PDA

View Full Version : gitaarles voor beginners aangeboden, Maastricht.



JaimeB
10 september 2002, 17:57
Hallo, laat ik me even voorstellen. Mijn naam is Jaime, ik ben 18 jaar en doe mijn eindexamenjaar Havo op het Montessori. Ik speel al een tijd gitaar en heb nu ook wel enig niveau. Mijn stijl varieert nogal, maar ik hou me vooral bezig met rock en ballads, zowel van vroeger (b.v. Beatles, everly brothers, extreme, kansas, clapton,led zeppelin......) als hele recente nummers (b.v. staind, metallica, nickelback, acda en de Munnik,......).
Ik ben op zoek naar leerlingen die in een beginfase zijn en die meer gericht zijn op het daadwerkelijk spelen dan op de theorie. De prijs staat nog niet vast, maar die zal rond de 7,50 per uur komen te liggen. kortere lessen zijn natuurlijk ook mogelijk. Dus als iemand interesse heeft, ff reageren of mailtje sturen naar jaimebongaarts@hotmail.com, dan kijken we of we er iets van kunnen maken. Groetjes

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: JaimeB op 2002-09-10 16:58 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: JaimeB op 2002-09-11 17:43 ]</font>