PDA

View Full Version : Dean exotica BB probleempje..



mbthemb
9 september 2002, 16:10
Hoi mensen!

Ik ben hier nog niet zo bekend maar kom nu al met mijn 1e probleempje..

Ik heb 1 jaartje geleden een Dean exotica BB gekocht en ben er zeer ter vrede over. Maar sinds kort heb ik een probleem ermee.

Als ik me gitaar versterk en een beetje hard aanslaat dan hoor je echt een best harde overdrive, dus t lijkt net of ik metal of iets speel :sad: Voorheen deed alles t gewoon goed.. Heeft iemand een idee waar t aan kan liggen???

Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen moet namelijk binnenkort een liedje voor iemand spelen.. maar goed ik hoor t wel :smile:

Thanx,

Mark

mbthemb
9 september 2002, 17:51
kan t misschien aan me snaren liggen? ik heb een setje D'addario snaren EJ15 Phosphor/X-Light..

T probleem doet zich dus alleen voor bij aanslaan bij tokkelen hoor je t niet..

waarismijnplectrum
9 september 2002, 19:51
Dan is waarschijnlijk de batterij in je preamp op je gitaar op. Moet je maar eens vervangen.

mbthemb
9 september 2002, 20:42
Op 2002-09-09 19:51, schreef waarismijnplectrum:
Dan is waarschijnlijk de batterij in je preamp op je gitaar op. Moet je maar eens vervangen.


mmm.. als ik op t controlle knopje druk dan brand t lampje wel normaal..

Of zegt dit niets? Hebben meerdere dit dan al eens gehad??

En als t dus werkelijk aan me batterij ligt haal ik morgen ff een nieuwe :smile:

7th heaven
18 september 2002, 18:21
het kan meer dere problemen hebben gewoon naar je dealer gaan (waarschijnlijk feedback)
je batterij kan op zijn of de druk op de top kam is niet goed verdeeld. dat betkent dat je brug zadel niet recht is afgeveild. en dat moet worden gedaan door iemand die erverstand van heeft.