PDA

View Full Version : wie heeft info over de gibson smartwood's???



Nocki
8 september 2002, 21:59
wie heeft info over de gibson smartwood's???
ik heb er op een gespeeld en vind m wel leuk klinken en spelen.
harmony central heb ik al gehad maar verder nog geen info... jullie mischien???

Nocki

sebass
8 september 2002, 22:03
Volgens mij een van de goedkoopste serie's. Tja als je hem lekker vind spelen en klinken en je hebt het geld dan zou ik het doen. Aangezien Gibson toch wel redelijk degelijk is zijn er verder geen dingen om je te stoppen toch?

lars
8 september 2002, 22:04
die "nieuwe" of die eerste reeks die nog dezelfde specs hadden als een standard LP?

Nocki
8 september 2002, 22:05
tja. het gaat er ook een beetje om wat een ander vind. ik heb nu vershillende gibsons beetgehad maar ze lijken nooit op elkaar. wat wel goed is is de combinatie van elementen en pots. dus dat weet ik nu maar ik ben gewoon benieuwd wie er een heeft en wat tie er op speelt...

Nocki

Nocki
8 september 2002, 22:06
mnaakt niet uit welke.
ik denk de laatste want de oude zijn waarschijnlijk niet meernieuw te krijgen.

wat kosten die dingen eigenlijk???

Nocki

Noctiis
9 september 2002, 15:18
Smartwood Exotic zijn iets dunner dan een studio (en ook een stuk lichter daardoor).
Kosten zo rond de 1600 euro, spelen prima, hebben een (voor een les paul) vij licht geluid.
Muziekhuis Vriese heeft er nog 2 staan, dus als je er eens eentje wil proberen, kom langs! :smile:
Ze zien er in ieder geval fantastisch uit.

PluueeR
9 september 2002, 15:39
[gein mode]
Ik vind de smartwoods echt geitenwollensokken gitaren
[/gein mode]

Ik heb er zelf nog nooit opgespeeld. Ze zijn wel dunner dus lichter. Wat wel een voordeel is aangezien een normale Les Paul behoorlijk zwaar is, maar daardoor wel een betere sustain heeft.

lars
9 september 2002, 18:16
mischien is een the paul iets voor je?