer Shamray had meegenomen niet goed genoeg en het is nu wachten op nieuw hout. ondertussen is het trouwens druk genoeg bij shamray, heel veel gitaren lopen uit of zijn uitgelopen en het verschepen schiet ook niet op. Echt zorgen maak ik me dus niet :)

hehe en jij gelooft dat?

Orpheo
20 oktober 2005, 21:03
het laatste nieuws is dat mijn bouwer (ben zn russische naam kwijt) het bodyhout wat meneer Shamray had meegenomen niet goed genoeg en het is nu wachten op nieuw hout. ondertussen is het trouwens druk genoeg bij shamray, heel veel gitaren lopen uit of zijn uitgelopen en het verschepen schiet ook niet op. Echt zorgen maak ik me dus niet :)

hehe en jij gelooft dat?

das toch te zien op de site van ze..je ziet hoe de gitaren aldaar vorderen. ze hebben geen reden om klanten te naaien....hebben ze ook nooit gedaan overigens.

olaf reijnders
20 oktober 2005, 21:03
Pretty naive, I would say! Gewoon een smoes van hun.

Orpheo
20 oktober 2005, 21:04
het laatste nieuws is dat mijn bouwer (ben zn russische naam kwijt) het bodyhout wat meneer Shamray had meegenomen niet goed genoeg en het is nu wachten op nieuw hout. ondertussen is het trouwens druk genoeg bij shamray, heel veel gitaren lopen uit of zijn uitgelopen en het verschepen schiet ook niet op. Echt zorgen maak ik me dus niet :)

hehe en jij gelooft dat?

das toch te zien op de site van ze..je ziet hoe de gitaren aldaar vorderen. ze hebben geen reden om klanten te naaien....hebben ze ook nooit gedaan overigens.

Negative K3 fan
20 oktober 2005, 21:43
het laatste nieuws is dat mijn bouwer (ben zn russische naam kwijt) het bodyhout wat meneer Shamray had meegenomen niet goed genoeg en het is nu wachten op nieuw hout. ondertussen is het trouwens druk genoeg bij shamray, heel veel gitaren lopen uit of zijn uitgelopen en het verschepen schiet ook niet op. Echt zorgen maak ik me dus niet :)

hehe en jij gelooft dat?

ik geloof niets zonder meer en ze kunnen het niet bewijzen, maarja dan moet ik het maar van ze aannemen en hopen dat ze de waarheid spreken. toch?

olaf reijnders
20 oktober 2005, 22:05
Is wel een k***esite van hun. Wilde ik uit nieuwsgierigheid kijken hoe duur mijn droombas zou moeten worden, werkt die f***ing link niet! Slechte eerste indruk! :x

Negative K3 fan
20 oktober 2005, 22:20
Is wel een k***esite van hun. Wilde ik uit nieuwsgierigheid kijken hoe duur mijn droombas zou moeten worden, werkt die f***ing link niet! Slechte eerste indruk! :x

bij mij werkt het perfect...

olaf reijnders
20 oktober 2005, 22:37
Mij lukt het nog steeds niet. Ik denk dat ik Windows weer opnieuw moet installeren. Mooie Explorer, trouwens. Net alsof hij echt in de fik staat.

Negative K3 fan
20 oktober 2005, 22:43
ik vind zelf die skull het vetst.

olaf reijnders
20 oktober 2005, 22:49
Hoe veel moet zo'n Thumb Bass kopie kosten?

Negative K3 fan
20 oktober 2005, 22:53
moet je mij niet vragen... voer de specs in in de quote maker, maar waarom een kopie?? het wordt JOUW gitaar, dan zou ik toch wel even ietsmeer tijd uittrekken om er iets unieks van te maken en niet toevallig shamray kiezen omdat het via hun goedkoper kan ofzo, want de prijzen zijn inmiddels wel omhoog gegaan naar iets realistischere maatstaven.

olaf reijnders
20 oktober 2005, 23:00
Zal wel rond de 2000 of meer moeten kosten? Ik heb namelijk wel een vet verlanglijstje, dus. Aquilar preamp, Kent Armstrong soapbars, doorlopende hals van Wenge, Ovangkol body, en als hij meer kost dan een Rikkers, dan weet ik wel welke keuze ik dan ga maken.

Negative K3 fan
27 oktober 2005, 00:04
ja tja, dan ga je toch mooi naar rikkers toe :)


bij shamray zijn er op dit moment wat spanningen, een post van micheal op het shamray forum:
We have brilliant crafters, and pretty decent customer service, but Shamray's miserably poor management skills are really starting to impact on our customer satisfaction levels.

Shamray's inability to get things done on time (especially SHIPPING!!!) is 100% completely unacceptable by my standards, SO THINGS HAVE GOT CHANGE, AND FAST...

Orpheo
27 oktober 2005, 00:11
ja tja, dan ga je toch mooi naar rikkers toe :)


bij shamray zijn er op dit moment wat spanningen, een post van micheal op het shamray forum:
We have brilliant crafters, and pretty decent customer service, but Shamray's miserably poor management skills are really starting to impact on our customer satisfaction levels.

Shamray's inability to get things done on time (especially SHIPPING!!!) is 100% completely unacceptable by my standards, SO THINGS HAVE GOT CHANGE, AND FAST...

heb ik ook gelezen. michael is er niet blij mee; hij krijgt alle klachten(mailtjes) binnen! ze hadden voorheen ook al problemen aangaande verzenden, maar omdat ze nu echt VEEL meer gitaren hebben en dus meer klanten, lopen ze er een beetej vast op. raar; hij zegt dat ie maar 1 gitaar per dag kan verzenden, maar dan nog; dan zou je binnen eenmaand de achterstand weggewerkt hebben...ach boeie; tis mijn zorg niet :)

Negative K3 fan
28 november 2005, 16:14
http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/shamray10s.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/shamray12s.jpg

sealer coat zit er al omheen...

Dirk W
28 november 2005, 17:50
Wow! echt een mooie kleur elzen!
Dirk

Negative K3 fan
28 november 2005, 18:07
Wow! echt een mooie kleur elzen!
Dirk

dat was het wachten dus wel waard :) russisch elzen verschilt trouwens behoorlijk van het amerikaanse elzen wat wij allemaal kennen, vooral kwa uiterlijk trouwens.

Ganjaman
28 november 2005, 18:37
ziet er leuk uit, maar waarom gene 1 piece body? (ziet er tenminste niet uit als 1 pc)

Tupelo
28 november 2005, 18:50
Nice, begint er op te lijken!

1959SLP
28 november 2005, 20:54
Ben benieuwd offie in mei ook van de partij kan zijn. Wat zijn dit toch mooie projectjes. 8-)

Negative K3 fan
28 november 2005, 20:59
ziet er leuk uit, maar waarom gene 1 piece body? (ziet er tenminste niet uit als 1 pc)

heb ik niet voor gekozen, maar shamray blijkbaar wel en ik vertrouw erop dat het goedkomt.

Negative K3 fan
28 november 2005, 21:06
Ben benieuwd offie in mei ook van de partij kan zijn. Wat zijn dit toch mooie projectjes. 8-)

er moet wel iets heel erg fout gaan mocht dat niet zo zijn, you'll love the p90 :)



de gitaar wordt overigens een echte 'player' ik wil hem ook wel enigzins natuurlijk relicen (lees: niet voorzichtig mee omgaan) :)

1959SLP
28 november 2005, 21:35
.... you'll love the p90 :)

Dat weet ik wel zeker. Toen ik m`n PRS heb laten bouwen heb ik ook flink zitten te prakiseren om OF P90`s OF Dragon HB`s er in te laten zetten. Uiteindelijk toch maar op m`n gevoel afgegaan en voor de Dragons gekozen. Die zeepjes komen nog wel.


de gitaar wordt overigens een echte 'player' ik wil hem ook wel enigzins natuurlijk relicen (lees: niet voorzichtig mee omgaan) :)

Geldt hopelijk niet voor de solderingen :lol: maar geen paniek, ik heb hier ook een bout liggen.

Negative K3 fan
28 november 2005, 22:14
voor wie trouwens nog een goedkope custom gitaar wil scoren... http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7369546008

Kaboemba
29 november 2005, 08:45
Ook handig voor de walvis jacht :-D

Maare lennie hoelang gaat het allemaal bijelkaar duren ?

Negative K3 fan
29 november 2005, 16:57
Ook handig voor de walvis jacht :-D

Maare lennie hoelang gaat het allemaal bijelkaar duren ?

eta is rond 27 januari...

marc_o
29 november 2005, 22:11
Beetje jammer van dat kleurverschil op de body, zou ik persoonlijk niet goedkeuren, maar dat is ieder voor zich natuurlijk....tenzij jij ervoor hebt gekozen.
Uiteraard gaat het geluid vóór het uiterlijk, maar als je dan toch mag kiezen...

Negative K3 fan
29 november 2005, 22:25
ik vind het op zich wel wat hebben en er komt een transparante finish op en ik denk dat die lui wel weten waar ze mee bezig zijn.

marc_o
30 november 2005, 13:19
ik vind het op zich wel wat hebben en er komt een transparante finish op en ik denk dat die lui wel weten waar ze mee bezig zijn.

Ik mag het hopen voor je.
Wat doe je eigenlijk als ie helemaal niet bevalt qua feel en geluid?

Mitch
30 november 2005, 14:47
Beetje jammer van dat kleurverschil op de body, zou ik persoonlijk niet goedkeuren, maar dat is ieder voor zich natuurlijk....tenzij jij ervoor hebt gekozen.
Uiteraard gaat het geluid vóór het uiterlijk, maar als je dan toch mag kiezen...

Deed mij ook pijn aan mijn ogen. Dit zijn typisch van die dingen die je niet overkomen als je direct, persoonlijk contact hebt met een bouwer. De gitaar gaat er zeker niet minder om klinken, maar het ziet er wel minder gelikt en dus ook wat minder professioneel uit. Body uit meer delen maakt echt geen ruk uit, maar doe het dan voor het oog in het midden en match de helften een beetje. Als er nog een top op kwam geen punt, maar dit vind ik echt niet kunnen.
Sorry Len :(

marc_o
30 november 2005, 15:15
Ik snap sowieso niet dat iedereen met dat Shamray wegloopt, je moet maar afwachten wat dat bedrijf opstuurt. In Nederland zit je uren in de winkel te pingelen op een gitaar en commentaar van hier tot ginder en terug, zeker iemand als vriend Lennert die normaal gesproken toch het naadje van de kous wil weten. En dit koopt ie ongezien.... :o

Voor mij blijft het een auto zonder proefrit.

olaf reijnders
30 november 2005, 15:33
Ik zou het ook niet accepteren, kleurverschil. Dit heeft mij persoonlijk wel overtuigd dat hun kwaliteit een stuk minder is dan hier voorgesteld wordt.

1959SLP
30 november 2005, 15:46
Ik vind het wel wat eerlijks hebben. Schuur al die volgespoten planken maar eens kaal :wink:

Negative K3 fan
30 november 2005, 16:00
ik denk zelf ook dat seymour en marc (met alle respect natuurlijk) nog even moeten wachten met juichen, er wat je op de foto's ziet is enkel de sealer coating!!!11

en als hij niet bevalt heb ik een probleem :D maar ik denk dat ik met micheal daar wel een oplossing voor kan vinden.

olaf reijnders
30 november 2005, 16:00
Ik vind dit gewoon niet kunnen. Als dit mijn gitaar in aanbouw zou zijn had ik ze gewoon een andere plank laten uitzoeken. :stop:

olaf reijnders
30 november 2005, 16:01
Godverdomme! Weer een dubbelpost! Hee, Administrator. Updaten die fucking software!

Negative K3 fan
30 november 2005, 16:01
ik denk zelf ook dat seymour en marc (met alle respect natuurlijk) nog even moeten wachten met juichen, er wat je op de foto's ziet is enkel de sealer coating!!!11

en als hij niet bevalt heb ik een probleem :D maar ik denk dat ik met micheal daar wel een oplossing voor kan vinden.

Orpheo
30 november 2005, 16:10
je kan gewoon als je de specs levert zeggen, ik wil een 1piece body. maar lennart had dat niet in de specs gezet, dus er komt een multipiece body. geen ramp toch? wat the fuck maakt t uit. hij wilde gewoon een gitaar hebben die no nonsense is, een puur tonebeest. en als ie t echt niet wilde kon ie t al tijdje geleden zeggen voro de sealercoat erop kwam; toen zag je al dat t 2 delen waren......

Orpheo
30 november 2005, 16:11
je kan gewoon als je de specs levert zeggen, ik wil een 1piece body. maar lennart had dat niet in de specs gezet, dus er komt een multipiece body. geen ramp toch? wat the fuck maakt t uit. hij wilde gewoon een gitaar hebben die no nonsense is, een puur tonebeest. en als ie t echt niet wilde kon ie t al tijdje geleden zeggen voro de sealercoat erop kwam; toen zag je al dat t 2 delen waren......

olaf reijnders
30 november 2005, 16:14
Ja, maar je bent toch wel mee eens dat ze de stukken beter hadden kunnen matchen?

Mitch
30 november 2005, 16:15
Begrijp me niet verkeerd, ik zit echt niet met spanning te wachten tot ik Shamray af kan zeiken ! Ik denk dat Marc en ik wel op één lijn zitten qua voorkeur over persoonlijk contact e.d., maar 't is echt niet zo dat we daarom jou willen gaan bitchen of zo. :harmony:
Ik wilde het echter wel kwijt, want ik vind serieus dat je hier een beetje mee genept wordt. Een body die uit twee delen van 1/3 en 2/3 bestaat met een behoorlijke verdichting van de nerf, met kleurverschil als gevolg....ik vind het niet kunnen.
Kijk, ik heb zelf gezien wat het verschil is tussen onbehandeld en ongelakt etc, daarom vrees ik juist dat het verschil alleen maar groter wordt. Daarom vind ik het ook verbazingwekkend dat ze dit doen.

En de grapjas hierboven die roept dat we dan gelakte plankies maar eens kaal moeten schuren om te zien wat daar onder vandaan komt.... :roll:
Waarom zou je mooi gematcht hout gebruiken als je toch dekkend gaat lakken ? Dat is ook niet nodig.
Als je transparant lakt heb je natuurlijk wel mooi ogend hout nodig.

Dirk W
30 november 2005, 16:18
Tis idd niet mooi. Toen ik zei dat het mooi was bedoelde ik de kleur opzich. Maar dat kleurverschil is niet het mooiste. Tlijkt een beetje op mn squier body :D

Dirk

olaf reijnders
30 november 2005, 16:20
Precies. Dit doet mij zeer amateuristisch aan. Geen werk van handbouwers.

Mitch
30 november 2005, 16:22
Ik kijk nóg eens, maar ik zie drie delen. Echt geen TONE ramp hoor, da's flauwe kul, maar ik vind het wel erg jammer voor de looks. Dat middelste deel is gewoon veel te donker.

marc_o
30 november 2005, 16:30
Lennert: Ik zal echt de laatste zijn die staat te juichen als de gitaar je niet zou bevallen. Ik hoop dat ie namelijk helemaal jouw ding wordt, ongeacht of ik 'm nou leuk vind of niet, want dat is totaal onbelangrijk. Net of iedereen staat te applaudiseren bij mijn tele...bomt ook niet.

marter544
30 november 2005, 16:33
Lijkt op de laminaat vloer waar ik nu op zit (met een stoel ertussen dan) :razz:

Negative K3 fan
30 november 2005, 16:35
haha nee, het was ook heel luchtig en ironisch bedoeld enzo!!!1

ik wacht gewoon af wat het gaat worden en ik neem ook sowieso geen genoegen als het zo blijft, maar dat begrijpen jullie wel. Ik vertrouw erop dat die mensen weten waar ze mee bezig zijn. en ik zou het zelfs vervelend hebben gevonden als niemand erover was begonnen wat dat is toch wel het eerste wat opvalt als je die foto's ziet.

en bij jouw tele en seymour's jazzmaster achtige heb ik wel staan klappen hoor :) geweldige dingen!

Negative K3 fan
30 november 2005, 16:35
haha nee, het was ook heel luchtig en ironisch bedoeld enzo!!!1

ik wacht gewoon af wat het gaat worden en ik neem ook sowieso geen genoegen als het zo blijft, maar dat begrijpen jullie wel. Ik vertrouw erop dat die mensen weten waar ze mee bezig zijn. en ik zou het zelfs vervelend hebben gevonden als niemand erover was begonnen wat dat is toch wel het eerste wat opvalt als je die foto's ziet.

en bij jouw tele en seymour's jazzmaster achtige heb ik wel staan klappen hoor :) geweldige dingen!

olaf reijnders
30 november 2005, 16:37
Ik hoop voor je dat het goed komt.

Mitch
30 november 2005, 19:30
OK dan ! Ik was even bang dat je het als azijnpissen zag, maar het was meer als eerlijke kritiek bedoeld. Alles flex dus. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat en wil je zeker aanraden er achterheen te gaan, want dit is niet zoals het hoort. Succes !

Negative K3 fan
30 november 2005, 20:47
Kijk, ik heb zelf gezien wat het verschil is tussen onbehandeld en ongelakt etc, daarom vrees ik juist dat het verschil alleen maar groter wordt. Daarom vind ik het ook verbazingwekkend dat ze dit doen.

dit heeft me toch wel enigzins beangstigd, ben benieuwd wat michael daarop te zeggen heeft.

Negative K3 fan
30 november 2005, 20:48
Kijk, ik heb zelf gezien wat het verschil is tussen onbehandeld en ongelakt etc, daarom vrees ik juist dat het verschil alleen maar groter wordt. Daarom vind ik het ook verbazingwekkend dat ze dit doen.

dit heeft me toch wel enigzins beangstigd, ben benieuwd wat michael daarop te zeggen heeft.

JoostBaksteen
30 november 2005, 21:48
Ik hoop ook dat het goed komt. Zou wel zonde zijn voor de looks.

Heb zelf nog weinig verstand van finishen, dus kan er ook niks zinnigs over zeggen. Maar ben wel benieuwd hoe het er uiteindelijk uit komt te zien.

Verschilt dat Russische alder eigenlijk ook nog kwa tone met amerikaanse? Of zijn het alleen de looks?

Negative K3 fan
1 december 2005, 13:51
voornamelijk looks is mij verteld, russisch alder is volgens mij ook nog wat lichter (kwa gewicht)

Michael heeft me trouwens gerust gesteld, zijn antwoord op mijn mail:


Im also a little worried about the body, since the finish is gonna be transparant, the contrast in the different pieces of the body might turn out ugly. At first i thought that shamray knew what they were doing, but now others got me a little worried. Can you assure me that once it is finished, it will look better than in the picture of the guitar with sealer coating?


>>the sealer coat gets sanded completely off, and then its stained. they will stain it so its all an even color!



ik hjeb trouwens ook nog een 2 tal wijzigingen doorgevoerd, de handtekening van mijn bouwer komt voorop op de headstock en ik heb gekozen voor een zwarte hipshot hardtail brug (puur cosmetische keuze want ik vind hem er heel mooi uitzien)
http://www.stewmac.com/catalog/images_1lg/3550_1lg.jpg

Negative K3 fan
1 december 2005, 13:52
dubbel

JoostBaksteen
1 december 2005, 14:07
stylie brug :)

en goed nieuws wbt je body \o/

Negative K3 fan
1 december 2005, 17:07
ja ik zag die brug zitten op de egoran custom (een andere shamray die nu wordt gebouwd) en ik dacht wow die moek hebben!

taylor
2 december 2005, 10:59
wat kost zo'n soort custom gitaar als ik dat vragen mag?

Orpheo
2 december 2005, 11:19
www.shamray.net

en dan bij customquote kijken. shamray kan zover ik weet alles maken dat te maken heeft met gitaren. ik heb de meest ziekelijke dingen gemaakt zien worden, van custombuild beasts, tot de mooiste les pauls, en van simpele strats tot bv die egoran custom.

en de prijs correspondeert natuurlijk met je eigen ontwerp :D

Negative K3 fan
2 december 2005, 16:33
wat kost zo'n soort custom gitaar als ik dat vragen mag?

als je mijn gitaar bedoelt... minder dan 1000 euro incl shipping tot aan mn voordeur en een hardshell case.

Negative K3 fan
2 december 2005, 16:34
wat kost zo'n soort custom gitaar als ik dat vragen mag?

als je mijn gitaar bedoelt... minder dan 1000 euro incl shipping tot aan mn voordeur en een hardshell case.

Negative K3 fan
2 december 2005, 16:34
wat kost zo'n soort custom gitaar als ik dat vragen mag?

als je mijn gitaar bedoelt... minder dan 1000 euro incl shipping tot aan mn voordeur en een hardshell case.

Gitaro
2 december 2005, 17:28
Toffe brug, man 8). Hoop dat het wat wordt (zal vast wel lukken)

Michael AE
3 december 2005, 00:58
Vet hoor, zo'n custom gitaar. Ik hoop dat het wordt wat je er van verwacht, Lennart.

Negative K3 fan
3 december 2005, 16:44
ik hoop het ook, more news as it comes!

Negative K3 fan
22 december 2005, 16:40
nieuwste pics van de nieuwe (wel afgeronde) body, er zit nu een sealer coat op en er komt nog een bruine stain overheen.

http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/shamray19s.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/shamray20s.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/shamray17s.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/shamray16s.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/shamray15s.jpg

Sliver
22 december 2005, 17:03
gaaf man!

JoostBaksteen
22 december 2005, 17:12
Best vaag kleur verschil, daar rond het midden. Op de vorige foto's zie je dat het kleurverschil verder van het midden afzit. Je zou haast denken dat het een andere body is :???:

Sliver
22 december 2005, 17:16
zou het niet aan de belichting liggen?

Ganjaman
22 december 2005, 17:17
Best vaag kleur verschil, daar rond het midden. Op de vorige foto's zie je dat het kleurverschil verder van het midden afzit. Je zou haast denken dat het een andere body is :???:
doe je nou maar net alsof je niet gelezen hebt of ben je gewoon erg dom? ;)
tis idd een andere body, de vorige was niet netjes afgerond zoals afgesproken dus maakten ze een nieuwe

JoostBaksteen
22 december 2005, 17:28
doe je nou maar net alsof je niet gelezen hebt of ben je gewoon erg dom? ;)


Praat jij altijd zo met mensen? :roll:

Ganjaman
22 december 2005, 17:28
doe je nou maar net alsof je niet gelezen hebt of ben je gewoon erg dom? ;)


Praat jij altijd zo met mensen? :roll:
waarom denk je dat die knipoog erachter staat? :)

Negative K3 fan
22 december 2005, 17:31
Best vaag kleur verschil, daar rond het midden. Op de vorige foto's zie je dat het kleurverschil verder van het midden afzit. Je zou haast denken dat het een andere body is :???:
doe je nou maar net alsof je niet gelezen hebt of ben je gewoon erg dom? ;)
tis idd een andere body, de vorige was niet netjes afgerond zoals afgesproken dus maakten ze een nieuwe

precies, hij is nu 2 delig en het hout heeft ook mooiere figuren

JoostBaksteen
22 december 2005, 17:47
precies, hij is nu 2 delig en het hout heeft ook mooiere figuren

Aha, beters :)

Gaan ze 27 januari nog gaan halen? Of heeft het nu teveel vertraging opgelopen?





@Ganjaman: Ooooh, ok. Dus eerst iemand neerslaan om hem vervolgens een hand tegeven 'geintje man!'.... I get it.

BartL
22 december 2005, 17:54
Nice 8-)

Ganjaman
22 december 2005, 18:00
@Ganjaman: Ooooh, ok. Dus eerst iemand neerslaan om hem vervolgens een hand tegeven 'geintje man!'.... I get it.


oei, een gevoelige ziel, nou sorry als ik je ermee tot in het diepst van je ziel gekwetst heb

Orpheo
22 december 2005, 18:20
27/1 haalt ie zeker niet meer. volgens mij is deze gitaar nummer 9 in de lijn van verzenden.....

Negative K3 fan
22 december 2005, 18:32
precies, hij is nu 2 delig en het hout heeft ook mooiere figuren

Aha, beters :)

Gaan ze 27 januari nog gaan halen? Of heeft het nu teveel vertraging opgelopen?




de datum was inmiddels al verplaatst naar 7 februari maar ik ben bang dat dat ook niet meer wordt gehaald

marc_o
22 december 2005, 20:54
Hey, dat ziet er al een stuk beter uit. Jammer dat ze (of jij) geen frontale foto van de body stuurden, dan issie beter te zien. Ben benieuwd hoe ie gaat klinken.

Bins
22 december 2005, 21:35
Ziet er goed uit man, veel mooier met de lijn in het midden.

Negative K3 fan
30 december 2005, 18:56
meer pics
http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/shamray25s.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/shamray27s.jpg

grade A flame maple :)

Robbert
30 december 2005, 21:54
Nou.. ze zetten er wel haast achter he? :D

Tupelo
31 december 2005, 02:26
Begin ook wel benieuwd te worden naar het eindresultaat.

Negative K3 fan
31 december 2005, 16:02
Nou.. ze zetten er wel haast achter he? :D

hehe, nu die fucking russische kerstvakantie waarin het hele land compleet stil ligt.

Negative K3 fan
17 februari 2006, 16:49
EINDELIJK weer wat nieuwe pics hehe... ik vind hem zelf echt super!

http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/shamray28.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/shamray32.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/shamray31.jpg

die racing stripes zijn zoooo goed gelukt!

Jax
17 februari 2006, 16:50
Uhm.... WAUW????!!!!

Kaïn
17 februari 2006, 17:03
*pakt kwijlbakje* Schiet er mee op , ik wil dat dat ding met alles erop en eraan zien!! :o

Anders Destium
17 februari 2006, 17:33
Ziet er prachtig uit!

1959SLP
17 februari 2006, 17:52
WOW:o , je neemt hem/haar toch wel mee he kerel?

Negative K3 fan
17 februari 2006, 18:07
WOW:o , je neemt hem/haar toch wel mee he kerel?

als hij klaar is wel, begin er steeds meer aan te twijfelen (in eerste instantie had hij tussen begin december en begin februari af moeten zijn :o )

Stitch
17 februari 2006, 21:59
doet me sterk denken aan de john mayer signature,

http://www.fender.com/products/prod_images/guitars/0119705844_xl.jpg

maar toch leuk ding hoor.

Bram+
17 februari 2006, 22:34
Omdat het een strat met sportstrepen is? Dat is volgens mij de enige overeenkomst (behalve dat het een stratmodel is dan), voor de rest zijn het vooral verschillen.

Mitch
17 februari 2006, 23:13
Een paar witte strepen op metallic dekkende lak of strepen door een paar stukken niet te lakken en de rest transparant...mwôh, wel een verschilletje qua uitstraling :o

Negative K3 fan
17 februari 2006, 23:40
mijn strepen zijn geinspireerd op competition mustangs, verder is het geen standaard strat body

Orpheo
18 februari 2006, 02:16
damn....... supermooi! echt heel cool. beetje gas-opwekkend zelfs!


ff tussendoor:


1959SLP said:
WOW , je neemt hem/haar toch wel mee he kerel?

meenemen naar...? of beni k nu te nieuwsgierig?:D

1959SLP
18 februari 2006, 09:03
damn....... supermooi! echt heel cool. beetje gas-opwekkend zelfs!


ff tussendoor:


1959SLP said:
WOW , je neemt hem/haar toch wel mee he kerel?

meenemen naar...? of beni k nu te nieuwsgierig?:D

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=63253

Orpheo
18 februari 2006, 12:28
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=63253

dank u, ik heb al gepost :)

Negative K3 fan
28 februari 2006, 22:19
meer, jammer genoeg niet van de body, vrijdag meer hopelijk

http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/shamray43.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/shamray42.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/shamray41.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/shamray40.jpg

De Beer
28 februari 2006, 22:30
Ik raak steeds meer onder de indruk van waar die kerels mee bezig zijn.

Ziet er erg cool uit, mooie afwerking van de body, mooie houttekening van de toets....nice!

De Tele head stock is mijn smaak niet ik vind juist de oversized headstocks van ouwe strats weer mooi.

Negative K3 fan
28 februari 2006, 22:36
die vind ik dan weer helemaal niets ondanks dat ik wel van jazzmasters enzo houd

De Beer
28 februari 2006, 22:46
lol

Ik was zelfs helemaal geen Fender liefhebber, in een jamsessie een jaar of wat geleden heb ik toch het Stratocaster gevoel wel mee gekregen.

Dat was ook echt een ouwe, doorrookte, gehavende, loodzware, flame burst.....een echte dus, en dan jankend bluesen....dat gevoel!

jorrit
1 maart 2006, 16:43
s puur psygisch ;)

De Beer
1 maart 2006, 19:53
s puur psygisch ;)Fysiek is altijd psychies!

[/K&B]

Negative K3 fan
18 maart 2006, 15:19
http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/shamray46.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/shamray45.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/shamray44.jpg

Random_hero
18 maart 2006, 15:38
Dat ziet er erg classy uit!

vester86
19 maart 2006, 12:31
waarom nu toch een zwarte headstock, ipv die rode die er bovenaan de pagina staat??

Ganjaman
19 maart 2006, 12:34
waarom nu toch een zwarte headstock, ipv die rode die er bovenaan de pagina staat??
volgens mij is het dezelfde kleur als de body

nielsduursma
19 maart 2006, 12:47
kan aan mij liggen hoor, maar volgens mij heb ik al een aantal plaatjes van de body voorbij zien komen zonder enige vordering oid.

Anders Destium
19 maart 2006, 12:57
Ze maken liever foto's dan gitaren :hippie:

Negative K3 fan
19 maart 2006, 14:49
waarom nu toch een zwarte headstock, ipv die rode die er bovenaan de pagina staat??

body en headstock krijgen dezelfde kleur, maar kleuren goed over laten komen op foto's is lastig...

hoofd
19 maart 2006, 17:02
body en headstock krijgen dezelfde kleur, maar kleuren goed over laten komen op foto's is lastig...

Maar is er al enige indicatie van wanneer je 'm zeg maar in huis zal hebben? Dat 'ie zeg maar af is...dat zo af en toe snaren verwisselen het enige is dat je eraan moet doen...dat je er bij wijze van spreken mee kan rocken? Nou?

robert-gitarist
19 maart 2006, 17:04
Wow word wel vet dingetje zo te zien :|
Maare is dat je eigen handtekening op de kop?Of van de bouwer of...?
Wel vet man..Benieuwd waneer ie klaar is.

Negative K3 fan
19 maart 2006, 17:14
Maar is er al enige indicatie van wanneer je 'm zeg maar in huis zal hebben? Dat 'ie zeg maar af is...dat zo af en toe snaren verwisselen het enige is dat je eraan moet doen...dat je er bij wijze van spreken mee kan rocken? Nou?

nou, waarschijnlijk zal er ook nog een hele overbruggingsperiode zitten tussen het moment waarop de gitaar verkeert in een staat die jij in je laatste zinnen hebt beschreven en het moment dat ik hem in huis zal hebben, bij sommige mensen is die periode in de orde van maanden geweest... :rockon:

Negative K3 fan
19 maart 2006, 17:14
Wow word wel vet dingetje zo te zien :|
Maare is dat je eigen handtekening op de kop?Of van de bouwer of...?
Wel vet man..Benieuwd waneer ie klaar is.

ik heb gevraagd of daar de handtekening kon komen van degene die hem heeft gebouwd, bashmakov heet ie volgens mij...

hoofd
19 maart 2006, 17:16
nou waarschijnlijk zal er ook nog een hele overbruggingsperiode zitten tussen het moment waarop de gitaar verkeerd in een staat die jij in je laatste ziunnen hebt beschreven en tussen het moment dat ik hem in huis zal hebben, bij sommige mensen is die periode in de orde van maanden geweest... :rockon:

Ik snap hier werkelijk waar geen ene flikker van....nog een keer Lennart, en nu nuchter.

bat
19 maart 2006, 17:18
Als ik het geod begrijp is die gitaar al een maand of wat bijna klaar en is ie aan de kant gelegd bij Shamray en worden er eens in de zoveel tijd wat fotootjes gemaakt en verstuurd? Terwijl ondertussen van jouw geld een continue orgie plaatsvindt daar in het oosten?

Anders Destium
19 maart 2006, 17:48
Je zou zeggen dat een paar tuners op een headstock monteren zo gebeurd is, net als de rest van de klusjes die nog moeten gebeuren. Het enige dat nog echt tijd kost is het solderen en eventueel afstellen.

Luie commies ook altijd!

Negative K3 fan
19 maart 2006, 17:56
Ik snap hier werkelijk waar geen ene flikker van....nog een keer Lennart, en nu nuchter.

vhij is ge edit

Orpheo
19 maart 2006, 17:58
bij shamray maken ze mooie gitaren, maar de 'daily management' is gewoon klote. die strat in elkaar zetten, zou ik binnen een halve dag gedaan hebben (wiren, e.d.). maar zij doen daar MAANDEN over. een andere kerel wacht al bijna een half jaar op een set tuners die er wel zijn, en gemonteerd gaan worden. in totaal wacht ie 17 maanden ofzo op zn gitaar. tis echt gestoord. ze verliezen er zo veel klanten mee. ook kleine dingetjes, als het goed intoneren, niet een schroevedraaier op t body laten vallen (is gebeurd!), verkeerde hardware erop zetten. zulke dingetjes kan gewoon niet. bij fuckin richwoood doen ze dat al niet; daar heb je geen buts in de lak, en is de binding mooi en strak, en de frets mooi glimmend. bij shamray dus NIET. jammer. maar ik zal er ook geen gitaar meer bij bestellen. helaas.

Negative K3 fan
19 maart 2006, 17:59
Je zou zeggen dat een paar tuners op een headstock monteren zo gebeurd is, net als de rest van de klusjes die nog moeten gebeuren. Het enige dat nog echt tijd kost is het solderen en eventueel afstellen.

Luie commies ook altijd!

nee de finish is nog niet klaar, de gitaar moet sowieso nog geschuiurd worden en ik weet niet hoeveel laklagen er nog bij moeten komen. Hij zal uiteindelijk een satin/matte finish krijgen, dan tuners, achterplaat solderen *eventueel* afstellen (lijkt me wel makkelijk als ze dat even doen :D), fretwerk (weet niet of dat al af is) etc.

hoofd
19 maart 2006, 18:00
Dus we krijgen nog veel foto's te zien, maar jij krijgt geen gitaar binnen, dat is het eigenlijk?

Orpheo
19 maart 2006, 18:01
Dus we krijgen nog veel foto's te zien, maar jij krijgt geen gitaar binnen, dat is het eigenlijk?

jep. dat is t eigenlijk wel ;)

Negative K3 fan
19 maart 2006, 18:02
Dus we krijgen nog veel foto's te zien, maar jij krijgt geen gitaar binnen, dat is het eigenlijk?

mja... zoiets

trouwens, nog een leuk verhaal, een maand of twee nadat ik mijn gitaar had besteld, geld overgemaakt etc. bestelde eoa joeri spijkers uit nederland zijn 'goldie' strat waarvoor 'mijn' 3 delige body is gebruikt, die beste man heeft zn gitaar inmiddels allang thuis terwijl jullie hier zien hoe snel het opschiet met de mijne... zelfde bouwer btw.

Anders Destium
19 maart 2006, 18:03
Ik zie al helemaal voor me hoe dat gaat: hé, klant zus en zo zeurt weer dat het zo lang duurt! Ik stuur wel even wat nieuwe foto's op die we toen op diezelfde dag hebben genomen. Dat houdt hem wel zoet voor een tijdje...




nee de finish is nog niet klaar, de gitaar moet sowieso nog geschuiurd worden en ik weet niet hoeveel laklagen er nog bij moeten komen. Hij zal uiteindelijk een satin/matte finish krijgen, dan tuners, achterplaat solderen *eventueel* afstellen (lijkt me wel makkelijk als ze dat even doen :D), fretwerk (weet niet of dat al af is) etc.

Ik dacht dat hij onderhand al gelakt was, maar dat is dus ook nog niet gebeurd?



Damn, en ik dacht dat Afrikanen lui waren!

Negative K3 fan
19 maart 2006, 18:04
Ik dacht dat hij onderhand al gelakt was, maar dat is dus ook nog niet gebeurd?



Damn, en ik dacht dat Afrikanen lui waren!

dat is al wel gebeurd zoals je kunt zien, maar ik weet niet hoeveel lagen er al opzitten en hoeveel er nog moeten komen etc. mij is verteld dat hij wacht op 'polishing'

Orpheo
19 maart 2006, 18:06
mja... zoiets

trouwens, nog een leuk verhaal, een maand of twee nadat ik mijn gitaar had besteld, geld overgemaakt etc. bestelde eoa joeri spijkers uit nederland zijn 'goldie' strat waarvoor 'mijn' 3 delige body is gebruikt, die beste man heeft zn gitaar inmiddels allang thuis terwijl jullie hier zien hoe snel het opschiet met de mijne... zelfde bouwer btw.

niet overdrijven kerel. joeri's goldie is nog lange niet af. t body is alleen klaar met lakken en clearcoats. de rest nog niet.... de tele van paul selier is WEL al af en in NL. en die was ook/al na jou (en een van die 2 les pauls voor AUZ ook..)

Anders Destium
19 maart 2006, 18:08
dat is al wel gebeurd zoals je kunt zien, maar ik weet niet hoeveel lagen er al opzitten en hoeveel er nog moeten komen etc. mij is verteld dat hij wacht op 'polishing'

Ja, er is je toch ook verteld dat hij in november klaar zou zijn of zoiets toch?


Niet te vertrouwen die Oostblokkers.

hoofd
19 maart 2006, 18:11
Maar hoe vaak heb je ze dan al niet boze emails gestuurd? Ik bedoel, als ze hadden gezegd dat ie in november af zou zijn, dan hebben ze zich daar maar aan te houden. En dat er dan mensen zijn die later een gitaar hebben besteld en die eerder klaar is....what the fuck :???:

Je gaat me toch niet ook vertellen dat je 't volledige bedrag al hebt betaald he?

bram123
19 maart 2006, 18:11
ik heb het hier al eerder gesteld, maar nogmaals.. is het niet zo dat een kleine attentie, lees gerust een financiele stimulans aan de betrokken bouwer het proces aanzienlijk kan versnellen? in indonesie moet je ook echt de lokale ambtenarij geld toestoppen om iets gedaan te krijgen anders blijf je ook om onduidelijke redenen maar wachten op een paspoortstempel ofzo, maar no way dat iemand je dat direct gaat vertellen: bashmakov is traag omdat ie van jeroen en piet en paul wel een paar tientjes fooi kreeg.
ik kan het fout hebben hoor, maar sinds ik een paar jaar geleden twee politiemannen in witrusland omgekocht heb zien worden met 2 blikjes heineken ben ik vrij cynisch in die dingen geworden.

hoofd
19 maart 2006, 18:16
is het niet zo dat een kleine attentie, lees gerust een financiele stimulans aan de betrokken bouwer het proces aanzienlijk kan versnellen?

Het zal waarschijnlijk wel zo zijn, maar het is toch uit den boze dat je extra moet betalen om je gitaar binnen te hebben in de tijd die ze beloofd hadden? Als ze hebben gezegd "november is 'ie klaar" dan moet ie in november klaar zijn...niet dat je dan extra geld moet storten om 'm daadwerkelijk dan in november binnen te hebben...dan hadden ze de prijs maar hoger moeten maken of niet moeten zeggen dat ie in november klaar zou zijn.

Te debiel voor woorden, ik zal nooit iets bij Shamray laten maken...het komt op mij allemaal erg amateuristisch over (sorry Lennart).

bram123
19 maart 2006, 18:20
ja hoofd als je gaat pionieren in handel buiten westerse wereld liggen die kansen er omdat het zo ingewikkeld in elkaar zit. moet je eens met ondernemers in china of moskou gaan praten, culturele verschillen maken die lui helemaal dol, maar daardoor slepen zij nu wel de bakken met geld binnen. de reden dat lennart bij shamray laat bouwen is natuurlijk ook omdat hij veel goedkoper is dan de nederlandstalige bouwens.

o en die gitaar komt er heus wel, en dan heb je zo te zien een errug gave plank te pakken.

Anders Destium
19 maart 2006, 18:35
In Nederland zeikt iedereen wel altijd op alle regeltjes die we hier hebben maar het heeft ook zijn voordelen. Ik ben zelf ook blij dat ik hier niet bij zo'n beetje alles eerst een kwartier moet afdingen (no, you've got to haggle first!). In Nederland is alles zo strak geregeld dat wij verwachten dat het op andere plaatsen ook zo gaat, maar dat is natuurlijk niet zo :)

Ganjaman
19 maart 2006, 18:45
In Nederland zeikt iedereen wel altijd op alle regeltjes die we hier hebben maar het heeft ook zijn voordelen. Ik ben zelf ook blij dat ik hier niet bij zo'n beetje alles eerst een kwartier moet afdingen (no, you've got to haggle first!). In Nederland is alles zo strak geregeld dat wij verwachten dat het op andere plaatsen ook zo gaat, maar dat is natuurlijk niet zo :)
hehehe Life of Brian ;)

Negative K3 fan
19 maart 2006, 19:39
het moet nu ook niet worden overdreven, hij zou zeker niet in november klaar moeten zijn...

als mijn geheugen me niet helemaal in de steek heeft gelaten dan was de verwachte bouwtijd 14 tot 18 weken, die achttiende week zou de eerste week van februari zijn...

Anders Destium
19 maart 2006, 21:14
Ok mijn fout, dat dacht ik!

Maar om eerlijk te zijn zit er nogal weinig schot in de zaak, dat kun je moeilijk ontkennen ;)

Negative K3 fan
19 maart 2006, 21:19
dat doe ik ook absoluut niet, maar mn geduld is ook nog niet echt op, vind het alleen wel jammer dat ik hem niet over de gepimpte london city kan horen...

hoofd
19 maart 2006, 21:20
het moet nu ook niet worden overdreven, hij zou zeker niet in november klaar moeten zijn...

als mijn geheugen me niet helemaal in de steek heeft gelaten dan was de verwachte bouwtijd 14 tot 18 weken, die achttiende week zou de eerste week van februari zijn...

begin september zei je:

het gaat nu een maand of 2/3 duren als ze meteen beginnen geloof ik
2 maanden later is dan november...maar ergens onder die post stond meteen al iemand die zei dat je er gerust 5 maanden van mag maken, meneer Shamray schijnt altijd wat te optimistisch te zijn in z'n tijdsinschattingen :D

Naja, we zien wel, ik hoop voor je dat 't nu niet meer te lang duurt in ieder geval!

Tupelo
19 maart 2006, 21:40
Niet te vertrouwen die Oostblokkers.

Dude, dat meen je niet!!! :o

Anders Destium
19 maart 2006, 21:42
Dat is een flauwe insider grap die jij niet gaat begrijpen ben ik bang :)

Tupelo
19 maart 2006, 21:50
Dan is het goed want ik vertrouw mijn oostblokkers als geen ander. :dontgeti:

Negative K3 fan
2 april 2006, 15:58
feest bij shamray, leuk inzicht in wanmanagement...

http://www.musicforums.ru/sh_int/browse_thread.php?bn=musicforums_shamraygallery&thread=1121294269&cpag=6 onderaan

hoofd
2 april 2006, 16:06
en nog steeds geen update over je gitaar? :satisfie:

bert k
2 april 2006, 16:22
Lennart, ik ben de draad een beetje kwijt, maar dit is wel kut om te lezen. Hoeveel geld heb je er inmiddels inzitten?

Tupelo
2 april 2006, 16:25
Is er een mogelijkheid dat ze de onderdelen van de gitaar aan je opsturen en je de boel zelf of in NL door een bouwer laat monteren? En idd. hoe staat dat in relatie tot het bedrag dat je tot nu toe aan ze hebt betaald?

schizo910
2 april 2006, 16:28
Ze hebben er een zeil opgezet en toen de wind richting Holland stond hebben ze hem in het water gemieterd?

1959SLP
2 april 2006, 16:42
feest bij shamray, leuk inzicht in wanmanagement...

http://www.musicforums.ru/sh_int/browse_thread.php?bn=musicforums_shamraygallery&thread=1121294269&cpag=6 onderaan

Spijtig om dit te moeten vernemen Lennart. Hou je taai ;)

btw, die broodrooster (Royal Class) van Chris komt in mei weer naar de meeting. Hij blijft hier ook. WAT EEN GELUID!!

Robbert
2 april 2006, 16:57
feest bij shamray, leuk inzicht in wanmanagement...

http://www.musicforums.ru/sh_int/browse_thread.php?bn=musicforums_shamraygallery&thread=1121294269&cpag=6 onderaan

De tranen schieten mij in de ogen!

soup
2 april 2006, 17:58
ik hoop echt dat ie nog komt :(, ik kijk er al zelf lang naar uit

sterkte!!

Robbert
2 april 2006, 19:19
ik hoop echt dat ie nog komt :(, ik kijk er al zelf lang naar uit

sterkte!!

Daar heb ik wel vertrouwen in, maar het is werkelijk triest wanneer je leest hoe iemand zo zijn zaak runt!

Orpheo
2 april 2006, 19:41
het is ziek en extreem (slecht!) hoe shamray met zijn klanten omgaat. ik wilde eerst nog wel, maar na bijna 2 jaar loeren op die site, ben ik er vanaf gestapt. dan maar in NL laten doen.

Negative K3 fan
2 april 2006, 21:26
Lennart, ik ben de draad een beetje kwijt, maar dit is wel kut om te lezen. Hoeveel geld heb je er inmiddels inzitten?

ik heb de helft aanbetaald iets minder dan 500 euro...


Is er een mogelijkheid dat ze de onderdelen van de gitaar aan je opsturen en je de boel zelf of in NL door een bouwer laat monteren? En idd. hoe staat dat in relatie tot het bedrag dat je tot nu toe aan ze hebt betaald?
vast wel een mogelijkheid, maar daar heb ik helemaal geen zin in, ik heb er overigens ook nog alle vertrouwen in, alleen het duurt zo ontzettend lang


Ze hebben er een zeil opgezet en toen de wind richting Holland stond hebben ze hem in het water gemieterd?

hmm, mooi kout dat ik dan in het oosten woon


Spijtig om dit te moeten vernemen Lennart. Hou je taai ;)

btw, die broodrooster (Royal Class) van Chris komt in mei weer naar de meeting. Hij blijft hier ook. WAT EEN GELUID!!
ik hou me taai en ik ben benieuwd naar die broodrooster, wil ook wel eens horen hoe die klinkt met greenbacks ofzo...


ik hoop echt dat ie nog komt :(, ik kijk er al zelf lang naar uit

sterkte!!
hij komt sowieso en sterkte heb ik niet nodig, er is niemand dood...

soup
3 april 2006, 16:06
hij komt sowieso en sterkte heb ik niet nodig, er is niemand dood...

vind je het dan niet kut dat je gitaar er nog altijd niet is

Negative K3 fan
3 april 2006, 16:17
natuurlijk wel, maar hoe langer ik moet wachten hoe blijder ik ben als hij er eenmaal is en ik was ook wel uitgegaan vfan een lange wachtperiode

Dude
3 april 2006, 17:05
kut hoor dit,

maar ik heb niet zon puf om het hele topic door te lezen.

Wanneer heb je de order geplaatst ?

Is er een mogenlijkheid om de overboeking die je hebt gedaan terug te draaien, dat kan altijd binnen een bepaalde periode dacht ik.

woutB
3 april 2006, 18:45
Dat kan alleen met automatische incasso's. Als je het zelf overgemaakt hebt is dat volgens mij bijna onmogelijk

Tupelo
3 april 2006, 18:56
Dat kan alleen met automatische incasso's. Als je het zelf overgemaakt hebt is dat volgens mij bijna onmogelijk

Klopt. Bank moet dan contact opnemen met degene die jouw centjes heeft ontvangen en als die niet welwillend is kun je weinig doen.

Negative K3 fan
3 april 2006, 19:19
kut hoor dit,

maar ik heb niet zon puf om het hele topic door te lezen.

Wanneer heb je de order geplaatst ?

Is er een mogenlijkheid om de overboeking die je hebt gedaan terug te draaien, dat kan altijd binnen een bepaalde periode dacht ik.

binnen een periode van 8 maand :D

nah dacht het niet en ik ga hem ook zeker niet afzeggen, ik ben verre van desperate. Geduld is een schone zaak, maartja misschien dat er wat mbt de kosten kan worden geregeld...

Probe-guy
3 april 2006, 19:25
update:

CS-0150 is currently #7 on the shipping list, and the tenative ship date is APRIL 20th

Negative K3 fan
3 april 2006, 19:25
wow hard, nog neit eens gezien :D

dan heb ik hem voor de vintage meeting binnen, nu nog vervoer zien te regelen

Probe-guy
3 april 2006, 19:27
tis een mooi ding man!, ik post niet veel hier, maar lees deze thread al sinds ie gepost werd...

je zal er ongetwijfeld veel plezier van hebben zodra die in je handen ligt...
voor het slapen gaan er nog even naar kijken

Dirk W
3 april 2006, 19:50
Niet mis hoor. Vage shit allemaal in je topic net.

Negative K3 fan
3 april 2006, 19:58
nog even een fotootje om te herinneren waar we het ook alweer voor doen :)

http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/shamray45.jpg

soup
3 april 2006, 20:02
dit gaat er lekker uitzien!!

Snuiter
3 april 2006, 20:14
natuurlijk wel, maar hoe langer ik moet wachten hoe blijder ik ben als hij er eenmaal is

Wanargument, immers was je naar alle waarschijnlijkheid niet minder blij geweest als je je gitaar binnen twee maanden thuis had.

Body ziet er wel erg mooi uit, (Y).

Negative K3 fan
3 april 2006, 21:45
jusit wel 9 10 11 12

Noid
3 april 2006, 21:59
Is er een mogenlijkheid om de overboeking die je hebt gedaan terug te draaien, dat kan altijd binnen een bepaalde periode dacht ik.

Waarom? Hij wil z'n gitaar toch afgebouwd zien? Als hij niet betaald denk ik dat ie de gitaar nooit krijgt ... (of snap ik het nou niet meer??)

Anders Destium
3 april 2006, 22:07
jusit wel 9 10 11 12

Dus ze doen je eigenlijk een enorm plezier door zo te prutsen en je onnodig veel te lang te laten wachten op je gitaar :seriousf:

Snuiter
3 april 2006, 22:10
Dus ze doen je eigenlijk een enorm plezier door zo te prutsen en je onnodig veel te lang te laten wachten op je gitaar :seriousf:

:D.

Drukte om niets in deze topic. Ik zou toch wel eens ongeduldig worden, maar dat is natuurlijk strikt persoonlijk.

Noid
3 april 2006, 22:11
Dus ze doen je eigenlijk een enorm plezier door zo te prutsen en je onnodig veel te lang te laten wachten op je gitaar :seriousf:

:seriousf: Ben je dan een Shamray-masochist?

Robbert
22 mei 2006, 19:46
U p d a t e ? :hippie:

Negative K3 fan
22 mei 2006, 20:02
update> dikke stront in een trechter! eerst zou hij 24 april klaar zijn, toen 20 mei, toen 24 mei, ondertussen heb ik al maanden geen nieuwe foto's gehad of heeft er enig noemenswaardige progressie plaatsgevonden terwijl ik nu toch steeds ongeduldiger wordt.

Funkblaster
22 mei 2006, 20:04
pfff, hoe praten ze dat goed?

Anders Destium
22 mei 2006, 20:06
Goedpraten? Ze roepen hakuna matata, beloven beterschap en prutsen lekker verder.

Je zou zeggen dat het alleen nog afbouw was met de gitaar wat in no time gebeurd moet kunnen zijn :???:

nielsduursma
22 mei 2006, 20:07
ik hoop dat we binnekort een topic zien met de titel, MIJN SHAMRAY GAAT EINDELIJK INGEPLUGD WORDEN

maar zo te zien is dat nog niet zover.

(of ze doen een soort suprise actie, wie weet staat de postbode volgdende week wel met een pakketje/koffer voor de deur.)

Funkblaster
22 mei 2006, 20:08
idd, hij zag er redelijk 'af' uit. wel kut voor je, hoop dat ze nou eens opschieten

vulvasonic
22 mei 2006, 20:17
Wordt het niet eens tijd om de consumentenbond in te schakelen ofzo?
Ik had die toko allang opgeblazen.

Negative K3 fan
22 mei 2006, 20:22
Goedpraten? Ze roepen hakuna matata, beloven beterschap en prutsen lekker verder.

Je zou zeggen dat het alleen nog afbouw was met de gitaar wat in no time gebeurd moet kunnen zijn :???:

dat was het, deels door miscomminicatie is mijn p90 daar te laat heengegaan waardoor 24 april niet meer haalbaar was, maartoch!!1 dat element ligt daar nu ook al een paar weken.

Anders Destium
22 mei 2006, 20:42
Ze hadden die P90 al een half jaar in huis kunnen hebben.

Negative K3 fan
22 mei 2006, 20:56
ja ik had in het begin al een paar keer via email gevraagd hoe dat nou moest met de p90, maar geen antwoord op gekregen, toen toevallig weer een keer genoemd en toen was het van 'o ja'.....

Noid
22 mei 2006, 21:21
ja ik had in het begin al een paar keer via email gevraagd hoe dat nou moest met de p90, maar geen antwoord op gekregen, toen toevallig weer een keer genoemd en toen was het van 'o ja'.....

Tsja die wodka he, die wodka, die koppijn 's ochtends gaat het beste weg als je begint met een glaasje wodka en niet meer stopt voordat je naar bed gaat.

Maar ach man, balen voor je dat nou juist die laatste dingen zo langzaam gaan. Zoals je zelf al eerder aangaf: er zijn meer dan genoeg ergere dingen in het leven. Uiteindelijk komt het vast wel goed en heb je een strakke gitaar.

Robbert
22 mei 2006, 21:35
Nou, ik gun je dat ie morgen voor de deur staat. Wel goed verpakt natuurlijk, want er kan best een bak water uit de lucht komen. :)

Stitch
22 mei 2006, 23:34
Je hebt er helemaal niks aan maar ik vind het echt belachelijk van die gasten... Gewoon vriendelijk blijven natuurlijk totdat je em hebt :hippie:

BartL
23 mei 2006, 00:24
(Geen zin om het op te zoeken):
Hoeveel % heb je aanbetaald?






...stelletje pikken.

Harm
23 mei 2006, 07:14
Hoi Lennart!

Ik hoop toch echt voor je dat de gitaar morgen in elkaar wordt gezet... Maar misschien gaat dat ook lang duren (cynische mode af...)...

Al met al is het een echte bevalling aan het worden, nog ff en dan is het iets van 9 maanden?? Hahaha!!! Hopelijk maakt de wachttijd het goed want ik vind het erg lang wachten! Tsjonge, geduldig type ben jij! Hehehe!!!

Ben nu, al met al, heel erg benieuwd hoe de gitaar gaat klinken! Als ik weer eens langs Haaksbergen rijdt op weg naar Jerry Mensink zal ik mijn raampje openzetten van de auto, misschien hoor ik het geweld bulderen!! :-p

Harm

marc_o
23 mei 2006, 09:34
dat was het, deels door miscomminicatie is mijn p90 daar te laat heengegaan waardoor 24 april niet meer haalbaar was, maartoch!!1 dat element ligt daar nu ook al een paar weken.


Misschien krijgen ze het doosje niet open.

Al met al flink balen dat het zolang duurt Lennert, ik denk niet dat je er nog een 2e zult bestellen, en als ze dat overal zo doen, zal de klandizie niet echt toenemen. Affijn, zij denken wellicht ook: Nederland? What the Fukckski is dat voor Landski? Ach, schenk nog maar eens bijski...

Russen, je hebt er geen klote aan.

Negative K3 fan
23 mei 2006, 19:31
(Geen zin om het op te zoeken):
Hoeveel % heb je aanbetaald?






...stelletje pikken.

50%, maar sinds hij is begonnen heb ik nog specs lopen wijzigen enzo, over de prijs zal nog gepraat moeten worden.

Negative K3 fan
23 mei 2006, 19:32
Hoi Lennart!

Ik hoop toch echt voor je dat de gitaar morgen in elkaar wordt gezet... Maar misschien gaat dat ook lang duren (cynische mode af...)...

Al met al is het een echte bevalling aan het worden, nog ff en dan is het iets van 9 maanden?? Hahaha!!! Hopelijk maakt de wachttijd het goed want ik vind het erg lang wachten! Tsjonge, geduldig type ben jij! Hehehe!!!

Ben nu, al met al, heel erg benieuwd hoe de gitaar gaat klinken! Als ik weer eens langs Haaksbergen rijdt op weg naar Jerry Mensink zal ik mijn raampje openzetten van de auto, misschien hoor ik het geweld bulderen!! :-p

Harm

haha ik ben ook erg geduldig, maar aangezien ik al heel lang geleden mailtjes kreeg waarin me werd verteld dat hij bijna klaar was voor completion begon het te vroeg te borrelen, gisteren zelfs over gedroomd!!1

wie is jerry mensink en als je eens in haaksbergen bent mag je best een keer langskomen :)

Lennart

Negative K3 fan
23 mei 2006, 19:36
ik denk niet dat je er nog een 2e zult bestellen,

great minds think alike

maar nu het moment waarop ik maanden heb zittenw achten: PICS

er is alleen 1 'probleem' ik wou een satin (matte) finish (lakwerk), maar ze hebben hem glossy (glanzend) gemaakt, niet zonder verdienstelijkr esultaat overigens, ik heb de keus, zo houden of weer mat maken... mat geeft de gitaar wel meer een 'werkpaard' look waar ik in eerste instantie voor ging, maar verbergt ook veel van de woodgrain en dat zou zonde zijn.

ik neig dus meer naar glanzend, wat denken jullie ervan??

http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/shamraymei3.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/shamraymei4.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/shamraymei6.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/shamraymei1.jpg

Negative K3 fan
23 mei 2006, 19:37
http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/shamraymei7.jpg

nog eentje dan maar om het af te leren.....

@ marc, ik heb trouwens wel bijzonder goed mn best gedaan om dat element degelijk te verpakken :D je kon ermee voetballen

ieme
23 mei 2006, 19:38
nice lenny!

Negative K3 fan
23 mei 2006, 19:39
mat Of Glanzend???

bat
23 mei 2006, 19:41
mat Of Glanzend???
lekker glanzend laten.

Neals
23 mei 2006, 19:42
Zo laten, je gaf al aan dat je hier en daar had lopen wijzigen, en misschien kan je straks korting krijgen omdat de afwerking niet zoals afgesproken was ;)

Michael AE
23 mei 2006, 19:42
Glanzend, je kan hem altijd zelf nog aftuigen, dat ziet er iig cooler uit dan mat, imo.

Harm
23 mei 2006, 20:01
haha ik ben ook erg geduldig, maar aangezien ik al heel lang geleden mailtjes kreeg waarin me werd verteld dat hij bijna klaar was voor completion begon het te vroeg te borrelen, gisteren zelfs over gedroomd!!1

wie is jerry mensink en als je eens in haaksbergen bent mag je best een keer langskomen :)

Lennart

Jerry bouwt flightcases en heeft een 3-tal oefenhokken voor bands... Ik repeteer er altijd, zeer gezellig en je komt er veel muzikanten tegen uit de regio!

Mooie pics!! Glanzend laten... de verwering komt wel van jou!!!

Harm

Negative K3 fan
23 mei 2006, 20:06
aahh dat gedoe in neede? ben ik 1 keertje geweest... heeft ie wel mooi voor elkaar

AART
23 mei 2006, 20:15
WAAAAAAH

GLANZEND LATEN!

:cooler: :cooler:

En dan aan mij verkopen voor 10 euro! :chicken:

Negative K3 fan
23 mei 2006, 20:43
niks drvan!!!!!!11 ben benieuwd wat een nederlandse bouwer voor zoiets zou vragen

Richwoodje
23 mei 2006, 20:44
glanzend!

wordt een mooi ding Lennart :)

bat
23 mei 2006, 20:51
niks drvan!!!!!!11 ben benieuwd wat een nederlandse bouwer voor zoiets zou vragen
Als ie er zolang over zou mogen doen?

Bram+
23 mei 2006, 20:53
Als ie er zolang over zou mogen doen?
Zou niks moeten uitmaken, behalve dat het lichtelijk schandalig is dat het zo lang duurt. Daar zouden ze inderdaad korting voor mogen geven. Geduld is een schone zaak zeggen ze dan.

Robbert
23 mei 2006, 22:33
Leuk om de nieuwe pics te zien, glanzend ziet hij er prima uit!

vulvasonic
23 mei 2006, 22:54
Ze mogen 'm je inmiddels wel voor nop geven. Ik blijf het schandalig vinden.
Ik hoop echt voor je dat ie iedere cent waard zal blijken.

EmgMaster
23 mei 2006, 22:59
Idd gewoon glanzend laten, dat werkpaard kun je er dan mooi zelf van maken. Is I.M.O. een stuk mooier dan mat. Ziet er iig super uit!

Orpheo
23 mei 2006, 23:23
Ze mogen 'm je inmiddels wel voor nop geven. Ik blijf het schandalig vinden.
Ik hoop echt voor je dat ie iedere cent waard zal blijken.

niet alleen iedere cent, maar ook iedere tel! maar tja.. ik vind t voor een strat zeker geen verkeerde strat!!

hoofd
23 mei 2006, 23:34
Affijn, zij denken wellicht ook: Nederland? What the Fukckski is dat voor Landski? Ach, schenk nog maar eens bijski...

Russen, je hebt er geen klote aan.
Hoera voor de genuanceerde uitspraken! :dance::cheerup:


Gewoon glanzen laten Len, die werkpaardlook moet je er zelf aan geven :gitarist:

Negative K3 fan
23 mei 2006, 23:36
hij blijft dus glanzend, overmorgen moet ie eens af zijn, kijken hoe dat wordt met zwarte hardware enzo, waarschijnlijk bloedmooi 8-) :rockon: