PDA

View Full Version : Josh Christian - Toxik



ijzerbroot1
5 september 2005, 18:23
Da's ook wel een aardige...was moet ik eigenlijk zeggen, want toen ik zijn naam intikte kwam ik uit op een site van hem waar hij in den heere is??? Ach ieder zijn meug, maar die ouwe Toxik platen zijn wel errug gaaf.

Maxxas
5 september 2005, 19:45
Hey leuk dat je deze even aanhaald. Eindelijk iets anders dan de zoveelste Vai/Satriani/Malmsteen kloon.
Ik speelde in die tijd zelf nog niet maar hoorde toen al wel dat
Josh Christian een meer dan gemiddelde plukker was/is.
Ik heb vooral veel goede herinneringen aan hun eerste LP "World Circus".
Helaas na hun tweede werkje "Think This" nooit meer wat van gehoord.
Ik ben zelf nogal gecharmeerd van Criss Oliva (R.I.P.) van Savatage.
Dit zal altijd 1 van mijn helden blijven.
Wat een heerlijke gitarist, eigen(wijze) stijl en eigen sound.
Ik luister nog altijd met genot naar "bijv. "The Hall Of The Mountain King" en "Gutter Ballet". Dat waren nog es tijden..........

ijzerbroot1
6 september 2005, 00:07
yup. Those were the days.......heb em nog op vinyl, world circus.

1959SLP
11 september 2005, 02:30
yup. Those were the days.......heb em nog op vinyl, world circus.

Hell yeah, count ur blessings 8-)

ijzerbroot1
11 september 2005, 16:32
Man, af en toe sta ik versteld wat ik nog tegen kom in mijn platenkast, allemaal ouwe doch zeer gave zooi. De eerste van Metal Church bijvoorbeeld, bijna vergeten hoe gaaf dat ook alweer was en is.

Maxxas
11 september 2005, 19:14
Man, af en toe sta ik versteld wat ik nog tegen kom in mijn platenkast, allemaal ouwe doch zeer gave zooi. De eerste van Metal Church bijvoorbeeld, bijna vergeten hoe gaaf dat ook alweer was en is.

Hahahaha, ik ben momenteel ook "back to the roots".
Bij een gebrek aan goede hedendaagse bands duik ik ook regelmatig in mijn vinyl verzameling. Luister weer naar Crimson Glory( :cool: ), net als Metal Church ook een kickuh band. Geef mij de jaren 80 en begin jaren 90 maar. Toen was metal een stuk interessanter dan nu.........
Ik bedoel maar, toen had je Cacophony, de beruchte "Shrapnel" platen, Laäz Rockit, King Diamond (beste periode) etc.
Vroeger was alles beter, de patat ook....... :-D