PDA

View Full Version : iemand ervaring met de Ibanez wh-10?



rhcp_schipper
30 augustus 2005, 15:51
hallo!!!!!

rhcp_schipper
30 augustus 2005, 15:52
heeft iemand ervaring met dit pedaal? Ik heb er vandaag een gekocht en ben benieuwd hoe die klinkt!

Fumi SG
30 augustus 2005, 15:52
sluit hem aan dan, dan kun je toch horen hoe die klinkt?? :roll:

rhcp_schipper
30 augustus 2005, 15:53
ik heb vandaag het geld overgemaakt, en hij moet nog opgestuurd worden!

Raffel
30 augustus 2005, 16:07
kun je niet beter EERST vragen hoe die klinkt en hem DAN PAS kopen? :???:

FruscianteFan
30 augustus 2005, 16:49
Als een echte fan van de Chili Peppers kun je zo'n effect wel blind bestellen ;)

Baco
30 augustus 2005, 16:58
kun je niet beter EERST vragen hoe die klinkt en hem DAN PAS kopen? :???:
Idd een vreemde manier...

ReinoutV
30 augustus 2005, 16:59
Ik heb hem al een tijdje en vind hem heel lekker klinken, alleen nooit vergeleken met de RMC wahs e.d. Het feit dat je hem zo veel in kunt stellen vind ik heel fijn. Je kunt er dan voor kiezen dat je bas overeind blijft en dat ie niet te krijserig wordt. Ideaal :).

rhcp_schipper
30 augustus 2005, 19:19
kun je niet beter EERST vragen hoe die klinkt en hem DAN PAS kopen? :???:

Ik heb wel eerst gevraagd hoe die klinkt, maar ik ben gewoon benieuwd! En ik wou het pedaal gewoon graag hebben, omdat ik bijna alleen maar red hot chili peppers speel! Dat is ook niet gelogen!

FruscianteFan
30 augustus 2005, 20:21
Ochja, met mijn ME-50-wah kan ik niks instellen, en toch klinkt-ie goed genoeg om de wah's van Frusciante een beetje na te bootsen (natuurlijk niet precies).

Maar bijvoorbeeld die sound in By The Way, kan voorzover ik weet alleen echt met een WH-10

Robbert
30 augustus 2005, 20:41
Ik vind hem wel aardig, niet super. Leuk genoeg om er 80 voor de ene en 75 voor de andere (met gratis Boss GE-7) voor te betalen :D

Mitch
31 augustus 2005, 00:06
Op de vorige Pedalendag hebben we 'm vergeleken met o.a. ook de Teese wahs en daar legt -ie 't toch wel vet tegenaf, maar alle waar naar zijn geld. Geluid is vrij scherp, dus in combinatie met een wat scherp klinkende Strat kan 't wat pijnlijk voor de oren worden, maar op zich geen verkeerd ding. Ik vond 'm alleen erg ruisen op gain.
Door Frusciante zijn ze wel een beetje te duur geworden naar mijn mening.
Let wel: ik ben zowel fan van Ibanez als Frusciante :wink:

ReinoutV
31 augustus 2005, 10:10
Ik heb hem al een tijdje en vind hem heel lekker klinken, alleen nooit vergeleken met de RMC wahs e.d. Het feit dat je hem zo veel in kunt stellen vind ik heel fijn. Je kunt er dan voor kiezen dat je bas overeind blijft en dat ie niet te krijserig wordt. Ideaal :).

Mijn excuses, ik loop over de WD-7 van ibanez te lullen, de wh-10 heb ik nooit geprobeerd. Zorrie...

rhcp_schipper
31 augustus 2005, 10:16
Op de vorige Pedalendag hebben we 'm vergeleken met o.a. ook de Teese wahs en daar legt -ie 't toch wel vet tegenaf, maar alle waar naar zijn geld. Geluid is vrij scherp, dus in combinatie met een wat scherp klinkende Strat kan 't wat pijnlijk voor de oren worden, maar op zich geen verkeerd ding. Ik vond 'm alleen erg ruisen op gain.
Door Frusciante zijn ze wel een beetje te duur geworden naar mijn mening.
Let wel: ik ben zowel fan van Ibanez als Frusciante :wink:

Ik ben ook een frusciante fan. Ik heb een tijd gelden de jim dunlop gcb-95 gehad(ofzoiets) maar dat vond ik echt niks! En ik speel toch het meest de chili's, dus ik hoop dat ik met deze wah een beetje in de buurt kom! Maar dat lijkt me wel. En voor alle duidelijkheid, ik probeer frusciante niet na te doen! Maar zijn muziek doet me echt wat! Echt super!