PDA

View Full Version : Flextone 3 of marshall 8280 on stage



claud
31 augustus 2005, 11:59
tuurlijk ben ik een arme stakker die vett geluid wil

en wilde de flextone 3 xl hebben door het geluid wat ik op de site hoorde

maar issie ook goed on stage?

alternatief had ik een lagere prijs klasse de marshall mg 250

maar die heb ik toennet geprobeer en die ......nou ja laat maar

op marktplaatsen kon ik de marshall 8280 ook waarderen in prijsklasse

maar heb em nog niet gehoord, zoals je al door had wil ik 2 speakers

en een warme sound en een versterker die een beetje volhoud met

optredens

heeft iemand ervaring met marshall 8280 of flextone 3 xl on stage??

Satriani
31 augustus 2005, 12:59
Koop een vox, for fuck's sake
en btw dit hoort in moderne versterkers :roll:

phx
31 augustus 2005, 14:19
of gewoon een goede dure doch vette buizenbak, zit alles in wat je nodig bent om 'vet' te zijn :razz: :razz: :razz:

BlackSun
31 augustus 2005, 14:24
Jaaa, lekkere nuttige antwoorden voor de topicstarter weer zeg :P

Om te beginnen: wat is je budget en muziekstijl?
Een buizenbak houdt vaak beter stand in een band dan een transistor, maar dit verschilt ook weer welk type en welke muziekstijl.
ALs je budget niet zo ruim is, kan je kijken naar de VOX modeling versterkers, deze worden vaan erg goed gewaardeerd. Die flextone die je noemde is ook een erg goede optie!! Ik heb hem paar keer gehoord en vond hem ook in bandverbrand prima klinken. Die marshall vind ik op hogere volumes zn warmte niet echt behouden..ik denk dat je dan met de flextone beter af bent.

ALs je op zoek ben naar alleen een echt vette stevige rocksound (maar wel eenzijdig) zou je eens kunnen kijken of je een Marshall JCM 800 combo op de kop kan tikken, deze zijn met een beetje geluk voor rond de 500,- te krijgen, maar dan wel vaak met maar 1 speaker.

claud
31 augustus 2005, 15:19
ik speel allerlei muzieksoorten funk-rock-pop-zuidamerikaans/salsa reggae

mijn budget ligt EGT niet hoor een 500 ofzo maar voor een goeie versteker wil ik wel wat hoger gaan (tops flextone klasse)

E-J
31 augustus 2005, 18:57
hey je hebt 2 dezelfde topics :D (kijk voor een advies van mij in de andere :wink: )nouja, ik zou een mondelingbak kopen, kijk ook eens naar een Vox AD60VT, topversterker is dat vind ik.