PDA

View Full Version : Mijn Shamray gaat eindelijk gebouwd worden!



Pagina's : 1 [2]

JoostBaksteen
24 mei 2006, 09:17
Ik zou hem ook glanzend houden. Hij wordt vanzelf wel mat als het goed is.

Maar ik snap niet waarom je de woodgrain minder goed zou zien als het niet glanzend is, transperant is transperant, toch?

Mijn zelfbouw strat is redelijk glanzend aan de voorkant en mat aan de achterkant. Het heeft allebei wel wat. Wat wel stoer is, met een glanzende, dat je goed ziet dat hij gerelict is als hij op bepaalde plaatsen mat is geworden, werkpaard galore http://gitaarnet.nl/forum/images/smilies/icon_afro.gif

Dude
24 mei 2006, 09:58
Over de prijs moeten jullie nog afspraken maken begrijp ik uit je verhaal lennart ?

laat je niet naaien he, gewoon aangeven dat je het schandalig vind dat het zo lang geduurt heeft ed.

marc_o
24 mei 2006, 10:12
Lijkt me moeilijk een goede prijs af te spreken. Russen verdienen aanzienlijk minder dan nederlanders, dus daar zou de prijs ook naar moeten zijn. Meer dan 1500 zou ik nooit doen. Zeker na die lange wachttijd eerder richting 1100-1200.

Bij een nederlandse bouwer zou je dat ook ongeveer kwijt zijn....in ieder geval wel bij die ik ken. Uiteindelijk hebben zij de macht natuurlijk. Je hebt 50% aanbetaald, maar ik weet niet hoeveel dat is. Ze hebben dan de inkoop er waarschijnlijk al uit, dus pas op met hoeveel ze vragen.

bert k
24 mei 2006, 10:48
Nou ja, die vent gaat natuurlijk voor de afgesproken prijs. Maar gezien de omstandigheden is een forse korting wel opp zijn plaats. Dat heeft verder met de Russische levensomstandigheden niks te maken.

Negative K3 fan
24 mei 2006, 10:49
uiteindelijk wordt het denk ik ongeveer 900 euro, als de dollarkoers een beetje mee zit tenminste :)

marc_o
24 mei 2006, 10:57
Nou ja, die vent gaat natuurlijk voor de afgesproken prijs. Maar gezien de omstandigheden is een forse korting wel opp zijn plaats. Dat heeft verder met de Russische levensomstandigheden niks te maken.

Ja Bert, natuurlijk heeft het wel met de Cost of Living in een land te maken, waarom zijn anders instrumenten uit de lage-loonlanden goedkoper? Of je het eerlijk vindt is een tweede natuurlijk, maar Lenny is natuurlijk niet naar Shamray gegaan omdat ie zo duur was.

Maar ik lees net in zijn post dat ie denkt uit te komen op 900 euro, dus dat lijkt me een prima prijs eigenlijk, waarin weinig afdingruimte zit, en dus wel degelijk is gebaseerd op de lage lonen van het betreffende land.

Robbert
24 mei 2006, 11:50
uiteindelijk wordt het denk ik ongeveer 900 euro, als de dollarkoers een beetje mee zit tenminste :)

De huidige dollarkoers is best lekker ja :cheerup:

Negative K3 fan
27 mei 2006, 15:26
alweeeeeeeeer een vertraging, de brug is kapot en ze moeten op zoek naar een nieuwe :s

nielsduursma
27 mei 2006, 15:30
alweeeeeeeeer een vertraging, de brug is kapot en ze moeten op zoek naar een nieuwe :s

en hoe kan dat dan ineens??:???:
wel raar vind ik het.

JoostBaksteen
27 mei 2006, 15:44
alweeeeeeeeer een vertraging, de brug is kapot en ze moeten op zoek naar een nieuwe :s

Hoe the fuck kan je een brug slopen? Je zou haast denken dat het een smoes is.

grayfink
27 mei 2006, 15:47
Op zoek naar een nieuwe? Daar moeten ze een magazijn vol van hebben...
Toch?

Orpheo
27 mei 2006, 16:02
Op zoek naar een nieuwe? Daar moeten ze een magazijn vol van hebben...
Toch?

nee. ze hebben daar de hardware per gitaar. en niet een lade vol met hipshots.

wat ik ervan kon opmaken van t shamrayforum is dat die brug die ze eerst hadden, kapot was; de zadels konden niet goed uitgelijnd worden.


ha ha ha, lijkt me heel erg stug...moet je t wel heel raar gedaan hebben met die brug!!

Javaca
27 mei 2006, 16:09
Ik moet zeggen dat ik het vrij vreemd vind dat zo'n grote fabriek geen standaardonderdelen op voorraad heeft.

Orpheo
27 mei 2006, 16:16
Ik moet zeggen dat ik het vrij vreemd vind dat zo'n grote fabriek geen standaardonderdelen op voorraad heeft.

tis geen fabriek. tis een customshop. iedere gitaar is anders. zelden (behalve de vele les pauls) gebruiken ze binnen korte tijd twee keer hetzelfde ding. die brug van lennart bv gebruiken ze EXTREEM zelden.

Cris
27 mei 2006, 16:24
Ik moet zeggen dat ik het vrij vreemd vind dat zo'n grote fabriek geen standaardonderdelen op voorraad heeft.

+1

Ondanks dat het een custom shop is zou je toch wel verwachten dat ze daar wel een stuk of wat bruggen hebben liggen.

Negative K3 fan
27 mei 2006, 16:35
de hipshot brug die ik op mijn gitaar wil is absoluut geen standaard model en die moeten ze dus bestellen

en hget is ook geen fabriek geloof ik

Cris
27 mei 2006, 16:39
Ik zij ook niet dat het een fabriek was. :hippie:

bert k
27 mei 2006, 17:07
Nee, dat zei Javaca, en ik denk dat het een éénmansbedrijfje is, met hulp van een paar ongure vrienden met geschoren hoofden en een leren jasje.

Cris
27 mei 2006, 17:13
The village people?

vulvasonic
27 mei 2006, 18:22
Nee, dat zei Javaca, en ik denk dat het een éénmansbedrijfje is, met hulp van een paar ongure vrienden met geschoren hoofden en een leren jasje.

Precies. En DAAR gaat het al mis. Die knapen hebben helemaal geen verstand van zaken. Ik bedoel, als je 1 paar ongure vrienden hebt met geschoren hoofden en zij moeten het doen met slechts 1 leren jasje....., tsja dan VRAAG je om problemen.
Als je je personeel al zo moet bedonderen om rond te kunnen komen........

Nee, die gitaar laat nog wel een tijdje op zich wachten.

De grote meneer Shamray tegen die twee ongure kaalhoofdigen: "Hee, deze plank moet een matte finish krijgen".
De twee ongure kaalhoofdigen:"Loop naar de kloten, het ding zal glansen als onze schedels!!!!!".

Ik zeg het je....., hier krijg je spijt van!

Gitaro
27 mei 2006, 18:26
De grote meneer Shamray tegen die twee ongure kaalhoofdigen: "Hee, deze plank moet een matte finish krijgen".
De twee ongure kaalhoofdigen:"Loop naar de kloten, het ding zal glansen als onze schedels!!!!!".
:seriousf:!

iam
29 mei 2006, 11:04
lees net op hun forum dat er een nieuwe brug uit de states moet komen... :s
2-3weken delay :(

marc_o
29 mei 2006, 11:43
Ik blijf zeggen dat ik dat hele Shamraybedrijfje een grote klotezooi vind, ongeacht of de gitaren goed zijn.

russen zijn niet vaak betrouwbaar gebleken. Maat van me werkt er een maand of 4 per jaar en het is gewoon 1 groot maffialand met gasten waar je moeizaam afspraken mee maakt.

Dit is gewoon een les voor de rest van het forum.


Ik hoop voor Len dat ie snel klaar is.

Negative K3 fan
29 mei 2006, 13:20
ja rusland is zo corrupt als de neten, michael heeft een keer uitgelegd hoe het daar werkt als ze een gitaar moeten verschepen... meneer shamray doet dat persoonlijk en maximaal 1 gitaar per dag, bij de prijs zit dan al een 'bribe' ingerekend, anders duurt het weken voor hij door de douane is ofzo.

ze hebben daar trouwens ook GIGANTISCH veel feest en vrije dagen, waar wij op 5 mei bevrijdingsdag vieren hebben ze in rusland bijvoorbeeld een hele week vrij, vanaf kerst tot begin januari ligt het hele land daar ook plat...

Negative K3 fan
29 mei 2006, 13:28
en jahoor hupsakee, 3 weken extra delay erbij....

hoofd
29 mei 2006, 13:42
Zou je zo langzamerhand niet zeggen "fuck jullie" en de zooi die ze af hebben op laten sturen, en het hier bij een Nederlandse bouwer af laten maken? Of het zelf doen, het moeilijkste (body & hals) is immers al gedaan...kwestie van hardware monteren en afstellen.

renier
29 mei 2006, 13:45
ik zou ze eens vertellen waar ze hun gitaar kunnen schuiven, en de volgende keer een nederlandse bouwer in de arm nemen. die russische prutsers klooien maar wat aan.

het zal vast goedkoop zijn, maar nu merk je ook waarom...

Nickname
29 mei 2006, 14:23
Hoe lang duurt het nou eigenlijk al in totaal?

Bram+
29 mei 2006, 15:59
Kijk maar naar de datum van de eerste post: sinds 8 september 2005.

Nickname
29 mei 2006, 16:03
Kijk maar naar de datum van de eerste post: sinds 8 september 2005.

owja.... DOM!!!! :chicken:

Philippe
29 mei 2006, 16:41
jezus wat duurt dit lang. Complimenten voor je geduld, want ik had ze allang de tering toegewenst!

bert k
29 mei 2006, 17:51
Ja, duh, hij heeft al geld betaald, hij moet wel...

Negative K3 fan
30 mei 2006, 01:16
hmmm toch nog een pic gekregen, check die flame in de nek die ik gekocht heb jeweettoch swa :D

http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/CS-0150_8062.jpg

hoge kraag, best wel vet

http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/shamray302.jpg

capuchon, ook nog

http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/shamray301.jpg

spreek jullie later, no spang

Negative K3 fan
30 mei 2006, 01:28
trouwens, de wachttijd voor de nieuwe brug wordt verkort... michael heeft persoonlijk die brug besteld met priority blabla mail, hij moet er nu met een weekje zijn.

Squier4ever
30 mei 2006, 08:46
begint er vet uit te zien, hoop dat de sound van het beestje al het lange wachten waard is!

Luke-wannabe
30 mei 2006, 12:21
Vééét tog swa :D!

Javaca
30 mei 2006, 12:25
Wow mooie trui Lennie :cooler:

Het begint wel tijd te worden dat ze hem afwerken. Van die 'halve' bouwsels komen bij mij meestal niet af, omdat je de instelling hebt van "O, dat komt wel een keer..."

JoostBaksteen
30 mei 2006, 12:56
Watttt vet ziekie shit ouwe, die kraag jongen... die iz egt vet, gek!!!

Maar die aller aller vetztste vind ik nog die patta's, die zijn echt màààster!

Ik zeg je kerel, jij gaat echt de man zijn met die strakke gear!

Funkblaster
30 mei 2006, 13:30
stoor je je niet aan het kleurverschil tussen die bodyhelften?

Fumi SG
30 mei 2006, 14:00
Joh swa... diezzz echt vet... mjah... ik ga... jeweeeetoch!

robzilla
30 mei 2006, 14:05
weettoch 8)

Anders Destium
30 mei 2006, 14:07
stoor je je niet aan het kleurverschil tussen die bodyhelften?

Hij durfde er niets van te zeggen, voor je het weet ben je een jaar verder :sssh:

Negative K3 fan
30 mei 2006, 17:39
stoor je je niet aan het kleurverschil tussen die bodyhelften?

nee, ik vind het juist wel wat hebben, als ik de foto's zo zie... maar die foto's laten het ook niet al te duidelijk zien.

Nickname
30 mei 2006, 17:48
stoor je je niet aan het kleurverschil tussen die bodyhelften?

Ik had het geeneens gemerkt tot je het zei..

Is dat een P-90 in de brug? ben benieuwd hoe die gaat klinken in een strat :) maar waarom staat ie zo scheef?

Negative K3 fan
30 mei 2006, 17:50
das een seymour duncan custom soapbar (zoek maar op op de website van hun) en krijgt uiteindelijk een zwart kapje, hij staat scheef omdat hij is vastgeteeept.

hij gaat waarschijnlijk heel erg goed klinken, ik heb hem namelijk al een paar jaartjes in een andere gitaar gehad... gigantisch veel output en kwa sound moet je denken aan EVH.

Nickname
30 mei 2006, 17:52
das een seymour duncan custom soapbar (zoek maar op op de website van hun) en krijgt uiteindelijk een zwart kapje, hij staat scheef omdat hij is vastgeteeept.

hij gaat waarschijnlijk heel erg goed klinken, ik heb hem namelijk al een paar jaartjes in een andere gitaar gehad... gigantisch veel output en kwa sound moet je denken aan EVH.

EVH? er schiet me even niks binnen met die letters...

Negative K3 fan
30 mei 2006, 17:53
edward van halen

Nickname
30 mei 2006, 17:54
edward van halen

Ah juist :) nu volg ik het.. ik ben in ieder geval reuze benieuwd!

Luke-wannabe
30 mei 2006, 22:48
das een seymour duncan custom soapbar (zoek maar op op de website van hun) en krijgt uiteindelijk een zwart kapje, hij staat scheef omdat hij is vastgeteeept.

hij gaat waarschijnlijk heel erg goed klinken, ik heb hem namelijk al een paar jaartjes in een andere gitaar gehad... gigantisch veel output en kwa sound moet je denken aan EVH.
Ik heb ook een P90 nog liggen. Mischien een ideetje om die in een stratje te bouwen..
Hoe klinkt dat een P90 in een strat? Wat voor hout is dat ding van je?

Negative K3 fan
31 mei 2006, 12:08
waar die eerst in zat was basswood, speelde erg kut, maar klinkt daarentegen erg goed... heb nog wel een sample online http://home.zonnet.nl/spit23/davidianpodpro.mp3 das dus die p90 :D

Luke-wannabe
31 mei 2006, 17:59
...:stop:...

Goooozzeerr...
Fokking heavy, swa!

Negative K3 fan
31 mei 2006, 18:03
wat nou :stop: ??????? zoek je ruzie ofzo

Ritch
31 mei 2006, 18:25
http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/CS-0150_8062.jpg

Check die achtergrond! Je kunt zo zien dat die in het Oosten word gefabriceerd, hehehe :D Ziet er voor de rest goed uit, Lennart! Volgende meeting is-ie erbij, hè? :)

hoofd
31 mei 2006, 18:28
Volgende meeting is-ie erbij, hè? :)

Ha, hebben we een meeting in 2008? ;) :D

Funkblaster
31 mei 2006, 18:32
die hals ziet er wel super vet uit

edit: zou een zwarte p90 niet mooier staan?

Luke-wannabe
31 mei 2006, 23:29
Lezen, dork..

@NegK3: Ik zoek geen ruzie :hippie: Alleen verbaast over de sound van dat ding...

Bram+
1 juni 2006, 00:05
waar die eerst in zat was basswood, speelde erg kut, maar klinkt daarentegen erg goed... heb nog wel een sample online http://home.zonnet.nl/spit23/davidianpodpro.mp3 das dus die p90 :D
Dat klinkt echt lekker! Zal misschien ook voor een deel de versterker etc. zijn, maar dat gaat helemaal goedkomen in die Shamray denk ik.

Davidian
1 juni 2006, 11:40
waar die eerst in zat was basswood, speelde erg kut, maar klinkt daarentegen erg goed... heb nog wel een sample online http://home.zonnet.nl/spit23/davidianpodpro.mp3 das dus die p90 :D

Hey niet een beetje mijn naam jatten stratboy ;)

iam
1 juni 2006, 14:15
Dat klinkt echt lekker! Zal misschien ook voor een deel de versterker etc. zijn, maar dat gaat helemaal goedkomen in die Shamray denk ik.


is op een pod pro gespeeld :)

Bram+
1 juni 2006, 14:17
is op een pod pro gespeeld :)
Die versterken het signaal niet?

Negative K3 fan
1 juni 2006, 16:58
Volgende meeting is-ie erbij, hè? :)

ja damnn, de vorige die dat vroeg was ray en toen had ik zoiets van dan is hij al een paar maandjes in mn bezit.... mooi niet dus gvd!!!1

Dit soort quotes zijn altijd leuk om te lezen natuurlijk:
Plus, having a Gibson Custom Shop Les Paul sitting next to my Shamrays, I can safely say that Gibson is definitely not better, in my experience! But each to his own, I guess...

Negative K3 fan
1 juni 2006, 16:59
Hey niet een beetje mijn naam jatten stratboy ;)

flikker op met je stratboy vies *******jong :satisfie:


Die versterken het signaal niet?

nauwelijks :) dat ding is echt een stofverzamelaar... speel liever op mn buizenamps

hendrix2
1 juni 2006, 18:12
jouw gitaar (in de maak...) ziet er echt super uit, en ik denk ook wel dat ze super gaat klinken!
tis jammer dat je zo lang moet wachten, maar ik vermoed wel dat het achteraf gezien het wachten waard zal zijn geweest!
Veel plezier ermee als ze 'eindelijk' gearriveerd is.

die hals vind ik trouwens ongelooflijk kicken!!!!

Negative K3 fan
15 juni 2006, 22:53
oioioi



Michael Walker

good news: your bridge arrived TODAY, we are only waiting for the black P90 cover now





lennart

are you serious?

like it took 10 months to figure out 'you' needed a black p90 cover????

hoofd
15 juni 2006, 22:56
Leuk dat 'ie gearriveerd is, die Russen kennende is de brug volgende maand ergens gemonteerd, dan is een paar weken later de zwarte P90 cover binnen...damn, nog even en je hebt je gitaar toch nog binnen een jaar :o


Sorry...maar ik ben wel heel cynisch geworden tegenover Shamray ;)

bat
15 juni 2006, 23:09
oioioi



Michael Walker

good news: your bridge arrived TODAY, we are only waiting for the black P90 cover now





lennart

are you serious?

like it took 10 months to figure out 'you' needed a black p90 cover????
Volgens mij zijn ze slechts één keer in de twee weken een uurtje open. Geen wonder dat die pakketbezorgers steeds voor een dichte deur staan.

Manoman, als ze hier in Nederland hadden gezeten, had ik dat ding allang opgehaald om hem zelf maar verder af te bouwen.

Negative K3 fan
15 juni 2006, 23:12
beleefde klaagmail richting rusland is onderweg....

hendrix2
15 juni 2006, 23:13
het wordt ongetwijfeld een strakke gitaar, maar ik zou persoonlijk zot worden van het wachten. Niet zo een erg goede service...

vind je antwoord omtrent de zwarte cover voor de P90 trouwens erg geslaagd :D

bat
15 juni 2006, 23:22
Voor alle duidelijkheid: ik las op dat forum dat ze hadden gevraagd de brug per global priority mail te versturen. Dan heeft die brug er wel heel erg lang over gedaan. Dat had maximaal een dag of drie, vier mogen duren.

Orpheo
15 juni 2006, 23:43
kijk eens naar andere gitaren die gemaakt worden, bv de twangcaster van paul selier. die gaat echt superrap. die is ongeveer nu even ver als de strat van lennyboy, en is pas een fuckin maand oud! nog niet eens!

hoofd
16 juni 2006, 00:07
Het is jammer dat dat meneer Shamray geen Nederlands kent, anders had je 'm een link naar dit topic kunnen sturen :D
Kan 'ie zelf lezen hoe men hier van enthousiasme naar verbazing naar complete afkeer jegens Shamray evolueert... Klotezaak.

Gitaro
16 juni 2006, 01:21
Nou, inderdaad. Ik volg dit topic al sinds het geopend is enne... ik weet nu niet wat ik er van moet zeggen. Mooi antwoord op die pupcovers :seriousf:

Anders Destium
16 juni 2006, 08:55
Oost-Europese toestanden, ik denk dat je wel kunt raden hoe het komt dat het bij anderen wel snel gaat.

Harm
16 juni 2006, 12:17
Oost-Europese toestanden, ik denk dat je wel kunt raden hoe het komt dat het bij anderen wel snel gaat.

Ja, idd, en dat is zwaar triest...

Harm

Hopelijk..... gaat het toch nog gebeuren... dit jaar? ....

hendrix2
16 juni 2006, 17:53
tegen dat je hem hebt is hij misschien al Vintage... dan is hij meer geld waard!! hopen maar!!!




:hippie: hoop dat je hem rap hebt hoor!!!

Tupelo
16 juni 2006, 18:52
Heppie nou echt niet zoiets van, doe het spul in een doos, stuur maar op & ik schroef 'm verder zelf wel in elkaar?

Misschien moet je ze hoogst persoonlijk die zwarte pickup cover maar toesturen... weetje tenminste zeker, jeweetwel :D

taylor
17 juni 2006, 11:00
ja, idd de rest kun je zelf ook wel afmaken

Negative K3 fan
17 juni 2006, 11:46
Heppie nou echt niet zoiets van, doe het spul in een doos, stuur maar op & ik schroef 'm verder zelf wel in elkaar?

nee absoluut niet, ik heb geen ervaring met het afstellen van gitaren enzo... dan zou ik het hier ergens moeten laten doen, maar tags (enschede) vertrouw ik wat dat betreft al niet meer en huigens krijgt geen enkele cent meer van mij dus dan moet ik het al verder zoeken en hopen dat dat lukt, wat betreft vakkundoigheid heb ik namelijk wel vertrouwen in shamray.

Harm
17 juni 2006, 16:10
nee absoluut niet, ik heb geen ervaring met het afstellen van gitaren enzo... dan zou ik het hier ergens moeten laten doen, maar tags (enschede) vertrouw ik wat dat betreft al niet meer en huigens krijgt geen enkele cent meer van mij dus dan moet ik het al verder zoeken en hopen dat dat lukt, wat betreft vakkundoigheid heb ik namelijk wel vertrouwen in shamray.

Dick Dijkman in Rijssen?

Als je de gitaar hebt, en je speelt er een tijd op, moet hij toch weer even goed nagekeken worden... Tenminste ik laat het altijd wel doen... Laatst nog druk in de weer geweest met totaal afstelling van de Satriani 90th-ham.... pfff... intoneren laat ik maar ff zitten, daar ga ik geen geduld voor hebben...

Hoe lang nog Lennart?? Ben namelijk nu wel erg benieuwd hoe jouw gitaar gaat klinken!

Negative K3 fan
17 juni 2006, 19:58
als ik heb hem woon ik waarschijnlijk al in enschede, mag je hem aan de tand voelen :B

Harm
20 juni 2006, 09:22
als ik heb hem woon ik waarschijnlijk al in enschede, mag je hem aan de tand voelen :B

En?? Weet je al wanneer de gitaar binnenkomt? Ik zal eens het forum checken!

Dus verhuisplannen!

Ben nog steeds heel nieuwsgierig!
Harm

Negative K3 fan
20 juni 2006, 09:58
nog geen nieuws, ik ga richting boswinkel :)

marc_o
20 juni 2006, 10:29
nog geen nieuws, ik ga richting boswinkel :)


Ga je een bos kopen?

Harm
20 juni 2006, 10:50
Ga je een bos kopen?

Whahahahaha!!! Super! LOL!

Negative K3 fan
20 juni 2006, 13:51
Ga je een bos kopen?

hm nu weet ik weer niet hoe bekend je bent met enschede...

marc_o
20 juni 2006, 14:10
hm nu weet ik weer niet hoe bekend je bent met enschede...

Voor mij houdt het op met de vuurwerkramp en dat de cryptische benaming pluskut is.

Harm
20 juni 2006, 14:25
Voor mij houdt het op met de vuurwerkramp en dat de cryptische benaming pluskut is.

Meer dan genoeg Marc!!! Meer dan genoeg!!!

Enige belangrijke om te weten is: Oude Markt!

Daar zijn de kroegen, belangrijkste!

Harm

marc_o
20 juni 2006, 14:35
Meer dan genoeg Marc!!! Meer dan genoeg!!!

Enige belangrijke om te weten is: Oude Markt!

Daar zijn de kroegen, belangrijkste!

Harm

Ha! café's!

BartL
20 juni 2006, 16:13
Voor mij houdt het op met de vuurwerkramp en dat de cryptische benaming pluskut is.
:seriousf:



...en dat het een tering end is met het OV :)

marc_o
20 juni 2006, 16:24
:seriousf:



...en dat het een tering end is met het OV :)


vanaf Axel zeker!

bert k
20 juni 2006, 19:01
en dat de cryptische benaming pluskut is.
Ik las puskut. Sorry...

BartL
20 juni 2006, 19:10
...wat een gat
http://www.viamichelin.com/viamichelin/gbr/dyn/controller/mapPerformPage?strLocation=Axel&strCountry=eur&google=1

Robbert
20 juni 2006, 21:01
...wat een gat
http://www.viamichelin.com/viamichelin/gbr/dyn/controller/mapPerformPage?strLocation=Axel&strCountry=eur&google=1

Als je goed kijkt op dat plaatje, zie je rechts st. Jansteen staan, daar heb ik een paar jaar gewoond :D

marc_o
20 juni 2006, 21:52
...wat een gat
http://www.viamichelin.com/viamichelin/gbr/dyn/controller/mapPerformPage?strLocation=Axel&strCountry=eur&google=1


Absoluut, maar je weet: Sommige gaten kunnen erg leuk zijn...

Negative K3 fan
20 juni 2006, 23:08
die aan de achterkant ofzzo?

Negative K3 fan
23 juni 2006, 18:34
hmm sinds de boze doch extreem nette emails is het verdacht stil aan het shamray front, ik zou toch niet in mn eigen voet hebben geschoten??

1959SLP
23 juni 2006, 18:37
Lennart, gewoon rustig en coooool blijven, ook al valt het niet mee. Plankie komt wel........hoop ik ;)

duckman
10 juli 2006, 13:18
Toevallig nog een update hierover??

Ik dacht kick hem even omhoog ..:???:

Harm
10 juli 2006, 13:58
Toevallig nog een update hierover??

Ik dacht kick hem even omhoog ..:???:

Zo zat ik vanmiddag ook al te denken, je bent me voor!!!

Vertel Lennart!!!

Harm

Negative K3 fan
10 juli 2006, 14:38
afgelopen week foto's gekregen van de gitaar, er zitten inmiddels snaren op enzo. michael vertelde mij dat hij hem vrijdag zou playtesten, ik weet alleen zo niet of dat over afgelopen vrijdag ging of over komende...

de foto's zijn trouwens heel lelijk belicht en het posten niet waard.

marc_o
10 juli 2006, 15:11
afgelopen week foto's gekregen van de gitaar, er zitten inmiddels snaren op enzo. michael vertelde mij dat hij hem vrijdag zou playtesten, ik weet alleen zo niet of dat over afgelopen vrijdag ging of over komende...

de foto's zijn trouwens heel lelijk belicht en het posten niet waard.

En........ga je er direct nog eentje bestellen?

Negative K3 fan
10 juli 2006, 15:14
hahahahaha

nee, ben al voorzien :D

volgende keer (over een paar jaar ofzo) ga ik wel naar een nederlandse zaak. moet ik er eerst nog even 1 verzinnen

marc_o
10 juli 2006, 15:39
hahahahaha

nee, ben al voorzien :D

volgende keer (over een paar jaar ofzo) ga ik wel naar een nederlandse zaak. moet ik er eerst nog even 1 verzinnen

Het voordeel van die Russen is dat je gewoon kunt bestellen, vervolgens kijk je wat ie ongeveer gaat kosten, je opleiding afmaken, lekker solliciteren, promotie maken, lekker sparen en dan op het gemakje eens kijken wanneer dat ding ook alweer komt...tijd zat!

schizo910
10 juli 2006, 15:43
Ben je niet bang dat je na al dat wachten zulke hoge verwachtingen van de gitaar hebt dat hij alleen maar tegen zal vallen?

Negative K3 fan
10 juli 2006, 16:09
mijn verwachtingen zijn errrg laag op dit moment... wat het zal worden moet maar blijken, maar als ik die verhalen op de forums enzo lees (ook na de honeymoon) over shamray in het algemeen, maar ook over de gitaren van dezelfde bouwer kan het haast niet tegenvallen. Ik hoop alleen dat ze die EVH neckshape een beetje goed hebben... :)

marc_o
10 juli 2006, 16:11
mijn verwachtingen zijn errrg laag op dit moment... wat het zal worden moet maar blijken, maar als ik die verhalen op de forums enzo lees (ook na de honeymoon) over shamray in het algemeen, maar ook over de gitaren van dezelfde bouwer kan het haast niet tegenvallen. Ik hoop alleen dat ze die EVH neckshape een beetje goed hebben... :)

Anders stuur je 'm toch gewoon effe terug?

Negative K3 fan
10 juli 2006, 16:12
ik zou niet de eerste zijn :D

vulvasonic
10 juli 2006, 16:45
Wat zou je krijgen als je een biefstukje bij ze zou bestellen? :eek:

hoofd
10 juli 2006, 22:19
Wat zou je krijgen als je een biefstukje bij ze zou bestellen? :eek:

Ik denk erg veel honger!

Rude Perception
10 juli 2006, 22:24
Wat zou je krijgen als je een biefstukje bij ze zou bestellen? :eek:

Kan je beter een jong kalf bestellen. Krijg je waarschijnlijk een mals biefstukje toegestuurd:sssh:

marter544
10 juli 2006, 22:34
Zo zat ik vanmiddag ook al te denken, je bent me voor!!!

Vertel Lennart!!!

Harm

JIJ WOONT IN BOEKELO!!!!! GEWELDIG!! Nog een gitaarnetter vanuit Boekelo 8-) Nja, ik deels dan, mijn vader woont er, en ik woon bij mijn moeder, in Hengelo, maar ben er wel vaak te vinden. Dan woon jij binnen een straal van 15 meter van mijn vader!



Zo'n gat is boekelo wel...

Negative K3 fan
10 juli 2006, 22:50
en ik woon nu in haaksbergen maar heb al een huis in enschede en ben ook regelmatig in hengelo te vinden, wat een toeval wat een toeval...

marter544
10 juli 2006, 22:55
Jah, maar Boekelo heeft minder dan 1000 inwoners...

Negative K3 fan
10 juli 2006, 22:59
en er loopt een treintje :)

Noid
10 juli 2006, 23:13
Arme Lennart, ongeacht of het ding nu enorm lekker speelt (wat ik natuurlijk voor je hoop) zal die gitaar (en jij) zeer lang achtervolgt worden met het verhaal van het bouwproces.

Maar uh: thumbs up dat hij nu binnen 1 maand in Nederland mag zijn!

Harm
11 juli 2006, 07:32
mijn verwachtingen zijn errrg laag op dit moment... wat het zal worden moet maar blijken, maar als ik die verhalen op de forums enzo lees (ook na de honeymoon) over shamray in het algemeen, maar ook over de gitaren van dezelfde bouwer kan het haast niet tegenvallen. Ik hoop alleen dat ze die EVH neckshape een beetje goed hebben... :)

Lennart,

Tegen die tijd moet je me ff waarschuwen, kun je vergelijken :-)

Ben erg benieuwd... Tsjonge, wel fijn toch dat er al nieuwe snaren opzitten en dat het testritje eraan komt... (ff cynische mode, sorry...)

Harm

Off Topic: Ja, genoeg te doen in Boekelo! Geboren en getogen... Meer dan 1000 inwoners (ongeveer 3000 denk ik nu... en de forenzen nemen toe), en Lennart, jij gaat zeker studeren?

Negative K3 fan
11 juli 2006, 16:42
ik ben al studerend geweest afgelopen jaar, ga van studie wisselen

Negative K3 fan
25 juli 2006, 16:41
Hello Lennart, as of today your guitar is completed, inspected and Shamray is in the process of packing it right now.


:gitarist:

Richwoodje
25 juli 2006, 16:43
yes, nog maar drie maanden dus, als ie niet onderweg op mysterieuze wijze verdwijnt!

nee, erg cool lennart :D

marc_o
25 juli 2006, 16:45
En............hoe speelt ie?

Dweezman
25 juli 2006, 17:03
better be good...

vulvasonic
25 juli 2006, 17:20
De spanning is om te snijden!!!!!!!!!

Komt meneer Shamray 'm persoonlijk brengen, in z'n Lada en een strik om de gitaar, flesje champagne om het een en ander goed te maken?

Of zouden ze 'm droppen?

Negative K3 fan
25 juli 2006, 17:23
ik denk dat meneer shamray wel een iets duurdere auto rijdt, de shamray customshop is een van zijn ondernemingen, hij heeft ook de grootste online muziekzaak van rusland geloof ik, niet dat ik geloof dat zoiets veel omzet maakt, maar toch genoeg om in een kadett te rijden.

Anders Destium
25 juli 2006, 18:17
Cool!

Kijken of hij het wachten waard was, qua looks weten we het al maar voor de rest nog niet ;)

JoostBaksteen
25 juli 2006, 21:18
Hello Lennart, as of today your guitar is completed, inspected and Shamray is in the process of packing it right now.


:gitarist:

Ik geloof je bijna niet :P (of nouja... hun dan..)

bat
25 juli 2006, 21:27
In the process of packing... daar gaan ze dus ook nog een maand over doen, hè!

En dan nog een maandje bij de douane.

We horen het wel ergens eind september!

Harm
25 juli 2006, 21:35
Oei!!!! Lennart!!! Kaviaar en Vodka!!!

Spannend inderdaad!!! Hoe lang gaat dit inpakken en verzenden duren... Komt de gitaar per ezel? Hmmm... Ik hoop voor je dat de gitaar er binnen een week is...

Ik duim voor je!!!

Harm

duckman
25 juli 2006, 23:37
woooeehoooeee.

Sinterklaaski komt vroeg dit jaar:cooler:

Kaïn
25 juli 2006, 23:44
Laten we het hopen dat de russen niet stiekem geld willen uitsparen door em met de pakjesboot 12 mee te schepen :|
Dan zijn het behoorlijk Marzwoiechoei's!! (k zou ze niet zo noemen maargoed:P)

1959SLP
25 juli 2006, 23:53
beetje laat hè voor 1 april grapjes...... it better be good.

marc_o
26 juli 2006, 10:33
beetje laat hè voor 1 april grapjes...... it better be good.

Och, ligt eraan hoelang ie er nog over doet, wie weet zijn we net op tijd voor 1 april grapjes 2007.

hendrix2
26 juli 2006, 10:58
als je hem echt vlug wilt hebben, ga hem dan afhalen.
eventjes naar rusland en terug :)

Negative K3 fan
26 juli 2006, 17:42
vandaag is hij op de post gedaan en ik krijg vanavond het tracking nummer, dus met 2 weken zou hij er moeten zijn, maar dang a ik weer op vakantie, vrij memorabel trouwens want ik had hem vorig jaar ook voordat ik op (dezelfde) vakantie ging besteld :)

JoostBaksteen
26 juli 2006, 20:09
2 Weken? Dat vind ik nog best lang. Post uit Duitsland is ongeveer 3 dagen, en uit de US is ongeveer 7 dagen.

bert k
26 juli 2006, 21:16
Dit is Rusland, dat gaat per arrenslee...

vulvasonic
26 juli 2006, 22:06
De Trojka dus.
En je weet hoe het Igor, Natasha, Sonja en Pjotr is vergaan. :o

bat
26 juli 2006, 22:15
De Trojka dus.
En je weet hoe het Igor, Natasha, Sonja en Pjotr is vergaan. :o
Gelukkig zijn wolven niet zo gek op gitaren. Maar goed, gitaren kunnen dan weer niet goed tegen sneeuw.

JoostBaksteen
26 juli 2006, 23:10
De Trojka dus.
En je weet hoe het Igor, Natasha, Sonja en Pjotr is vergaan. :o

die hebben Omsk iig nooit gehaald...

vester86
26 juli 2006, 23:58
hebben ze geen foto's gestuurd van hoe die af ligt te wezen???

Richwoodje
27 juli 2006, 00:07
hebben ze geen foto's gestuurd van hoe die af ligt te wezen???

natuurlijk niet, hij is nog helemaal niet af, dit is een zoethoudertje voor lennart :sssh:

Quink
27 juli 2006, 10:57
En, al een tracking nr.?

marc_o
27 juli 2006, 11:02
En maar wachten op de sneeuw........anders komt die slee niet vooruit....het blijft 1 grote 1-april-grap!

Quink
27 juli 2006, 11:30
En maar wachten op de sneeuw.........

Hebben ze in Rusland momenteel wellicht ook een hittegolf?:???:

Negative K3 fan
27 juli 2006, 16:26
hebben ze geen foto's gestuurd van hoe die af ligt te wezen???


nope, vandaag in mijn mailbox weer een tekenend bericht:
"Shamray has SHIPPED your guitar.

he managed to forget the waybill and tracking number at home, but i will get it
for you tommorrow..."

Dude
27 juli 2006, 16:31
the joke continues....


je laat je piepelen lennart, ze fokken je bij het leven en je staat lachend met de anus wijd open alles te accepteren wat ze er in stouwen,

ach alles is al gezegd denk ik, ik hoop dat ze je niet fokken anders is het zo zuur

Orpheo
27 juli 2006, 16:37
the joke continues....


je laat je piepelen lennart, ze fokken je bij het leven en je staat lachend met de anus wijd open alles te accepteren wat ze er in stouwen,

ach alles is al gezegd denk ik, ik hoop dat ze je niet fokken anders is het zo zuur


:seriousf: mooi gezegd!

Negative K3 fan
27 juli 2006, 17:01
mooi gesproken bart, maar mijn gitaar is hier met 7 dagen :)

ben alleen benieuwd hoe.

Quink
27 juli 2006, 17:05
mooi gesproken bart, maar mijn gitaar is hier met 7 dagen :)

Weet je echt *zeker* dat hij verstuurd is, of is het meer wishful thinking? Ik hoop echt voor je dat hij binnen een week bij je op de stoep staat, maar gezien de geschiedenis......

Noid
28 juli 2006, 23:20
Ik heb respect voor jou Lennart, ivm. je niet aflatende optimisme. Ik hoop zo voor jou dat je het kreng nu ook daadwerkelijk met een paar dagen in huis zult hebben. M.b.t. mijn beeld wat ik door deze hele affaire heb gekregen van Shamray ... ach laat ook maar.

glacius
29 juli 2006, 15:53
voor mij geen shamray !!


die shamray gast heet gewoom ray met zijn voornaam maar hij schaamt zich er gewoon voor .... schaamray hahaha

het is om te schamen voor hun ..

enfin, nu maar hopen dat hij ECHT verzonden is ..

marc_o
30 juli 2006, 21:20
Scam-Ray....

Dude
31 juli 2006, 12:13
en ???????

JoostBaksteen
31 juli 2006, 12:29
Mja, heb je dat tracking nummer nou al?

Negative K3 fan
31 juli 2006, 15:34
jep http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?p=969652#post969652

hubert
31 juli 2006, 18:43
tja...durf nu nog eens te zeggen dat ie tegenvalt.....
gefeliciteerd!!

bert k
31 juli 2006, 20:02
Lennart, mag dit topic nu ritueel op slot? :D

Helter Skelter
31 juli 2006, 20:13
mooi! :cooler:

'from russia with love' :hippie:

Negative K3 fan
31 juli 2006, 20:34
niks op slot!!!