PDA

View Full Version : Test G-system



vinni
6 september 2005, 21:24
Just wait and see! :cool:

nocaster
6 september 2005, 21:38
cant wait !!!!!!!!!!1

vinni
6 september 2005, 22:14
Nou.........komt die dan hé!

Zoals zovelen was ik nogal sceptisch over deze nieuweling van TC.
2X AD/DA conversie, geen gescheiden 9V voedingen.
Klein displaytje....

Je moet effe weten waar ik nu mee werk:
Gitaar -> Strobostomp -> Silvermachine -> GRX4 met buffer aan

GRX loop 1 : Xotic RC booster voor het randje aan de clean
GRX loop 2 : -
GRX loop 3 : Fulltone OCD als soloboost
GRX loop 4 : Nu in gebruik als latched switch voor de preamp

Bedoeling is/was :
GRX loop 1 : Carl Martin Compressor voor clean
GRX loop 2 : Carl Maritin Compressor voor Higain
GRX loop 3 : Xotic RC booster voor randje aan clean
GRX loop 4 : Fulltone OCD als soloboost
(alle pedalen heb ik reeds)

Vanuit de GRX naar de input van de preamp : Groove Tubes Trio met ESS803 en ECC83 buizen van JJ.

Vanuit de preamp monolijntje naar de G-major in series.
Vanuit de G-major stereo naar de VHT 2/50/2 eindtrap met SED EL34's Winged C.
Twee cabs, ENGL 2X12" V30 's

De Strobostomp, Silvermachine, RC en OCD worden gevoed door een Pedalpower II. (gebalanceerde gescheiden 9V per output)

In aantocht : Furman Powerfactor PRO RE
Geplande aanschaf : ISP Decimator ProrackG (Ruisonderdrukker/gate)

Voor de midisturing gebruik ik een Voodoolab Ground Control Pro

Waarom de G-system testen?
Nou....de effecten uit de G-major zijn niet top en hij kleurt toch een beetje het geluid. De noisegate op de G-major gebruik ik altijd. Helaas werkt die niet geweldig....Het dichtklappen gebeurt heel korrelig. Je hoort de gate hakkelen als-ie dichtgaat. Niet mooi geleidelijk. Vandaar ook de geplande aanchaf van de ISP.

Op de G-system zitten twee stereo relays, 9V voedingen en 4X loop.
Als dit allemaal goed werkt scheelt me dit een midiinterface voor de Trio Preamp, de pedalpowerII en de GRX4.
Als daarnaast de compressor en noisegate ook nog eens sterk verbeterd zijn scheelt me dit 2X Carl Martin compressor en de geplande aanschaf van de ISP. Als laatste kan ik dan ook mijn Ground Control Pro opruimen.
Het nadeel van de Ground Control (althans voor mij dan) is dat ik niet voldoende heb aan het aantal presets. De G-system heeft 200 user presets. Het is niet zo dat ik 200 verschillende presets heb maar ik bouw veel setlists vanuit bestaande presets.

Ik heb gekeken naar andere 19" apparaten die de G-major eventueel kunnen vervangen. De enige die daarvoor in aanmerking komt is de Evnetide Eclipse. Deze heeft echter een behoorlijk prijskaartje maar wat ik nog belangrijker vind is dat die zelfs met versie 3.0 van de software niet snel genoeg van presets switched. Ook het eventueel werken met een linemixer en meerdere dedicated effecten vind ik maar nix. Alleen maar meer apparatuur. Als je dan watr moet veranderen....allemaal gainstages...aparte presets....nee, laat maar.

De eerste nadelen
Mogelijk nadelen die ik voor de test voorzag:
- Klein schermpje op de G-system in verhouding tot de Ground Control
- De dubbele AD/DA conversie
- geen gescheide 9V outputs hetgeen tot storingen kan leiden. En het zijn er "slechts" vier.
-Bij het scrollen naar een nieuwe bank laat de G-system niet de presets in de bank zijn voordat je de gewenste preset selecteerd. De Ground Control doet dit wel. Betekent dus dat je gewoon met weten welke preset je moet hebben. alleen welke bank is niet voldoende.
-De midimogelijkheden van de G-system vind ik slecht. Kan slechts op één kanaal ontvangen/zenden. De G-system is dus vrijwel onbruikbaar in een grotere setup waarin vele apparaten met hun eigen midikanaal actief zijn. Maar goed....de G-system is natuurlijk bedoeld als all-in-one oplossing

De eerste indrukken
Uitpakken dus....Zoals onderhand bekend mag zijn is de constructie zeer solide en verdient TC een pluim voor het design. Ik als rackgebruiker wilde de systeemeenheid (19"kast) dus voor de test bij mijn rack. Ook omdat ik een reallifetest wilde doen waarin de G-system de 9V voedingen levert en gebruikt wordt voor de pedalen in de loops. Nou....da's lekker! De benodigde Cat5 kabel ontbreekt dus. Als je dus dit ding in je rack wil plaatsen moet je er wel direct een losse Cat5 kabel bijkopen.
Aansluiten leverde de nodige spaghetti op. Maar goed....t'is een test. Ik moet alleen uitkijken dat het e.e.a. niet op elkaar stoort.
Goed...gitaar dr in....Je moet dan in een menu de inputgain gaan instellen.
"Ok.....0Db aanhouden....fluitje"......Nou niet helemaal....
Als je daarna alles aangooit blijkt dus dat je veel meer gain je preamp instuurt dan rechtstreeks. Dit kan natuurlijk ook in je voordeel zijn!
Hetzelfde verhaal eigenlijk met de loops. Ook die moet je qua gain en headroom instellen. Daar moet ik nog wat tijd in stoppen. Kijk....op de GRX4 was het aansluiten en gaan!!!!.....niet hier dus....Er zijn veel meer plaatsten waar je met de gain kan kloten (lees verkloten) Ik vind dit er allemaal niet simpeler op worden. Wat ik ook vreemd vond is dat alle factorypresets met een ingestelde EQ komen. Hoe kan de fabriek nou weten met wat voor amp en gitaar ik speel! Gewoon af fabriek uitzetten dus. Je kan de EQ dan wel weer global locken, maar het blijft vreemd.

Ok......hoe klinkt het????
De Noisegate is sterk verbeterd. Niet meer zo korrelig. Een hele verbetering. De Compressor is ook sterk verbeterd. Er zitten nu twee extra standen op "SUSTAIN" en "PERCUSSIVE" die anders klinken dan de standaard compressor. Ik durf mijn Carl Martins hiervoor wel thuis te laten (let wel.....alles is gericht op live gebruik) T.a.v. de ISP....De gate mag dan sterk verbeterd zijn, ruis tijdens het openstaan van de noisegate wordt niet tegengegaan. Dat doet de ISP wel. Die zal er dus zo-wie-zo komen.
Ik vind de G-system t.o.v. de G-major een stuk dynamischer en transparanter klinken. Hij reageert sneller op je spel. Van de effecten vind ik alleen de reverb wat achterblijven. (toch vreemd van TC) Dat heb ik wel eens beter gehoord. De octaver blijft een beetje achter het origineel aan hobbelen maar is zeker niet slecht.
Als de noisegate niet aanstaat heb ik meer ruis dan voor de G-system. Maar dat zegt nog nix. Zoals gezegd kan je op de G-system op meerdere plekken de gain instellen en dit verdient nog nadere aandacht. Het is evenwel goed mogelijk dat de niet gescheiden 9V outputs extra ruis en brom veroorzaken. Dit zal ik nog nader onderzoek en het hier melden.

Groet,
Vinni

http://members.home.nl/vincentkoek/G-system%20test/PICT0009.JPG
http://members.home.nl/vincentkoek/G-system%20test/PICT0010.JPG
http://members.home.nl/vincentkoek/G-system%20test/PICT0012.JPG
http://members.home.nl/vincentkoek/G-system%20test/PICT0013.JPG
http://members.home.nl/vincentkoek/G-system%20test/PICT0014.JPG

Jimi Hendrix
6 september 2005, 22:31
bedankt voor de review!
als alles in 1/compromis apparaat is het ding dus niet te versmaden, toch!? hou je hem?

vinni
6 september 2005, 22:35
Nah.....weet het nog niet.

Als ik me ergens behoorlijk aan irriteer is het wel ruis.
Dus als ik dat niet goed krijg gaat-ie retour.
Maar moet gewoon nog wat meer testen.
Zo heb ik ergens gelezen dat de relays wat traag zijn.
Heb ik nog niet echt getest.

morgen weer een dag.....

Laat het je weten!

Vinni

nocaster
6 september 2005, 22:54
heb je de software al geupdate ?
versie 1.02 is nu uit, en versie 1.03 zit er al aan tekomen !!
Snelheid van de relais vind ik acceptabel,
ruis, sinds ik hull cabels tussen send en return heb, een stuk verbeterd.

vinni
6 september 2005, 22:57
Ja....heb het gechecked....zit nu 1.02 in.
ben benieuwd naar die nieuwe versie.

Maar wat vind jij van het ruizen?
Heb je ook loops, 9V's actief op de G-system?

B.t.w.
heb de preamp op de inserts zitten.

Groet,
Vinni

nocaster
6 september 2005, 23:06
ik heb insert send naar input head, send head naar return insert, out naar return head,(snap je het nog) zoals beschreven in de manual.(pag 24)
heb momenteel 1 effect in de loop, een bjf little green wonder, voeding dus niet echt getest. Ga ik morgen doen, ruis werd wel minder, acceptabel zelfs met die van de hull kabels, en heb ze semi balanced gemaakt.
Wist je dat volume en expression pedal niet werkt met de 1.02 software op de control board, wel op de gfx !!!!!!!!!
Wist je dat je de EQ lock niet gebruikt mag worden momenteel !!!!!!!!!
Wist je dat dat opgelost schijnt te worden met update 1.03 !!!!!!!!!!!!!
groetjes Wim

nocaster
6 september 2005, 23:09
oh, heb de boost max op 0 gezet, zal je zien dat alles redelijk op 0 db blijft. Gebruik de boost button voor het schakelen van relais om de boost op mijn amp te activeren, klinkt ff beter !!!!!!!!!!!!!!!!!

vinni
6 september 2005, 23:12
ik heb insert send naar input head, send head naar return insert, out naar return head,(snap je het nog) zoals beschreven in de manual.(pag 24)
heb momenteel 1 effect in de loop, een bjf little green wonder, voeding dus niet echt getest. Ga ik morgen doen, ruis werd wel minder, acceptabel zelfs met die van de hull kabels, en heb ze semi balanced gemaakt.
Wist je dat volume en expression pedal niet werkt met de 1.02 software op de control board, wel op de gfx !!!!!!!!!
Wist je dat je de EQ lock niet gebruikt mag worden momenteel !!!!!!!!!
Wist je dat dat opgelost schijnt te worden met update 1.03 !!!!!!!!!!!!!
groetjes Wim

Oh gutteguttegut......toch niet zo'n onaf product hé!
Lijkt Microshot wel. Kwam wel weer wat eigenaardigs tegen.
Had een preset gesaved in bank 0 eerst plek. Ga ik naar plek twee staat die daar ook!.....

Dat van die pedalen had ik al in dat andere topic gelezen.

Nou....duimen maar.....

Vinni

nocaster
6 september 2005, 23:18
tsja, kweet het ook niet, heb tc gebeld, zijn er druk mee bezig !!!!!!!!!!1
en die preset in pos twee etc heb ik ook gehad.
Moeten we geduld hebben en tc een kans geven of retour afzender, wil ik eigenlijk niet, vind het wel een uitdaging.

morris
6 september 2005, 23:55
mmm... "een review van een "g-major in serie" gebruiker.... Wat moet ik daar nou mee!!!! :-D :-D :-D

Geintje Vinni, dank je voor je review! Maarruhh ik ben wel benieuwd wat je -vooral in een live situatie- van de conversie vindt. Zowel de pregain als de postgain conversie.

Ik vraag mij sowieso af waarom je eigenlijk een ISP nodig hebt... Ruist die trio zoveel of ligt het aan de combinatie van factoren?

Morris

vinni
7 september 2005, 01:00
Hoi Morris....

Nou,
Ik denk wel dat juist heel veel G-major gebruikers de G-system interessant zullen vinden als verbetering. Maar goed....begrijp met jou drang naar perfectie en apparatuur die je al hebt dat de G-system wellicht wat minder interessant zal zijn.

Tja die conversie.....hmmm, moet nog het e.e.a. testen maar volgens mij zit dat wel ok. Zoals gezegd.....ik moet nog kijken naar de levels van de loops die ook instelbaar zijn. Ga dr een beetje vanuit dat 0Db unitygain is.
Zo op het eerst gezicht (zeg maar oor dus....) mis ik een beetje het vinnige van de OCD. Maar ja.....heeeel klein beetje gain erbij....klaar....T'is niet zo dat ik het minder transparant of zo vind klinken dan anders.
In zn geheel geldt dat ik het geluidsmatig een stap vooruit vind.

T.a.v. die ruis....Mja....weet het niet.....Wellicht wel een combi van factoren. Er is een Furman Powerfactor PRO RE onderweg om de stroom schoon te krijgen. Da's al iets. Maar wellicht dat het wel wat anders is.

Wat ik me net ook zat te bedenken....
Als de GRX verdwijnt dan verdwijnt ook de buffer die er in zit.
Nou heb ik niet zulke lange kabels (6 meter naar strobostomp en wah, tussen wah en rack ca. 9 meter) ...maar toch....
Het lastige is dat een BS-2 een vijfde 9V punt betekent :-? .
Al maakt dat natuulijk op de G-system weinig uit. Gewoon doorlussen die handel want het is toch maar één gedeelde voeding.....Maar toch.....

Vinni

vinni
7 september 2005, 01:01
Hoi Morris....

Nou,
Ik denk wel dat juist heel veel G-major gebruikers de G-system interessant zullen vinden als verbetering. Maar goed....begrijp met jou drang naar perfectie en apparatuur die je al hebt dat de G-system wellicht wat minder interessant zal zijn.

Tja die conversie.....hmmm, moet nog het e.e.a. testen maar volgens mij zit dat wel ok. Zoals gezegd.....ik moet nog kijken naar de levels van de loops die ook instelbaar zijn. Ga dr een beetje vanuit dat 0Db unitygain is.
Zo op het eerst gezicht (zeg maar oor dus....) mis ik een beetje het vinnige van de OCD. Maar ja.....heeeel klein beetje gain erbij....klaar....T'is niet zo dat ik het minder transparant of zo vind klinken dan anders.
In zn geheel geldt dat ik het geluidsmatig een stap vooruit vind.

T.a.v. die ruis....Mja....weet het niet.....Wellicht wel een combi van factoren. Er is een Furman Powerfactor PRO RE onderweg om de stroom schoon te krijgen. Da's al iets. Maar wellicht dat het wel wat anders is.

Wat ik me net ook zat te bedenken....
Als de GRX verdwijnt dan verdwijnt ook de buffer die er in zit.
Nou heb ik niet zulke lange kabels (6 meter naar strobostomp en wah, tussen wah en rack ca. 9 meter) ...maar toch....
Het lastige is dat een BS-2 een vijfde 9V punt betekent :-? .
Al maakt dat natuulijk op de G-system weinig uit. Gewoon doorlussen die handel want het is toch maar één gedeelde voeding.....Maar toch.....

Vinni

Alain
7 september 2005, 09:42
Van wat ik qua revieuws nu al gelezen heb is het wel een verbetering tov de Gmajor, maar niet tov een G-force, zeker niet als je daar nog een GRX-4 bij haalt.

Ik denk er nog niet aan om te veranderen alleszins.

Maar leuke revieuw!

Raffel
7 september 2005, 09:51
+1

Ik zit gebeiteld. Hooguit een linemixer uiteindelijk.

Doch ende thans dank voor uw bijdrage Vinni :) Toch vind ik die wah mooier ;)

vinni
7 september 2005, 10:18
Toch vind ik die wah mooier ;)

:-D :-D :-D
En die gaat ook echt niet weg!
Kijk in die G-system zit ook een wah.
Nou....met alle respect....ik heb nog nooit een goedklinkende software-wah gehoord. Die Silvermachine is ook zo goed!

Hetzelfde eigenlijk voor die Strobostomp.
Dr zit natuurlijk een tuner in de G-system. Maar die haalt het niet qua zuiverheid bij de Strobostomp. Ook de tempered tunings ontbeerd de G-system. Blijft dus ook. Het is wel jammer dat ik met geen mogelijkheid die tuner uit kan zetten.
Op de G-system is het dus zo dat er altijd een indicatie in je linker scherm aanwezig is die aangeeft of je gestemd bent of niet. Dit is klote!
Heb ik niets aan.

Groet,
Vinni

Chiel
7 september 2005, 11:12
Kijk d'r is er ééntje druk geweest! Uit jou review kan ik de volgende conclusie trekken; Mooi apparaat als ik nu ineens van scratch af aan moest beginnen, maar niet de moeite om hiervoor nu mijn complete rack voor te herzien.

Wat betreft die ruis, denk ik dat je ergens een aardingsprobleem hebt. Ik heb werkelijk nergens last van en heb me toch een meters kabel en vreemde routeringen in het rack zitten!

srv-man
7 september 2005, 11:21
Uitstekend werk Vinni, aan deze info hebben we wat.

Ik heb nog steeds niet de behoefte om naar de winkel te rennen en er 1 te kopen. Het lijkt me dat je met een G-Force, PP2, GRX4 en een Groundcontrol om maar eens wat te noemen uiteindelijk toch een betere set hebt (hoewel je dat dan wel 2ehands moet kopen om in hetzelfde budget uit te komen).
Maar je weet nooit, ik blijf in ieder geval je bevindingen met grote interesse volgen.

vinni
7 september 2005, 12:08
Bedankt!

Ben nog steeds bezig hoor! :-D
Maar zoals Chiel al zei (heb het ook al ergens anders gezegd) als je al een compleet rack hebt is de G-system wellicht minder aantrekkelijk. Tenzij je natuurlijk aan het downscalen bent. Maar dat gebeurt niet zo vaak in gitaristenland. :-D

T.a.v. de G-force.....tja dat weet ik niet zo goed.
Heb'm wel een paar keer gehoord maar niet echt zelf gehad of aan de tand gevoeld.

Wat ik echt jammer vind is dat TC de G-system niet als gewoon effectsprocessor heeft uitgebracht. Kijk.....geluidsmatig is het wel een hele verbetering t.o.v. de G-major. Transparanter en de slewrate (versterkerterm om de snelheid op het signaal aan te geven.....wellicht geen correcte term hier) is een stuk beter. Tak....en het staat....

Voor wat betreft de ruis...
Is al weer wat minder. De adapter van de Ground Control die ik in het rack heb zitten stond nog aan terwijl ik de GC niet gebruik. Die dus uitgezet. Vervolgens nog wat kabeltjes anders gelegd. Is al weer wat beter. Wat ik nog ga testen is al mijn pedalen toch weer op de Pedalpower aansluiten.

Laat het je "horen".

Vinni

P.s. net weer even wat gespeeld. Vind het toch wel lekker hoor! Zeker met die verbeterde compressor. Lekker bij het clean. Krijgt het gewoon meer body.

ruezzz
7 september 2005, 13:00
Zit er trouwens een modulatie-delay in de G-System? (Of is het 'het')
A la Memory Man Deluxe bedoel ik. Of a la TC-2290 ;)

En mocht je je Groundcontrol kwijt willen: PM...

vinni
7 september 2005, 14:04
Nee...zit er niet op. Ik weer wat je bedoeld....de delays ala The Edge.
Tja, wat natuurlijk altijd mogelijk is is om de modulation of pitch sectie voor de delaysectie te gebruiken. Is niet hetzelfde maar toch....


B.t.w.
Dat van die Ground Control staat genoteerd. :wink:

Vinni

Acajou
7 september 2005, 14:43
Heb je niet de mogelijkheid om hem is op een combo (oeps wat een vloek :wink: ) te testen, daar ben ik namelijk benieuwd naar.

Acajou
7 september 2005, 14:44
Heb je niet de mogelijkheid om hem is op een combo (oeps wat een vloek :wink: ) te testen, daar ben ik namelijk benieuwd naar.

vinni
7 september 2005, 14:56
Heb je niet de mogelijkheid om hem is op een combo (oeps wat een vloek :wink: ) te testen, daar ben ik namelijk benieuwd naar.

Nee....
Ik ben doorgeëvolueerd naar een rack! :-D
(Ho maar homaar!.....geintje!)
Hahaha...

Nee............
Heb hier geen combo. Kan dus niet testen.
Ben wel van mening dat je de G-system pas optimaal kan benutten in een stereosysteem, bij voorkeur een rack.

Voor combo's zie ik meer nut in zoiets als een GT8, XTlive.
Persoonlijke mening natuurlijk.

Groet,
Vinni

kokeleko
10 september 2005, 18:19
Voor combo's zie ik meer nut in zoiets als een GT8, XTlive.

Als je een goede buizencombo met een fatsoenlijke fxloop hebt, kun je er net zoveel(mono dan) mee, Vinnie.

vinni
11 september 2005, 16:47
Jawel Ko....
Maar op de één of andere manier vind ik zo'n G-system meer overkill voor een combo dan een GT-8 of zo. Vraag me niet waarom....gewoon gevoelsmatig.


Overigens....
IK HOU DE G-SYSTEM! :-D

Redenen:
programmeren wordt een stuk makkelijker met die relays, loops in één apparaat. War ook meespeelt is dat je alles op de plek waar je speelt alles kan afstellen; hoe vaak komt het niet voor dat je naar je rack moet om iets af stellen en als je weer speelt dat het toch nog niet goed is? De effecten zijn gewoon erg goed in vergelijking met de G-major. De Pedalpower II hou ik voorlopig nog. Twee redenen: Denk toch dat het PPII concept minder stoort dan de gezamelijke 9V outputs van de G-system. De G-system heeft maar 4 outputs. Ik gebruik er straks waarschijnlijk 5. Het ruisen waar ik het over had. Dat krijg ik wel goed.
Nog een reden om de G-system te houden. Ik weet geen ander FX-apparaat dat de G-major zou kunnen vervangen. De Eclipse is erg duur en heeft te maken met vertraagd switchen van presets en een linemixer setup vind ik veel te uitgebreid, zwaar en arbeidsintensief gezien de winst die je dr mee boekt. Mijn rack blijft klein en hanteerbaar en levert toch een hele goeie kwaliteit.

Dus....ik gooi in de aanbieding:
- G-major
- Voodoo Lab Ground Control
- GRX-4
- Carl Martin Compressor

Alles zondermeer in nieuwstaat en met doos.
I.v.m. optredens pas na 1 oktober beschikbaar.

Groet,
Vinni

kokeleko
12 september 2005, 10:21
Maar op de één of andere manier vind ik zo'n G-system meer overkill voor een combo dan een GT-8 of zo. Vraag me niet waarom....gewoon gevoelsmatig.

Als je voor een kut geluid gaat wel ja, maar voor een goed geluid maakt het niks uit.

Maar ja ik speel ook nog niet zo lang. :D

ieme
12 februari 2006, 16:53
oké ik zit ook aan dit systeem te denken, mijn vragen:

- Vinni (eventuele andere gebruikers) hoe bevalt dat systeem nou?
- USB aansluiting, is dat voor de software updates of kun je ook patches downloaden voor kant en klare presets van bekende nummers en sounds?
- die SW aansluiting zou je daar versterker kanalen mee kunnen schakelen?
- hebben deze systemen nog steeds last van "kinderziektes?"


IK hoor het graag!

ieme

vinni
12 februari 2006, 20:59
Ok heb´m dus nu ca 5 maanden in gebruik.
T´is moeilijk te bekennen maar het geluid dat ik nu heb verschilt niet zoveel
van de appatuur die ik toen had. Ja....ach....hier en daar wat beter.....
Als ze de G-system gewoon 19" hadden gehouden voor ca Eur 750 dan zou ik zeggen....direct doen....maar ik zit nu altijd aan die G-systemcontroller vast.

USB is inderdaad voor updates. Op de diverse forums kun je lezen dat er wat aanloopproblemen zijn geweest. Versie 1.05 is nu uit en werkt zondermeer goed. Er komen nog meer updates aan waaronder eentje waar een vibe in zit.
Ook een intelligente pitch zou op het programma staan.
Die Relays gebruik ik inderdaad om de kanalen op mijn preamp te schakelen.
Daar was in het begin ook een probleem mee......traaaag.....
Nu is dat opgelost.

Advies?
met een Voodoo labs Groundcontroll, GRX4 en zo'n switcer van Access ben je veel flexibeler. Die GRX is ook veel transparanter dan de loops op de G-system. Intern dien je allerlei gain instellingen te doen voor de loops en de aangesloten preamp. Daar maak of verknal je je geluid mee.Wat losse pedalen en een 19 bakkie voor delay en reverb....
Dat zou ik nu doen.

Maar.....
Alles in één?.....tja unbeatable....
En het is ZEKER niet slecht!....integendeel.....
Maar ik geef de voorkeur aan het bovenstaande.

Vinni

Rectifier
13 februari 2006, 12:07
Het lijkt me dat je met een G-Force, PP2, GRX4 en een Groundcontrol om maar eens wat te noemen uiteindelijk toch een betere set hebt

Goh, laat ik nou net zo'n set hebben... :)
Alleen die PP2 niet, maar ik heb wel een Cioks voeding.
Ik hoor er natuurlijk niet bij zonder PP2 :p

Jimi Hendrix
13 februari 2006, 13:33
Ik hoor er natuurlijk niet bij zonder PP2 :p

inderdaad! (10 tekens)

Rectifier
13 februari 2006, 15:48
Das balen, ik wil er wel graag bij horen.

Dan bestel ik maar zo'n PP2.

Moet ik nog meer bestellen om er bij te horen???

Een Tyler ofzo? :p