PDA

View Full Version : Black Label Society



SDMF_Lispel
8 september 2005, 10:42
hi,

Ik vroeg me af wat jullie van BLS vinden.

beste album(s) ?


naja voor mij = Zakk Heilig,naast Dimebag..
door zijn kick ass riff's en solo's , maar zeker ook door z'n " Mellow" nummers ( Hangovermusic Vol. 6 , Book of shadows )

en voor de echter Society Dwelling MotherFucker's , Join the Dutch chapter ( sign up @ http://www.zakkwylde.com/family ga naar Chapters ) en laat van je horen ! We zijn nu serieus bezig met de chapter aan het op zetten ( site etc. ). Ook voor de Belgen onder ons natuurlijk! 8-)

keep bleeding black label !

wanna1
8 september 2005, 14:35
Volgens mij dat nieuwe album, waar nr 3 zo lekker van is.

dat is de vetste tot nu toe.

Nr 3 waar die sub zo lekker hard inknalt, dat de autoramen er bijna uitvliegen en je bijna moet kotsen van de druk die de sub dan levert.

is echt een ervaring, beter dan een 8baan.

maar welke is dat nou ook alweer?

SDMF_Lispel
8 september 2005, 14:45
van het album Mafia , Suicide messiah


het beste nummer van dat album vind ik zelf de 1e , Fire it up, damn catchy en HEAVY :-D

beste album(s) : Sonic Brew ( gewoon vet ) en Hangovermusic Vol 6 ( lekker rustig maar nog vet )

pinchaholic
13 september 2005, 12:17
Ik volg Zakk al jaren op de voet en ben een groot fan van de man. (check mijn gebruikersnaam 8-) ) Ik moet zeggen dat ik zijn werk bij ozzy mij toch meer aanspreekt dan BLS, net iets meer variatie.

Ik zou willen dat Zakk iets meer tijd zou steken in het schrijven en opnemen van BLS albums, ipv ieder jaar een album uitbrengen. Mijn favoriete album is toch wel 1919 Eternal.. Wat een beuker!

Ik moet wel zeggen dat ik vindt dat Zakk eens iets meer variatie in z'n solo's moet stoppen.. Ik wordt namelijk een beetje moe van zijn voorspelbare manier van soleren; double-bends, een paar retesnelle pentatonische figuurtjes en eindigend met een wijde vibrato..

Maar goed, BLS = Vet!

Pilitev
13 september 2005, 16:33
Ik volg Zakk al jaren op de voet en ben een groot fan van de man. (check mijn gebruikersnaam 8-) ) Ik moet zeggen dat ik zijn werk bij ozzy mij toch meer aanspreekt dan BLS, net iets meer variatie.

Ik zou willen dat Zakk iets meer tijd zou steken in het schrijven en opnemen van BLS albums, ipv ieder jaar een album uitbrengen. Mijn favoriete album is toch wel 1919 Eternal.. Wat een beuker!

Ik moet wel zeggen dat ik vindt dat Zakk eens iets meer variatie in z'n solo's moet stoppen.. Ik wordt namelijk een beetje moe van zijn voorspelbare manier van soleren; double-bends, een paar retesnelle pentatonische figuurtjes en eindigend met een wijde vibrato..

Maar goed, BLS = Vet!

+1

Ik vind de riffjes bij ozzy ook wat leuker, het is wat melodieuzer allemaal, dat zal ook wel wat met de inbreng van ozzy te maken hebben. Down to earth vind ik wat minder en is meer richting de stijl van BLS. Zelf ben ik ook niet zo weg van de zang van Zakk.

Zakk heeft echter wel humor, op de BLS dvd: "Limp Bizkit can suck our big motherfuckin' fat cocks!" :D

En check deze http://www.crapshoot.tv/clips.html

SDMF_Lispel
14 september 2005, 08:51
http://www.crapshoot.tv check die clips 8-)

zakk's werk bij Ozzy is ook gewoon meesterlijk. Zijn sound op No more tears is simpelweg Geil :D

duckman
14 september 2005, 23:05
Zakk rules!

Ik vond de eerste 2 BLS erg goed, maar mijn favoriet is toch wel pride and glory.
Optredens waren altijd super..tot Tilburg dit jaar :-(
Ik was vrij teleur gesteld in zijn performance, gelukkig was nick op dreef, maar die tekstvellen en dat gelul over god..hmmm..

En respect voor Dime and Randy, dat meen ik, maar ik kom voor Zakk/BLS en niet Dime of Randy.

SDMF_Lispel
15 september 2005, 14:17
Pride en glory en book of shadows is echt Heel Goed werk van Zakk maar geen Bls.

en ja , ik luister niet echt naar die speeches van hem , gelukkig had hij in Tilburg al snel door dat z'n the US army rules/ pray for war crap niet werkt.
maar ik vond het een heel kick ass concert * stond recht voor Nick tegen het hek 8-) *
maar toch jammer dat het geluid daar altijd minder is, achja :lol:

Vampire
17 september 2005, 12:01
Ik volg Zakk al jaren op de voet en ben een groot fan van de man. (check mijn gebruikersnaam 8-) ) Ik moet zeggen dat ik zijn werk bij ozzy mij toch meer aanspreekt dan BLS, net iets meer variatie.

Ik zou willen dat Zakk iets meer tijd zou steken in het schrijven en opnemen van BLS albums, ipv ieder jaar een album uitbrengen. Mijn favoriete album is toch wel 1919 Eternal.. Wat een beuker!

Ik moet wel zeggen dat ik vindt dat Zakk eens iets meer variatie in z'n solo's moet stoppen.. Ik wordt namelijk een beetje moe van zijn voorspelbare manier van soleren; double-bends, een paar retesnelle pentatonische figuurtjes en eindigend met een wijde vibrato..

Maar goed, BLS = Vet!

+1

Ik vind de riffjes bij ozzy ook wat leuker, het is wat melodieuzer allemaal, dat zal ook wel wat met de inbreng van ozzy te maken hebben. Down to earth vind ik wat minder en is meer richting de stijl van BLS. Zelf ben ik ook niet zo weg van de zang van Zakk.

Zakk heeft echter wel humor, op de BLS dvd: "Limp Bizkit can suck our big motherfuckin' fat cocks!" :D

En check deze http://www.crapshoot.tv/clips.html

Ik vind bij bijvoorbeeld Bleed for me, dat rifje ook wel ERG stoer...

SDMF_Lispel
17 september 2005, 20:49
Vooral live is die heel goed ! jammer dat ze hem niet in 013 hebben gespeeld

Satriani
19 september 2005, 14:20
Fire it up van het nieuwe album is echt fucking geniaal gewoon :-D :-D

robert-gitarist
19 september 2005, 18:17
hi,

Ik vroeg me af wat jullie van BLS vinden.

beste album(s) ?


naja voor mij = Zakk Heilig,naast Dimebag..
door zijn kick ass riff's en solo's , maar zeker ook door z'n " Mellow" nummers ( Hangovermusic Vol. 6 , Book of shadows )

en voor de echter Society Dwelling MotherFucker's , Join the Dutch chapter ( sign up @ http://www.zakkwylde.com/family ga naar Chapters ) en laat van je horen ! We zijn nu serieus bezig met de chapter aan het op zetten ( site etc. ). Ook voor de Belgen onder ons natuurlijk! 8-)

keep bleeding black label !

BLS heerscht gewoon über zwaar..
Ik vind het meeste van BLS wel erg vet maar me favo nummer blijft denk ik toch wel Distruction Overdrive.
Die kerel z'n looks ook,meesterlijk...echt een gitaar spelende viking :D :P ziet er geniaal uit..
Nick blijft ook een van me favo gitarist :)

SDMF_Lispel
20 september 2005, 11:24
Fire it up van het nieuwe album is echt fucking geniaal gewoon :-D :-D

heb je die clip ook gezien ? die Kickt ass !

SDMF_Lispel
20 september 2005, 11:26
hi,

Ik vroeg me af wat jullie van BLS vinden.

beste album(s) ?


naja voor mij = Zakk Heilig,naast Dimebag..
door zijn kick ass riff's en solo's , maar zeker ook door z'n " Mellow" nummers ( Hangovermusic Vol. 6 , Book of shadows )

en voor de echter Society Dwelling MotherFucker's , Join the Dutch chapter ( sign up @ http://www.zakkwylde.com/family ga naar Chapters ) en laat van je horen ! We zijn nu serieus bezig met de chapter aan het op zetten ( site etc. ). Ook voor de Belgen onder ons natuurlijk! 8-)

keep bleeding black label !

BLS heerscht gewoon über zwaar..
Ik vind het meeste van BLS wel erg vet maar me favo nummer blijft denk ik toch wel Distruction Overdrive.
Die kerel z'n looks ook,meesterlijk...echt een gitaar spelende viking :D :P ziet er geniaal uit..
Nick blijft ook een van me favo gitarist :)

Get your ass too the BLS board en de dutch chapter;) , Nick post ook op het bls forum 8-)