PDA

View Full Version : Waar kopen jullie je onderdelen?



outside
4 september 2005, 17:21
Ik vind het nogal raar dat ik hier niet zo'n topic vind, ofwel heb ik niet goed genoeg gezocht :) . Dus, moest er toch nog geen zijn, waar kopen jullie je onderdelen? Waarom? Waar zijn ze het goeikoopst, waar hebben ze veel, waar zijn de verzendkosten laag? en blablabla... Ik ben van plan in das Musikding enkele dingen te kopen maar daar hebben ze niet zoveel vindik (geen male XLR chassis, geen kabels, enkel materiaal voor fx bakjes, niet bv. een slidepot ofzo)

waix
4 september 2005, 17:27
ik haal mn spulletjes bij http://www.banzaieffects.com/

Fumi SG
4 september 2005, 17:32
+1 :)

Hele goede service (snel antwoord en je krijgt hulp als je dat nodig hebt). Volgens mij is hij ook redelijk geprijsd, maar dat weet ik verder niet.

Dirk_Hendrik
4 september 2005, 20:43
Het grootverbruikspul bij Conrad (verzendkosten zijn dan relatief minimaal geworden). Alternatieve of moeilijk te vinden zaken bij Nedis (groothandel maar maatje met account) en het heel specifieke spul bij Smallbear. Banzai heeft voor mij nooit toegevoegde waarde gehad daar z'n prijzen te hoog zijn voor het gelimiteerde assortiment. (voorbeeld: Ik wil BL3208's i.p.v. NOS MN3208's).

Fumi SG
4 september 2005, 20:47
(voorbeeld: Ik wil BL3208's i.p.v. NOS MN3208's)

duss...






Wat is het verschil??

Arnolievens
4 september 2005, 21:05
+1 voor Banzai !

JoostBaksteen
5 september 2005, 01:43
Ligt er een beetje aan, wil ik een amp maken en heb ik buizen / NOS weerstanden / mallories nodig dan haal ik ze bij Nico. Maak ik een pedaaltje dan haal ik de onderdelen bij de lokale eltroboer.

Dirk_Hendrik
5 september 2005, 09:22
duss...






Wat is het verschil??[/


1) de prijs is een stuk lager
2) BL3208's zijn te krijgen in een DIL 8 behuizing wat een hoop printruimte scheelt.

Antal
5 september 2005, 12:48
www.musikding.de is ook een goede!

Negative K3 fan
5 september 2005, 18:49
www.tube-town.de erg scherpe prijzen maar de sservice is matig

ik heb daar nu een keer of 5 wat besteld (grote bestellingen!) en er zat GEEN ENKELE tussen waar geen fouten in zaten en dat meen ik serieus.

voorbeelden:
- het eerste pakketje is nooit aangekomen, gelukkig deed dirk munzinger niet lastig en stuurde hem opnieuw, maar misschien had hij hem wel nooit verstuurd in 1e instantie
- verrotte sovtek el84s, schijnbaar gematcht, maar 1tje brandde een aanzienlijk stuk harder dan de andere 3, teruggestuurd, nieuw pakketje ontvangen en die heb ik nog nooit getest, maar het zal wel goed zijn
- hammond 125e ipv een 125ese die ik had besteld
- oktalen buisvoeten ipv novalen die besteld waren

etc. etc.

Negative K3 fan
5 september 2005, 18:51
nico verduin is wat duurder, maar een hele goede zakenpartner, nooit te beroerd om ook maar iets te doen alleen wel iets hogere prijzen dan tubetown

JoostBaksteen
5 september 2005, 19:37
nico verduin is wat duurder, maar een hele goede zakenpartner, nooit te beroerd om ook maar iets te doen alleen wel iets hogere prijzen dan tubetown

Klopt. Nico (www.verelec.com) is wel duurder dan tubetown, maar wel weer goedkoper dan tubeampdoctor. Maar als je de service vergelijkt wint Nico dat met 2 vingers in zijn neus. Er is nog nooit wat mis gegaan en hij reageert altijd super snel op zijn mailtjes. Echt super service!

De service van tubeampdoctor(.com) vind ik ook niet al te best. Een tijdje geleden heb ik mijn chassis/PT/OT voor een 18W bij hem gekocht. De PT van de 18W stond echter nog niet op de site. Dus ik heb hem een mailtje gestuurd of hij ook de PT kon leveren. Op mijn mailtje kreeg ik geen antwoord... maar de volgende dag stond hij wel heeeeel toevallig op de site....
Goed, ik had besteld, maar na anderhalve week had ik nog niks gehoord. Toen ik hem een mailtje stuurde waar de order bleef kreeg ik weer geen antwoord, maar dezelfde dag was de status van 'in verwerking', naar 'verzonden' gegaan. 5 dagen later had ik mijn pakketje binnen. De order zelf was niks mis mee, maar van service was niet echt sprake.

Naast de slechte service van tubetown vind ik het betalen ook een minpunt. Je moet met credit card betalen of via een overschrijving naar het buitenland. Allemaal niet erg practisch. Liever maak ik het geld gewoon over, zoals dat bij Nico kan.

Nog een groot voordeel van Nico: je kan tolex per dm kopen. Als je alleen per meter kan kopen kom je vaak niet helemaal uit en hou je (te)veel over, wat weer zonde van je geld is. Per decimeter is echt perfect.

AART
5 september 2005, 21:01
+1 voor nico, iets duurder, maar het is het zeker waard.

perfecte service.

Negative K3 fan
6 september 2005, 12:15
[Naast de slechte service van tubetown vind ik het betalen ook een minpunt. Je moet met credit card betalen of via een overschrijving naar het buitenland. Allemaal niet erg practisch. Liever maak ik het geld gewoon over, zoals dat bij Nico kan.

overschrijven naar het buitenland is nauwelijks meer werk dan gewoon naar nederland, nog nooit problemen mee gehad of iets over te klagen

JoostBaksteen
6 september 2005, 15:57
[Naast de slechte service van tubetown vind ik het betalen ook een minpunt. Je moet met credit card betalen of via een overschrijving naar het buitenland. Allemaal niet erg practisch. Liever maak ik het geld gewoon over, zoals dat bij Nico kan.

overschrijven naar het buitenland is nauwelijks meer werk dan gewoon naar nederland, nog nooit problemen mee gehad of iets over te klagen

Ik moet daarvoor naar het postkantoor. Kan niet via internet, dus dat vind ik lastiger.

Negative K3 fan
6 september 2005, 19:36
moet je maar bij de rabobank gaan :)

JoostBaksteen
6 september 2005, 20:21
Dat had ik... maar dat werkt alleen met Internet Explorer, en als je linux draait heb je alleen firefox oid. Dat ging dus niet werken.

Negative K3 fan
6 september 2005, 20:34
hah, tja mooi genaaid dan... precies weer een van de redenen waarom ik lekker bij windows blijf.

JoostBaksteen
6 september 2005, 20:58
Voor mij een reden om de postbank te gebruiken.... de missende ondersteuning voor mijn audigy2 met digitale audio uit is de reden voor mij om toch maar weer windows te gebruiken. Ik kreeg DTS/DD gewoon NIET werkend.... verder werkt het wel prima.

Frits van Mourik
7 september 2005, 00:09
www.tube-town.de erg scherpe prijzen maar de sservice is matig

ik heb daar nu een keer of 5 wat besteld (grote bestellingen!) en er zat GEEN ENKELE tussen waar geen fouten in zaten en dat meen ik serieus.

voorbeelden:
- het eerste pakketje is nooit aangekomen, gelukkig deed dirk munzinger niet lastig en stuurde hem opnieuw, maar misschien had hij hem wel nooit verstuurd in 1e instantie
- verrotte sovtek el84s, schijnbaar gematcht, maar 1tje brandde een aanzienlijk stuk harder dan de andere 3, teruggestuurd, nieuw pakketje ontvangen en die heb ik nog nooit getest, maar het zal wel goed zijn
- hammond 125e ipv een 125ese die ik had besteld
- oktalen buisvoeten ipv novalen die besteld waren

etc. etc.

Gek hoor, mijn ervaringen zijn juist positief.
Ik heb ook al veel bij Dirk (buizen, trafo's, potmeters,chassis, knoppen, heel veel klein spul) besteld,
altijd binnen een paar dagen in huis en tot nu toe ontbrak er nooit iets of werd er iets verkeerd/defect geleverd.
Op vragen binnen een dag (zelfs binnen het uur) duidelijk antwoord.
Zo zie je maar weer... YMMV...mine does.

GJVH
7 september 2005, 10:36
Hallo,

Je hoeft niet meer voor alles naar het buitenland te gaan.
Je kunt voor een heleboel dingen ook in Nederland terecht.
Het voordeel is dat je lagere verzendkosten hebt en ook geen gedoe met buitenlandse betalingen.
Vooral de effectenbouwer moet eens kijken op www.newtone-online.nl

Gert-Jan

Speeddemon
7 september 2005, 11:34
die newtone is niet duur, maarrrrr...

ik wil
-DIFFUSE blauwe LEDs (met blauwe behuizing)
-1590DD behuizingen voor minder dan 15-17 euro
en 500k REVERSE LOG 16mm Alpha potmeters.

:cool:

Dirk_Hendrik
7 september 2005, 13:11
Aardig Gert Jan. Jammer dat je 3PDT's echt te duur zijn.

Verder jammer dat je alléén langskomt om je eigen site te spammen. :evil

GJVH
7 september 2005, 13:44
Hallo,

@ Dirk Hendrik

3PDT's zijn (helaas) overal duur. Waar kun jij ze goedkoper krijgen?

@ Speeddemon

De winkel is nog maar net geopend. Wanneer er vraag naar is zal ik zeker het assortiment uitbreiden. Ik heb intussen je suggestie genoteerd.

Voor wat betreft spam. Het is niet zo dat ik alleen maar reclame wil maken voor mijn site. De bedoeling van mijn site is juist om het effectbouwen laagdrempelig en betaalbaar te houden.

Groeten,

Gert-Jan

Speeddemon
7 september 2005, 13:56
Gert-Jan, 3PDT's koop je voor $4 bij www.effectsconnection.com, bij m'n 3e steun en toeverlaat John Lewman
(nr. 1 is D_H, nr. 2 is Andi Allan).

Verkoop ze hier voor 5 euro p.s. en je bent de goedkoopste in Europa.

Je kan John er makkelijk een stuk of 50 laten verzenden voor hooguit $20 verzendkosten. Je betaalt dus $220 (+/- 185 euro. En je kan ze slijten voor 250 euro. 65 euro schoon in 't handje)

Dirk_Hendrik
7 september 2005, 14:06
Voor wat betreft spam. Het is niet zo dat ik alleen maar reclame wil maken voor mijn site.

No hard feelings maar dat heb je tot nog toe wel gedaan. :wink:
Het probleem is dat dat op gegeven moment de keel uit gaat hangen. Kijk bijvoorbeeld naar gebruiker Vettaville die alléén post als hij een line6 nieuwtje te melden heeft of als de topicvraag line6 gerelateerd is.

Genoeg daarover. Gefeli met je eerste Nederlandse webwinkel voor effectbenodigdheden. :D

Dirk_Hendrik
7 september 2005, 14:25
(nr. 1 is D_H).

Ik heb m'n PM-en van vanochtend nog niet eens beantwoord maar krijg wel al vast een pauw in m'n achterste :o

Negative K3 fan
7 september 2005, 14:29
www.tube-town.de erg scherpe prijzen maar de sservice is matig

ik heb daar nu een keer of 5 wat besteld (grote bestellingen!) en er zat GEEN ENKELE tussen waar geen fouten in zaten en dat meen ik serieus.

voorbeelden:
- het eerste pakketje is nooit aangekomen, gelukkig deed dirk munzinger niet lastig en stuurde hem opnieuw, maar misschien had hij hem wel nooit verstuurd in 1e instantie
- verrotte sovtek el84s, schijnbaar gematcht, maar 1tje brandde een aanzienlijk stuk harder dan de andere 3, teruggestuurd, nieuw pakketje ontvangen en die heb ik nog nooit getest, maar het zal wel goed zijn
- hammond 125e ipv een 125ese die ik had besteld
- oktalen buisvoeten ipv novalen die besteld waren

etc. etc.

Gek hoor, mijn ervaringen zijn juist positief.
Ik heb ook al veel bij Dirk (buizen, trafo's, potmeters,chassis, knoppen, heel veel klein spul) besteld,
altijd binnen een paar dagen in huis en tot nu toe ontbrak er nooit iets of werd er iets verkeerd/defect geleverd.
Op vragen binnen een dag (zelfs binnen het uur) duidelijk antwoord.
Zo zie je maar weer... YMMV...mine does.

klopt, ik vind het ook goed dat het meestal snel aankomt nadat je het geld hebt overgemaakt en hij beantwoordt inderdaad heel goed zijn emails, net als nico natuurlijk.

fullorder
3 oktober 2005, 14:57
Dat had ik... maar dat werkt alleen met Internet Explorer, en als je linux draait heb je alleen firefox oid. Dat ging dus niet werken.

werkt wel hoor ;)
iets ranziger in firefox, maar het werkt inmiddels wel en onafhankelijk of je windows of linux gebruikt.

JoostBaksteen
3 oktober 2005, 15:51
Dat had ik... maar dat werkt alleen met Internet Explorer, en als je linux draait heb je alleen firefox oid. Dat ging dus niet werken.

werkt wel hoor ;)
iets ranziger in firefox, maar het werkt inmiddels wel en onafhankelijk of je windows of linux gebruikt.

Toen ik het probeerde, 3 a 4 jaar geleden, nog niet. Goed om te horen dat ze dus wel iets met mijn (en die van vele andere waarschijnlijk) klacht hebben gedaan.

rhcp_schipper
4 oktober 2005, 17:41
ik heb laatst een paar dingen bij www.tonefactory.nl besteld! Die lui hebben ook goede service, en antwoorden snel op je mail! Of ze het goedkoopst zijn weet ik niet!

Djurre
18 oktober 2005, 11:51
echt lachen met banzai, bestel je een 2dpt krijg je een 3dpt :D

Djurre
18 oktober 2005, 11:51
echt lachen met banzai, bestel je een 2dpt krijg je een 3dpt :D

stevie_vp
18 juli 2006, 02:23
Nu we t er toch over hebben :)
Ik ga een schakelbox maken met 8 schakelaars (naast elkaar)
Dus moet een behuizing hebben van zo'n 50 a 60 cm breed en 15 cm lang.
Ik weet wel bijna zeker dat deze niet zo worden gemaakt...
maar heeft iemand misschien een creatief idee :)??
/

Diggerz
7 april 2008, 15:54
http://stores.ebay.com/PARTSPIPE_W0QQsspagenameZL2222QQtZkm

ik heb hier laatst 3 3pdt schakelaars gekocht voor $9,99 ex verzendkosten.
was binnen 1,5 week in huis.

ze hebben echt enorm veel gitaar/amp onderdelen, dus als je meerdere onderdelen tegelijk koopt kun je de verzendkosten ook nog uitsmeren..

mario88
7 april 2008, 15:58
bij newtone zijn ze €7.50 en met een dag of 2 a 3 in huis

Diggerz
7 april 2008, 16:06
bij newtone zijn ze €7.50 en met een dag of 2 a 3 in huis

als dat per stuk is, wacht ik toch liever 1,5 week op 3 stuks voor $9,99 uit china
:-P

Dirk_Hendrik
7 april 2008, 16:34
Gaaf. Ouwe kots opgewarmdIk wacht toch liever anderhalve week op 4.5 dollar p/stuk uit de VS, waar ik écht gecombineerde verzendkorting krijg en geen kortingsfooi.

Diggerz
7 april 2008, 16:41
hmmm. ouwe kots.. altijd lekker ;) lol

mario88
7 april 2008, 16:52
als dat per stuk is, wacht ik toch liever 1,5 week op 3 stuks voor $9,99 uit china
:-P

aha k had niet gezien dat dat per 3 stuks was :chicken:

Dirk_Hendrik
7 april 2008, 19:49
hmmm

voorbeeldje bizarre wiskunde:
http://cgi.ebay.com/15-3PDT-FootSwitch-True-Bypass-for-Electro-Harmonix-302_W0QQitemZ300131124583QQihZ020QQcategoryZ47076Q QcmdZViewItem

3 is een tientje. 15 is...5 tientjes?? Nee hoor.

En uiteraard bestaat de optie van 5 pakjes van 3 kopen niet. En da's 1 ven de vele redenen dat ik altijd weer afknap op Honkongsuperseller. De bizarre boerenslimheid.

Diggerz
7 april 2008, 20:07
hmmm

voorbeeldje bizarre wiskunde:
http://cgi.ebay.com/15-3PDT-FootSwitch-True-Bypass-for-Electro-Harmonix-302_W0QQitemZ300131124583QQihZ020QQcategoryZ47076Q QcmdZViewItem

3 is een tientje. 15 is...5 tientjes?? Nee hoor.

Het punt is dat er bij die 3 switches nog wel verzendkosten a $10 bijkomen. bij die 15 stuks is het verzenden gratis, maar is de verkoopprijs weer duurder.. netto wordt het dus wel goedkoper bij een hogere kwantiteit..

ik ben het wel volledig met je eens wat betreft de boerenslimheid :)
maargoed. uiteindelijk is 3 voor $20 inc. verzendkosten gezien de dollarprijs nog steeds goedkoop..

waar haal jij ze vandaan dirk_hendrik?

Dirk_Hendrik
7 april 2008, 21:14
http://www.effectsconnection.com/oscommerce/


Volledig gezeikloos, al x keren. En meestal binnen een week in huis tegen normale verzendkosten.

Dirk_Hendrik
7 april 2008, 21:17
netto wordt het dus wel goedkoper bij een hogere kwantiteit..


Daar zit dus de kneep met HK superseller. Hij geeft wel korting maar nooit de echte shippinkosten (15 kost hetzelfde als 3 zeg maar). Dan krijg je een dollar korting op de verzending bij elke extra aankoop. Lache 1 keer 10 en 4 keer 9 dollar verzendkosten = 46 dollar.... yeah right. Tikt leuk door.... en dat is waar ik altijd op afknap.

Diggerz
7 april 2008, 21:24
idd.. als je alleen naar de 'sales price' kijkt, dan kun je nogal bedrogen uitkomen.. ;)

heb nu 1x switches bij HK super seller besteld, en ben best tevreden over het resultaat. Ik heb dus geen ervaringen met het terugsturen van eventuele defecte onderdelen of support.

effectsconnection, ziet er wat dat betreft een stukje betrouwbaarder uit :)

Nielsje
8 april 2008, 09:36
Hey D_H, mooie sig! Op wie of waar slaat die nou weer op? :D

ponq
8 april 2008, 12:20
Ik heb goeie ervaringen met Hong Kong superseller. Eind vorig jaar heb ik ~60 chrome dome knobs van m gekocht. Die knoppen kosten elders (Newtone, Musikding, Banzai, Smallbear) zo'n 3-4 euro per stuk. Ik had ze voor minder dan 1 euro per stuk incl verzending. En de kwaliteit is top.

pueblo
8 april 2008, 18:48
Ik heb goeie ervaringen met Hong Kong superseller. Eind vorig jaar heb ik ~60 chrome dome knobs van m gekocht. Die knoppen kosten elders (Newtone, Musikding, Banzai, Smallbear) zo'n 3-4 euro per stuk. Ik had ze voor minder dan 1 euro per stuk incl verzending. En de kwaliteit is top.

internetadres?

bert k
8 april 2008, 19:15
Google?....

Diggerz
8 april 2008, 19:18
internetadres?

zie mijn post op de vorige pagina ;)

ponq
8 april 2008, 19:47
internetadres?

tis een ebay-er:
http://stores.ebay.com/PARTSPIPE

HaroldA
12 mei 2008, 16:46
Kan iemand mij even op een faq wijzen waarin aangegeven staat waar je op moet letten bij aanschaf van elektronica?

Ik wil een paar pedaaltjes gaan modden maar als ik op bovengenoemde websites naar een 1 uf film condensator ga zoeken krijg ik allemaal termen als MKS, MKT en FKP om m'n hoofd geslingerd. :???:

(ik kan ook hier (http://www.newtone-online.nl/catalog/advanced_search_result.php?keywords=5532&x=0&y=0) het verschil niet in ontdekken)

bassej
12 mei 2008, 18:04
als je die shit uit china haalt komt er dan niet nog es 23 % bij door de NL doune??? Dan worden buitenlandse Ebays heelwat aantrekkelijker!!:D

René`
1 maart 2009, 17:27
Bij Newtone; moet ik daar gewoon het geld overschrijven?

ponq
1 maart 2009, 17:30
yup. je krijgt een order bevestiging met een betalingsverzoek. Als je via internetbankieren betaalt dan wordt je bestelling meestal verzonden binnen een dag.

René`
1 maart 2009, 17:32
OK, bedankt :)

hadv
2 maart 2009, 21:08
Marktplaats voor "voorraad".
Dick Best voor standaard onderdelen, lage prijzen en snelle levering.
Newtone voor "echte" gitaardingen ("malle" onderdelen zoals een J201).
Samenkopen.net, en dan vooral de acties van Niels, voor chinees spul tegen ernstig lage prijzen, maar wel weer langere levertijden. En je moet natuurlijk geen zware dingen kopen, want dan vliegen de verzendkosten de pan uit.

Agent_Smith
8 maart 2009, 21:37
Ik wil hier geen nieuw topic voor starten, maar iemand enig idee waar ik zoiets kan kopen?:

http://www.vintagestuffplus.com/catalog/a%20marshall%20vent.jpg

Het is dus een ventilatie rooster voor een versterker :). Twee iets kleinere zou nog beter zijn.

HaroldA
8 maart 2009, 22:00
Het is dus een ventilatie rooster voor een versterker :). Twee iets kleinere zou nog beter zijn.

Zoiets: http://www.banzaieffects.com/Vox-metal-vent-pr-19924.html

http://www.banzaieffects.com/files/images_thumbnail/19924_th.gif

Agent_Smith
9 maart 2009, 20:54
Zoiets: http://www.banzaieffects.com/Vox-metal-vent-pr-19924.html

http://www.banzaieffects.com/files/images_thumbnail/19924_th.gif

Okee, thanks! Nog meer suggesties? Anyone? :)

nico verduin
9 maart 2009, 21:07
Je hebt een pm.
Groetjes
Nico

fredjuh
9 maart 2009, 21:44
ik vind het zo nutteloos om in een topic te zeggen dat de TS een pm heeft, niet per se op nico hoor, maar ik vind het gewoon nutteloos, we worden er alleen nieuwsgierig van

nico verduin
10 maart 2009, 10:06
:confused:Fredjuh,
De TS stelt een vraag... Een leverancier stuurt een PM omdat wij niet rechtstreeks reclame mogen maken.... Dus....

fredjuh
10 maart 2009, 13:12
Super dat je m helpt, maar ik heb t alleen over t feit dat de leveranciers of wie dan ook dat ook even vermelden in t topic. Laat maar t is mn gedachte maar.

nico verduin
10 maart 2009, 13:28
Omdat een hoop mensen hun PM niet lezen en het vlaggetje ook niet aan hebben staan. En niet iedereen heeft een email adres in zijn profiel. En dan moet het maar op deze krakkemikkige manier. Had ie een email in zijn profiel dan had je niets geweten:supercool:

fredjuh
10 maart 2009, 22:17
oh oke tsja ik heb kennelijk een of ander knopje aangeklikt dat er een apart venster komt dat je een bericht hebt dus ik begreep t niet want ik open mijn berichten dus altijd gelijk.

Welagen
19 juli 2009, 21:14
+1 voor Verelec.

Nico is super om mee te werken! Simpelweg superservice! :-)

Chocola
20 juli 2009, 09:35
Dat had ik... maar dat werkt alleen met Internet Explorer, en als je linux draait heb je alleen firefox oid. Dat ging dus niet werken.

Rabobank.nl is geoptimaliseerd voor Firefox. Sterker nog, hij draait daar beter dan in IE (sneller). Overigens draait IE ook gewoon op Linux... IE draait zelfs als plugin binnen MFF3. Het zou de grap van de eeuw zijn als je niet kon internetbankieren met Rabobank :p.

McVenco
20 juli 2009, 10:08
Rabobank.nl is geoptimaliseerd voor Firefox. Sterker nog, hij draait daar beter dan in IE (sneller). Overigens draait IE ook gewoon op Linux... IE draait zelfs als plugin binnen MFF3. Het zou de grap van de eeuw zijn als je niet kon internetbankieren met Rabobank :p.

In 2005 werkte Rabobank inderdaad erg slecht/niet met Firefox. Eventjes naar de datum van het bericht kijken.... :chicken:

Speeddemon
24 augustus 2009, 12:33
Blijf me nu, 2 jaar later, nog steeds verbazen over het prijsverschil in 3PDT's tussen EU en US.

Hier 7 euro, bij m'n buddy LongJohnny $3.99.

Je zou denken dat als een winkel ze enigzins ruim inslaat, ze voor 5 euro verkocht kunnen worden.
Ik ben ondertussen ook wel geschrokken van de 'subtielere inflatie' wat betreft andere pedaal-benodigdheden. Behuizingen, voetjes, knoppen. Allemaal 15-25% in prijs gestegen de afgelopen 2 jaar. Mijn salaris niet. :(

En wee je gebeente als je weer effecten zou gaan maken en je oude prijzen met 20% verhoogt... :soinnocent:

ponq
24 augustus 2009, 12:44
we zouden een 'group-buy' kunnen doen om de verzendkosten te delen/drukken?

-=Rob=-
29 december 2009, 22:18
Kick!

Oudere thread maar daarom niet minder waardevol volgens mij. Volgens mij is Tonefactory pas 1x genoemd, ik wil na m'n bestelling van gisteren die vandaag alweer binnen was toch nog even een dikke ''thumbs up'' achterlaten hier. Al meerdere keren wat besteld en altijd goeie service en snelle levering. Ik heb geen aandelen maar ben wel een tevreden klant.

cerpintaxt
2 mei 2010, 16:39
`Heeft iemand een goeie web shop, waar ik kunstof boutjes kan bestellen?

Swen

nico verduin
2 mei 2010, 17:07
`Heeft iemand een goeie web shop, waar ik kunstof boutjes kan bestellen?

Swenpm me maar

Speeddemon
2 mei 2010, 18:16
Weet iemand ook toevallig een leverancier die dekseldozen (liefst wit karton) aan particulieren verkoopt?

Zoiets maar dan kleiner:
http://www.verpakkingshop.nl/images/S-pack.gif

flo123
2 mei 2010, 18:39
`Heeft iemand een goeie web shop, waar ik kunstof boutjes kan bestellen?
http://www.dickbest.nl/webshop/index.php?act=viewProd&productId=1701

fredjuh
9 mei 2010, 22:39
rajapack (http://www.rajapack.nl/products/dozen-en-containers/dekseldozen-en-dozen-met-variabele-vulhoogte/product/witte-verstevigde-dekseldoos.htm)
Met een beetje hulp van google, kleine witte dekseldozen per 50 stuks, of iets groter per 25.

Speeddemon
10 mei 2010, 03:17
rajapack (http://www.rajapack.nl/products/dozen-en-containers/dekseldozen-en-dozen-met-variabele-vulhoogte/product/witte-verstevigde-dekseldoos.htm)
Met een beetje hulp van google, kleine witte dekseldozen per 50 stuks, of iets groter per 25.
Ja, alleen de vraag was 'voor particulieren'.

G.G.
10 mei 2010, 21:16
Ik heb de laatste tijd wat bestellingen geplaatst bij Verelec. en dat is prima bevallen moet ik zeggen. Snel antwoord op vragen. Snelle service. Een Filtercap die speciaal voor me besteld moets worden binnen een paar dagen in huis. En ook leuk: een pakketje dat toch door de brievenbus bleek te passen werd ineens goedkoper. Het verschil aan verzendkosten werd onmiddelijk teruggestort (niet meer dan logisch), maar ik had er nooit aan gedacht en heb weleens meegemaakt dat dat niet gebeurde.