PDA

View Full Version : Professionele gitarist zoekt aansluiting



anoniem
21 mei 2001, 17:29
Door veel wisselingen in de bezetting speelt onze band helaas niet meer zo veel. Daarvandaan ben ik nu op zoek naar een professioneel ingestelde groep die geregeld op de planken staat. Mijn stijl varieert van Rock/Metal naar Top100 maar ik ben ook in voor jazz en dansmuziek (ik heb op alle vlakken meerdere jaren ervaring). Verder ben ik in het bezit van alle aparatuur die nodig is om volwaardig de rol van gitarist te kunnen vervullen en waar nodig kan ik ook nog een stemmetje mee zingen. In contact komen?!? Mail ff naar:

hippy@rampstadherriebureau.zzn.com

update
5 november 2001, 16:39
GITARIST/ZANGER GEZOCHT.
Wij, allround trio bestaande uit een Toetsenist/zanger, Gitarist/zanger en een zangeres met +/- 120 optredens per jaar op alle voorkomende werkzaamheden, zijn per direct op zoek naar een allround slag/solo gitarist/zanger (koorwerk en/of solo) in bezit van eigen vervoer en installatie, die vooral flexibel is met het spelen van alle stijlen van Ned.talig tot rock.
Deze gaat onze huidige gitarist vervangen.

Optredens meestal in de volgende regio's :
Utrecht, Arnhem, Nijmegen, Rotterdam, Amsterdam, Eindhoven, Bergen op Zoom, Roosendaal, Den Bosch.
Ik kom zelf uit Tilburg en onze zangeres uit het oosten van het land.

Ons repertoire is heel breed en telt ongeveer 600 titels .
Uiteraard spelen we de helft (of meer) al jaren niet meer maar we kunnen bij aanvraag van een nummer wel altijd alle kanten op, wat ons zeer sterk maakt en daarom veelgevraagd op feesten met een publiek tussen de 30 en 55 jaar.
Dit kan het ene moment 'Huilen is voor jou te laat' zijn en het andere moment 'Whole lot of Rosie' of 'Radar Love' zijn.
Nou moet ik wel benadrukken dat we geen band zijn die een klant moet boeken als ze verwachten dat we de hele avond 'tra lalalala' repertoire spelen.
We spelen op (jonge) bruiloften en hier en daar een 12,5 of 25 jarige bruiloft, diner-dansants, bedrijfsfeesten, feesttenten etc etc.

Een avondje met ons ziet er als volgt uit;
Opbouwende ballads.
Het standaard foxtrot repertoire.
en daarna lekkere dance classics en top 40, rock en pop.

Verdiensten liggen tussen de fl.275,- en fl.425,- netto p.p. afhankelijk van de regio.
Wij spelen 4,5 uur incl.gebruikelijke pauzes.

Ik (toestenist) ben in bezit van een professionele geluidsinstallatie (sound projects/master blaster), en een spectaculaire lichtinstallatie (Martin) 6 scanners op 4 meter truss in de backline en 8 robocollours III in de frontline.
Mijn intrumentarium:
Korg trinity Pro 88
Roland VA 7
Roland JV 1080
Yamaha Promix 01V digitale mengtafel
Senheisser draadloos systeem microfoon
Monitor installatie 2x soundprojects Exact
Digitech vocalist II

Uiteraard maken wij gebruik van sequenses.
Maar ook een gedeelte met de begeleidingsautomaat van de VA 7.

Onze doelstelling:
Bovenal plezier in ons werk.
Een professionele uitstraling naar onze klant toe m.b.t. flexibiliteit, correcte kleding e.d.
Veel blijven optreden.
Ons (proberen) te onderscheiden van de 1000 en 1 andere duo/trio's in hetzelfde cirquit.(Dus kwaliteit leveren).

Lijkt je dit wat ?

Neem dan even contact met me op.

Vriendelijk groetend,

Ruud van Riel
Trio UPDATE
013-4552261
0654-260443
http://www.trio-update.nl