PDA

View Full Version : Prijsinfo voor de nieuwe Tonecore pedalen



vettavillenl
6 september 2005, 07:58
zie hier

http://www.vettaville.nl/vvlatestnewsnl.htm#109

binnenkort nog meer tonecore info

ReinoutV
6 september 2005, 10:18
Komen er nog meer pedalen of weet je dan de exacte release-datum te geven? Daarnaast vraag ik me af: is de Roto-machine ook voor toetsen te gebruiken? De toetsenist heeft een hammond-module en is niet erg te spreken over de leslie en overdrive mogelijkheden van dat ding, is dit een goede optie?

vinni
6 september 2005, 13:00
Die keyboardist moet hier eens naar kijken:

http://www.rolandus.com/products/details.asp?catid=3&subcatid=21&prodid=RT%2D20

Vinni

Speeddemon
6 september 2005, 14:32
Die Verbzilla leek me wel interessant, maar ben benieuwd hoeveel lager de verkoopprijs wordt dan die adviesprijs van 175. :???:

robert-gitarist
6 september 2005, 23:38
Ik vind en blijf het erg goeie pedalen vinden..Die Echopark is ook onwijs vet ding!!
Zelf ben ik altijd nog errug blij met me über Metal...
Maar vind die nieuwe wel errug duur..
Ze zien er echt niet uit maar klinken echt top

vettavillenl
7 september 2005, 07:29
Ik heb geen info dat er nog meer pedalen uitkomen, maar het lijkt me dat er nog wel het e.e.a. ontbreekt in een hele serie.

Je toetesenist moet het gewoon proberen, ik kan daar niet iets over zeggen wat ergens op gebaseerd is.

Exacte datum is niet bekend, zodra ze Line 6 verlaten post ik dat op vettaville.nl

vettavillenl
7 september 2005, 07:33
Die Verbzilla leek me wel interessant, maar ben benieuwd hoeveel lager de verkoopprijs wordt dan die adviesprijs van 175. :???:

In de US lijken de straatprijzen te varieren tussen de $99 en $149 (onbevestigd) (verbzilla), voor Europa zijn die nog niet bekend maar vervang het $ door € en je bent mogelijk op het juist pad is echter geen zekerheid zoals je begrijpt.

cosmos
7 september 2005, 09:17
Exacte datum is niet bekend, zodra ze Line 6 verlaten post ik dat op vettaville.nl

Heb je daar familie werken ofzo?

:-?

vettavillenl
7 september 2005, 17:41
Exacte datum is niet bekend, zodra ze Line 6 verlaten post ik dat op vettaville.nl

Heb je daar familie werken ofzo?

:-?

geen familie aldaar