PDA

View Full Version : Bassman 50



Baby Evil
5 september 2005, 21:22
Hi,

ik kan dus een Bassman 50 kopen met een 412 kast. Wat zijn dingen waar ik op moet letten?

bedankt,

Jan

Baby Evil
9 september 2005, 08:10
Ik zal erop letten, bedankt :speed:


Jan

ReinoutV
9 september 2005, 10:18
Doe ff een search, hier zijn al meerdere topics over geweest. Misschien niet per se over je bassman 50, maar wel over het kopen van een tweedehands versterker.

Baby Evil
9 september 2005, 22:28
Specifieke info over een klassieke vintage amp verwachten op een vintage versterker forum, waar zat ik met mijn gedachten? :razz:

Sorry hoor, ik zal jullie niet meer storen.

Jan

LIGNUMdrummerke
10 september 2005, 00:02
en waarom neem je dit zo persoonlijk op? het klopt wat ReinoutV zegt. gebruik gewoon de zoekfunctie, vind je dan nog nix, kom het dan vragen. dit omwille van 1. dat de mensen geen 100keer hetzelfde antwoord willen geven (logisch) en 2. dat het een onnodige wirwar wordt van topics. that's it en meer hoef je er ook niet achter te zoeken. dus je moet je helemaal niet op je tenen getrapt voelen en afkomen met dat t onlogisch zou zijn in dit forum bepaalde vragen te stellen.

Mr.Jay
10 september 2005, 13:47
Specifieke info over een klassieke vintage amp verwachten op een vintage versterker forum, waar zat ik met mijn gedachten? :razz:
Sorry hoor, ik zal jullie niet meer storen.
Jan

Je vraagt geen specificieke info hier. Je stelt een algemene vraag waar je op moet letten als je een gebruikte amp koopt. Die antwoorden zijn al vaak genoeg gegeven.
Let er gewoon op dat ie niet te erg ruist, of sputtert, of bromt, verder of ie goed klinkt en voldoende punch heeft. Als de prijs dan oké is, kopen die hap en meteen door iemand laten nakijken of alles in orde is. Ik zou er nooit zelf zo maar op gaan spelen als ie niet nagekeken is eerst.
Veel meer kun je bij een doorsneekoop toch niet uitvissen.
Ik vind een Bassman50 ook geen klassieker, maar goed...

JaY