PDA

View Full Version : Ben BLIJ dat ik overboden ben... POEH...



Speeddemon
7 september 2005, 17:27
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7347841975&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT&rd=1

Is 1 van de 3 laatste die ik nodig heb voor m'n MXR verzameling...

Stond heel lang op 34 pond (ong. 50 euro). Ik dacht 'ach, tot iets van 100-125 euro hooguit wil ik nog wel gaan. Maar ja, meegesleurd in een bidding war, vulde ik toch 112 pond in (168 euro!).

Best wel asociaal, aangezien de laatste boxed Micro Flanger voor $102 is verkocht... Maar goed, blij dat Mr. Jackieoverdrive er blijkbaar toch nog meer geld voor over had. Ik had 't natuurlijk gaaf gevonden om te hebben, maar 175 dokken (na verzending) voor zo'n klein pedaal zou HEEL ERG PIJN hebben gedaan...

Vampire
7 september 2005, 17:42
Daar gaat je 51e pedaaltje... :wink: better luck next time, ben het wel met je eens, je moet niet te veel gaan bieden...

robert-gitarist
7 september 2005, 18:26
Volgens mij is z'n Micro Flanger nog te koop bij American Guitar Store in Enschede als ik het goed heb :o :o
vet ding alleen wel jammer voor je dat je hem niet heb kunnen kopen :evil:

Speeddemon
7 september 2005, 18:32
Volgens mij is z'n Micro Flanger nog te koop bij American Guitar Store in Enschede als ik het goed heb :o :o
vet ding alleen wel jammer voor je dat je hem niet heb kunnen kopen :evil:
Heb 'm gezien ja. 110 Euro (beetje duur, gezien z'n staat). Heb ze wel gemaild of doosje en handleiding er bij zitten.

Valt er nog te pingelen bij die lui of doen ze dat sowieso niet op 2e hands spul?

robert-gitarist
7 september 2005, 18:38
Ah had je al gezien..tsja de staat was wel minder dan die op Ebay...dat had ik ook gezien op de foto..wel jammer ja..
Maare of je daar nog beetje kunt pingelen enzo?kheb echt geeeen idee..nog nooit bij die gasten geweest...
ja van de week keer alleen waren ze toen dicht :evil: :evil: :evil: :evil:

Lucky
13 september 2005, 10:40
die gozer zal wel gebaald hebben... hij had natuurlijk een hoog bedrag ingezet om er zeker van te zijn dat hij hem zou binnen halen....maar vast niet gehoopt dat hij direct "de hoofdprijs" zou winnen.

Thom TK
13 september 2005, 11:59
Volgens mij is z'n Micro Flanger nog te koop bij American Guitar Store in Enschede als ik het goed heb :o :o
vet ding alleen wel jammer voor je dat je hem niet heb kunnen kopen :evil:
Heb 'm gezien ja. 110 Euro (beetje duur, gezien z'n staat). Heb ze wel gemaild of doosje en handleiding er bij zitten.

Valt er nog te pingelen bij die lui of doen ze dat sowieso niet op 2e hands spul?

TAGS is wat duur ja, maar je kan goed pingelen bij hun hoor.
Op 2e hands als het goed is ook...

Negative K3 fan
13 september 2005, 14:29
Volgens mij is z'n Micro Flanger nog te koop bij American Guitar Store in Enschede als ik het goed heb :o :o
vet ding alleen wel jammer voor je dat je hem niet heb kunnen kopen :evil:
Heb 'm gezien ja. 110 Euro (beetje duur, gezien z'n staat). Heb ze wel gemaild of doosje en handleiding er bij zitten.

Valt er nog te pingelen bij die lui of doen ze dat sowieso niet op 2e hands spul?

bij tags zijn ze heel erg coulant wat betreft uitproberen, ze hebben er geen moeite mee als je op een rustig moment even een PRS van de muur trekt om een bogner xtc te bespelen (wel eerst gevraagd natuurlijk) :)

Speeddemon
26 september 2005, 21:16
Mensen, 't is nog gekker geworden:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7351934010&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT&rd=1

Ik bood eigenlijk mee voor de vorm... :lol: :oops:

Ik had namelijk paar dagen ervoor deze gescoord:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7351340975&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWN%3AIT&rd=1

Weliswaar geen MXR sticker, maar weer wel warranty card, 2e rubber knob-cover en $80 goedkoper... :D

Oh, en die lui van TAGS hebben nog steeds niet gereageerd, dus ze kunnen in de stront zakken met hun Micro Flanger.

Serieus, effe een emailtje typen is niet zoveel moeite mensen... Het had jullie 110 euro kunnen opleveren. :-?

phx
26 september 2005, 21:22
:o you must be mad :o 220 dollar voor een mxr micro flanger, woei blij dat je bent overboden man. Bovendien had je al een m-flanger? mmmmm .......>>>>> GAS? :lol: :???: :) :-D

vettavillenl
26 september 2005, 22:49
wellicht goed dat je hier niet op geboden hebt

(oke geen MXR), maar let op de prijs Way HUGHE


http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7350940208&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT&rd=1

Quink
26 september 2005, 22:57
Ik weet niet wat me meer verbijsterd, de prijs voor dat WH pedaal of het feit dat Vetta in een niet-L6-gerelateerd topic post :???:



:razz:

Vampire
26 september 2005, 23:09
Haha ik zat net hetzelfde te denken! :lol:

Die prijs is wel echt sick, en ik vraag me af of dat geen fout is ofzo, dit kan toch niet? :-?

Speeddemon
27 september 2005, 00:41
:o you must be mad :o 220 dollar voor een mxr micro flanger, woei blij dat je bent overboden man. Bovendien had je al een m-flanger? mmmmm .......>>>>> GAS? :lol: :???: :) :-D
Ik had de gewone Flanger (4knops). Die is nu gemod voor iets meer output volume. Klinkt waanzinnig! Instant EVH!

En nu dus voor $136 die Micro Flanger... nog maar 2 pedalen te gaan.

vettavillenl
27 september 2005, 08:20
Ik weet niet wat me meer verbijsterd, de prijs voor dat WH pedaal of het feit dat Vetta in een niet-L6-gerelateerd topic post :???:



:razz:


Zo zie je maar, de wonderen zijn de wereld nog niet uit..

DREAMMACHINE
27 september 2005, 09:21
.....kijk, dat gaat de goede kant op ! hulde! :razz:

chennie
28 september 2005, 15:31
Oh, en die lui van TAGS hebben nog steeds niet gereageerd, dus ze kunnen in de stront zakken met hun Micro Flanger.

Serieus, effe een emailtje typen is niet zoveel moeite mensen... Het had jullie 110 euro kunnen opleveren. :-?

tjah...maarre ik wou even melden dat Tags zware computer/netwerk problemen heeft, hun netwerk ligt al enige tijd plat. Het digitale tijdperk heeft ook zo nog steeds z'n problemen. Misschien kan je even bellen ?
Hoe ik dat overigens weet ? Ik kom er gewoon ook te vaak, zit recht op de weg van school naar huis namelijk =)

Speeddemon
28 september 2005, 15:34
maar 3 weken?!

Want rond de 6e of 7e had ik ze voor de 1e maal gemaild. En daarna nog een keer. :-?

chennie
28 september 2005, 15:42
jah van computers hebben ze soms een beetje weinig verstand, gelukkig wel van gitaren en dergelijke