PDA

View Full Version : Tylers in Nederland gesignaleerd!



vinni
31 augustus 2005, 23:37
Hoi!

Zag dat Erik van de Haar nu ook Tylers in zn Assortiment heeft.

Zozo......

Weer een topmerkt erbij op de nederlandse markt.

Groet,
Vinni

Anders_Destium
31 augustus 2005, 23:41
Topgitaren, maar die kleuren en headstocks :o :stop:

robert-gitarist
1 september 2005, 00:06
en prijzen niet te vergeten...
niet goedkoop.
Zag laatst een Taylor Richie Sambora ergens staan op internet,7500 euro :o :o :o :o :o
dang..wel vet ding maar 7500 euro kom op he

Josdevos
1 september 2005, 08:58
't gaat over Tylers niet over Taylors...

http://www.tylerguitars.com/

Baco
1 september 2005, 09:06
En als het een Tyler is kan je er meestal niet naast kijken (headstock). Dat vind ik een beetje jammer aan die gitaren, dat die naam er nogal veel op staat, kan iets soberder. Toch blijven ze very nice :)

Johannes
1 september 2005, 09:57
Ik hoop dat ze heeeeeel goed zijn, want de looks moeten ze het naar mijn idee niet van hebben. :D

wimmeltje
1 september 2005, 10:13
Denk dat de prijs rond de 2500 euro zal liggen. Zie ze op internet staan voor gemiddeld 2700 dollar. Ben best benieuwd naar de burning Water finish. Ziet er echt heel vet uit. Maar dat is mijn smaak.

jero
1 september 2005, 11:20
headstock is erg jammer inderdaad, nog lelijker dan die van Suhr. Suhr heeft trouwens tegenwoordig ook finishes die wat de kant van burning water opgaan, dripping red bijvoorbeeld.

jw009
1 september 2005, 11:40
ik wordt denk ik duiselig als ik sta te kijken naar een gitarist met zo'n gitaar :-?

BassAgent
1 september 2005, 13:07
Ik heb een dvd-sampler van Hudson Music, een fragment van Vinnie Colaiuta, en hij heeft daar een gitarist en bassist die volgens mij allebei op Tyler spelen. Klinkt best lekker.

Nickname
1 september 2005, 16:29
vind ze niet echt mooi.. vooral kleuren en headstock indd

jozum
1 september 2005, 16:50
tja, maar weinig gitaren kunnen zo'n headstock hebben inderdaad. Op die studio elite deluxe (lekker amerikaanse overtreffende trap) staat ie imo wel keurig.
En die Mongoobastar S heeft ook wel wat, op de een of andere manier is het ontwerp als geheel vrij origineel.

Check trouwens als je op de site van van der haar bent even de korina tele (bij news), ik moest echt even met een doekje mijn toetsenbord droogmaken toen ik dat zag, kwijl.....

jozum

vinni
2 september 2005, 01:01
Check trouwens als je op de site van van der haar bent even de korina tele (bij news), ik moest echt even met een doekje mijn toetsenbord droogmaken toen ik dat zag, kwijl.....jozum

Nou inderdaad!
Da's een hele mooie......zal best wel klinken.
Heb effe een gitaar gehad met P90's.....een best geluid.

En de prijs valt heel erg mee.....

Vinni

Mattia
2 september 2005, 12:02
Denk dat de prijs rond de 2500 euro zal liggen. Zie ze op internet staan voor gemiddeld 2700 dollar. Ben best benieuwd naar de burning Water finish. Ziet er echt heel vet uit. Maar dat is mijn smaak.

Als ze op 't net gemiddeld 2700 dollar kosten, kun je wedden dat ze hier in de winkel (met de BTW erbij) rond de 2700-3000 euro gaan kosten. In de VS betaal je een goede prijs als je zo 25-40% onder de list price zit, zo meestal, en hun BTW is nooit inbegrepen (en is toch al laag, 3-7% ofzo)