PDA

View Full Version : Lakdesign Maverick



Winder
4 september 2005, 09:17
Op onderstaande site staat een foto van een speciale Maverick X1. Als je na de taalkeuze klikt op "DEMO" en dan op "DEMO Maverick" hoor en zie je de gitaar die ik een aantal jaren geleden gewonnen had met een prijsvraag.

Mijn vraag: wat vinden jullie van het speciale lakdesign? De meningen hierover lopen nogal uiteen dus ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.... :???:

Rubenios
4 september 2005, 09:52
de site erbij posten is ook wel makkelijk :roll: :D

edit: ow die in je sig :)

schizo910
4 september 2005, 10:50
Yuck, Afschuwelijk!

H.Manback
4 september 2005, 11:46
Nee, sorry, ik krijg er zelf braakneigingen van (bijna) :roll:

Kan me inderdaad wel voorstellen dat de meningen uiteen lopen :wink: een middenweg zal er niet zijn met zo'n finish.

Wormaap
4 september 2005, 13:26
Hij is op z'n minst apart te noemen. Niet iets waar ik zelf op zou spelen, maar stiekem toch wel érg stoer :)

vulvasonic
4 september 2005, 17:15
Jammer dat ze voor een gele variant hebben gekozen. Een wat vagere kleurencombi had ik wellicht mooier gevonden.
Ik vind de kleur van de elementen ook totaal niet bij de finish passen.

Me_bigboy
4 september 2005, 17:27
ik heb een vraagje: (mss beetje offtopic) maar hoe speelde die gitaar?

Rewind
4 september 2005, 17:42
http://www.jic.nl/images/Gitaren/Maverick/X1_Special.jpg
Deze bedoel je?

Nee, sorry, niet echt mijn ding.

Koekje
4 september 2005, 17:45
Yuck, Afschuwelijk!

+1

Winder
4 september 2005, 18:04
Nou, dat is dus wel duidelijk.... niet echt popi dus. Zelf vind ik het model wel aardig en de aan de finish moest ik ook eeeeeerg wennen. Zeker in het begin speelde ik niet op deze gitaar want thuis zittend prikte die bovenste "hoorn" fijn in mijn ribbenkast. Meenemen naar de oefenruimte ging ook niet, want er moest nog een koffer voor uitgevonden worden...... :(
(heb ik ondertussen gevonden, een soort mega basgitaar koffer)

Het geluid vond ik wat vlak maar wel strak met plenty sustain. Bij de brug een Dimarzio breed en in bij de nek een Fred. Op de website foto waar ik de gitaar bespeel zie je zwarte elementen....dat scheelt een stuk qua uiterlijk! De gitaar speelt erg als een Ibanez. Brede en platte hals, wel snel.

Mijn hoofdgitaar zal het niet worden (zijn de Charvel en Fender) maar aangezien het een redelijk uniek exemplaar is, de enige met deze finish, blijft 'ie toch in mijn "collectie" :razz:

In ieder geval bedankt voor de reacties!