PDA

View Full Version : music123 bereiken :s



Janne
7 september 2005, 14:23
Een maand geleden ofzo heb ik onder andere 2 humbuckers besteld bij music123.com. Toen alles uiteindelijk aankwam zat 1 humbucker niet in de doos, maar hij stond wel op alle lijsten van wat er verstuurd was.
Nu hebben ze nog niet op mails gereageerd, en ik heb ook nog geen telefonisch contact kunnen krijgen. Iemand een idee hoe ik ze nog kan bereiken.
(Als t goed is stuurt mn vader vandaag een fax :))

Janne

Walternativo
7 september 2005, 19:42
je bent officieel genaaid. Succes ermee... wordt een lastige situatie.

Janne
7 september 2005, 20:09
danku :) , naja k blijf gewoon mailen en bellen en faxen enzo. En mn vader heeft er n soort missie van gemaakt om t allemaal op te lossen dus wie weet.
We zien wel, en anders dus niks bestellen bij music123 :P .
(op n mail met n standaard vraag reageerden ze ook niet, mss hebben ze last van wateroverlast :P ).

qsar
8 september 2005, 09:39
music123 heeft ongeveer een maand geleden zijn warehouse verhuisd met als gevolg totale chaos en onbereikbaarheid. Waarschijnlijk is je order zwaar vertraagd of helemaal niet doorgekomen. Een kleine troost is misschien dat je zeker niet de enige bent die hier problemen mee heeft, de reputatie van music123 is naar de kloten en ze zijn al veel klanten kwijt.

RS-Rik
8 september 2005, 09:47
Ja maar dat is te begrijpen in zo'n troep... sorteer maar eens 183908109 setjes buckers

renier
8 september 2005, 10:40
hoe heb je betaalt?.. als het met paypal gebeurd is, heb je 45 dagen om gebruik te maken van de buyer protection opties. hiermee kun je gratis paypal inschakelen om een dergelijk probleem op te lossen. lijkt me een beter idee dan zelf de hele tijd naar de usa bellen..

Wietse.com
8 september 2005, 13:51
hoe heb je betaalt?.. als het met paypal gebeurd is, heb je 45 dagen om gebruik te maken van de buyer protection opties. hiermee kun je gratis paypal inschakelen om een dergelijk probleem op te lossen. lijkt me een beter idee dan zelf de hele tijd naar de usa bellen..Skype Out... Kan je ze bellen voor 2 cent per minuut...

Succes d'rmee!

thomasvdp
8 september 2005, 21:36
hoe zit dat eigenlijk als je daar iets besteld?
betaal je er niet nog eens de helft van de prijs bij voor importkosten etc.,?

Swan
8 september 2005, 22:03
Ja maar dat is te begrijpen in zo'n troep... sorteer maar eens 183908109 setjes buckers

ja dus? t is hun werk en ze worden ervoor betaald.

Janne
8 september 2005, 23:40
Ik had 23 juli ofzo al besteld, maar door die verhuizing duurde het een maand ofzo voor ik mn spullen kreeg. In de mail dat alles verstuurd was stond die humbucker dus ook aangegeven als verzonden, maar hij zat dus niet in de doos (kan gewoon fout gegaan zijn bij het inpakken, want ik ga er niet van uit dat zo'n groot (?) bedrijf mensen op die manier gaat naaien). En ik heb met creditcard betaald.
Ik krijg gvd wel mails met reclame voor de nieuwste aanbiedingen, maar ze kunnen niet ff reageren.

Janne
20 oktober 2005, 22:03
Update: Ik heb net een mailtje dat ik de prijs van die pickup terugkrijg als store credit :) , heeft wel ff geduurd, maar ik was al bijna bang dat ik niks meer van ze zou horen.

Janne

Janne
26 oktober 2005, 18:07
Het wordt nnog vager :-? .
Mijn moeder belde net (ben doordeweeks niet thuis), er was n vent van ups aan de deur met 2 pakketjes. Ik had dus meteen n nieuwe pickup besteld en nu hadden ze ook nog die ene opgestuurd die ik niet had gehad :-? . Moest wel weer invoerrechten betalen, maar als iemand geinteresseerd is in een SD '59 SH1 hoor ik t wel

EmgMaster
26 oktober 2005, 20:50
Wat moet je er voor hebben?? Neck of Bridge?

Janne
27 oktober 2005, 11:40
Bridge, ik ben nog ff aan het denken wat ik ervoor wil hebben :) (heb daar niet zo'n verstand van (ga dit ajb niet tegen mij gebruiken :P ), en ik probeer een beetje te begrijpen wat ik nu precies heb betaald voor die 2 pickups, als ik er 1 nu uiteindelijk voor bijna niks heb gekregen kan ie net zo goed goedkoop weg :wink: ).Kzie dat ie bij thomann.de 77 euro kost, ik ben wel bereid om daar iig onder te gaan zitten :P .