PDA

View Full Version : Some Diminished shred by Mendel(Bloodline)& Ismar(Lacrim



Lacrimosa
5 september 2005, 16:12
Hej mensen, dit hebben Mendel en ik ff opgenomen, dus niet echt op geoefend etc...Wie weet wordt het ooit nog een (langer) nummer!

Het is geschreven door Mendel en de backing is ook gemaakt door Mendel, so big fucking credits to him!!!

Links: Mendel (Bloodline)
Rechts: Ismar (Lacrimosa)

Graag jullie reacties hier posten!

Cheers,

Mendel en Ismar

http://members.chello.nl/j.leijbijde/IsmarMendel.mp3

phantom666
5 september 2005, 21:41
Uhm ... hoe zeg je dit tactisch?
Ik vind het niet zo goed.
De drum past er niet achter, de muziek is te hysterisch (luister vaker naar Muse) en niet gevarieerd, het gaat uit als een kaars. Of ik had maar de helft van het liedje.

Voor de rest .. leuk nummer? :-?

Bloodline
5 september 2005, 21:44
luister vaker naar muse ? gozer. houd dan maar op :-D


: wij zijn 2 musefans

: dit is niet te vergelijken met muse vindt ik :)

phantom666
5 september 2005, 21:46
Ik maak alleen de parallel van hysterische muziek naar Muse. En de gasten van muse weten wel hoe ze het moeten doseren.

Bloodline
5 september 2005, 22:31
ow ok sorry :)!. .. . maar matt maakt de meeste muziek niet de gasten ;)

koella
5 september 2005, 22:33
Wahahaha!!!
Mijn laptop knalde bijna uit elkaar!

Geweldig.

(en synchroon he?)

Negative K3 fan
6 september 2005, 12:37
ik vind het echt helemaal niks, verschrikkelijk lelijk zelfs, maar de drums zijn wel redelijk vet in elkaar geflanst!

Negative K3 fan
6 september 2005, 12:38
ik vind het echt helemaal niks, verschrikkelijk lelijk zelfs, maar de drums zijn wel redelijk vet in elkaar geflanst!

Roy K.
6 september 2005, 16:49
Goed gespeeld mannen!! Technisch dik in orde! 8-)

Ik hou erg van de diminished tonaliteit, maar als een nummer dat van begin tot eind heeft gaat dat zelfs mij wel wat ver!! :razz: Maar wel top gedaan! :cool:

SL-3
6 september 2005, 17:05
Wtf doen jullie..jullie kunnen zoveel beter.. ik hou van shred, maar dit slaat echt nergens op sorry :-( ( als nr dan he ) De licks zijn cool, maar al zovaak gedaan..

Das Schaap
8 september 2005, 01:16
Had niet iedereen al gezegd dat jullie 2 meer rustig moesten gaan spelen. :evil: :P

Het racen kennen we nu wel, komop muziek. :roll:

Bloodline
8 september 2005, 01:35
Had niet iedereen al gezegd dat jullie 2 meer rustig moesten gaan spelen. :evil: :P

Het racen kennen we nu wel, komop muziek. :roll:

ga eens even kijken bij deze topic dan :D

http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=62857

Predator
21 september 2005, 09:29
Hoe EVIL klinkt dit? BWAHAHAHAHA... GEWELDIG!!! Echt waar. Die drums zijn misschien over the top, maar jullie spel is echt righteous! Ga vooral door.

Basseytje
6 oktober 2005, 16:53
whha wreed geluid man en die drums klinken egt heel heftig eronder alleen op ene een of andere had t wel iets netter gekund maar ik vin dhet wel relaxt

maak er iets moois van

wat voor een drum programma gebruik je? of drumt er iemand zelf?

Tymon
6 oktober 2005, 17:30
Jullie hebben inspiratie opgedaan na het luisteren van Nevermore? Dit is nogal Jeff Loomis' sound van die dubbel ingespeelde dim licks. Alleen doet hij het wel een stukje toffer met chromatische lijntjes tussen door.

Bloodline
6 oktober 2005, 20:21
Jullie hebben inspiratie opgedaan na het luisteren van Nevermore? Dit is nogal Jeff Loomis' sound van die dubbel ingespeelde dim licks. Alleen doet hij het wel een stukje toffer met chromatische lijntjes tussen door.
klop. geinspireerd door Yngwie en Loomis !! iid loomis doet altidj diminished alleen voert ze nders uit. goed geluistert !!