PDA

View Full Version : capo namaak



elie
2 september 2005, 18:30
ik heb vandaag in de key music een capodaster gekocht van het merk Gyser en toen ik thuis wat meer info over mijn capo zocht kwam ik uit bij het merk Kyser zelfde logo en uitzicht alleen met een K geschreven! is mijn vraag heb ik nu net een namaak gekocht??? hij komt nochtans uit de Key music

iam
2 september 2005, 18:45
hoeveel heeft hij gekost?
zolang het werkt zou ik me er geen zorgen over maken :)

elie
2 september 2005, 18:50
12 EUR maar hij werkt wel goed

m^rton
7 september 2005, 19:01
Ik heb het ook ooit eens gehad, maar daar stond helemaal geen merk op. Ik vroeg toen naar een Kyser, en kreeg toen een ding in mijn hand geduwt in de verpakking. Op vol vertrouwen in de verkoper toch maar gekocht maar dat ding zat dus veel te strak, trok al mijn snaren scheef.

Heb nu een G7th, geweldig spul is dat!

iam
8 september 2005, 22:21
Ik heb het ook ooit eens gehad, maar daar stond helemaal geen merk op. Ik vroeg toen naar een Kyser, en kreeg toen een ding in mijn hand geduwt in de verpakking. Op vol vertrouwen in de verkoper toch maar gekocht maar dat ding zat dus veel te strak, trok al mijn snaren scheef.

Heb nu een G7th, geweldig spul is dat!

idd! ik heb ook een G, lekker ding!

iam
8 september 2005, 22:21
Ik heb het ook ooit eens gehad, maar daar stond helemaal geen merk op. Ik vroeg toen naar een Kyser, en kreeg toen een ding in mijn hand geduwt in de verpakking. Op vol vertrouwen in de verkoper toch maar gekocht maar dat ding zat dus veel te strak, trok al mijn snaren scheef.

Heb nu een G7th, geweldig spul is dat!

idd! ik heb ook een G, lekker ding!

elie
9 september 2005, 09:12
http://www.gnart.co.kr/prodimg/1110200047/gyser_capo_1-2.jpg

dit is hem, maar de miijne is zwart

Basseytje
12 september 2005, 16:19
kheb een goedkope capo. met een stom bandje khad geen geld er voor over was wel lol om te hebben als k op vakantie op m'n accoustische gitara speelde:p

Luca P
12 september 2005, 16:59
Ik heb er zelf ooit 1 gemaakt voor mijn 5 snarige banjo.
Die 5de snaar he, die begint dus halverwege de hals. Ik had dus van dat metalen bindspul, wat je om kisten ziet een klem gemaakt.
Helemaal de vorm van de hals gevolgd en een uiteinde erop dat alleen die 5de snaar raakte.
Ingenieus!
Tot ik er 1 vond in de winkel. Ik kon die dingen nergens vinden dus maakte ik er zelf 1.

End!