PDA

View Full Version : Landmark 60 (tech 21)



guitartub
1 september 2005, 17:58
test!!!!

guitartub
1 september 2005, 18:01
Heb mijn oog laten vallen op een Landmark 60 combo. Ik speel basgitaar in een coverbandje die allerlei stijlen speelt (Jazz, pop, rock, country en blues). Wij spelen altijd over PA, het hoeft dus niet hard maar wel zo veelzijdig mogelijk. Wie kent dit ding of heeft er ervaring mee?

Alvast bedankt,
Bert.

guitartub
1 september 2005, 18:02
Heb mijn oog laten vallen op een Landmark 60 combo. Ik speel basgitaar in een coverbandje die allerlei stijlen speelt (Jazz, pop, rock, country en blues). Wij spelen altijd over PA, het hoeft dus niet hard maar wel zo veelzijdig mogelijk. Wie kent dit ding of heeft er ervaring mee?

Alvast bedankt,
Bert.

guitartub
1 september 2005, 18:03
Heb mijn oog laten vallen op een Landmark 60 combo. Ik speel basgitaar in een coverbandje die allerlei stijlen speelt (Jazz, pop, rock, country en blues). Wij spelen altijd over PA, het hoeft dus niet hard maar wel zo veelzijdig mogelijk. Wie kent dit ding of heeft er ervaring mee?

Alvast bedankt,
Bert.

guitartub
1 september 2005, 18:05
OOOOOPS ,

3X was niet de bedoeling!!

Acajou
2 september 2005, 20:08
Ik had een trademark 60, is dus een gitaarversterker, als de landmark half zo goed is als de trademark dan is hij nog top.

Alleen was hij niet zo betrouwbaar, bij flink volume (meer als de helft) viel het geluid weg. Heb niet kunnen vinden wat het is en na wat reviews op HC bleek dat dit vaker voor kwam.