PDA

View Full Version : Malmsteen



Satriani
28 augustus 2005, 23:46
Yooo

Op de live in denver g3 dvd speelt malmsteen een akkoustiche solo , ong bij 40/45 sec speelt tie een bekend klassiek stuk, dit ken ik nu. Maar zou graag de hele versie willen spelen. Weet alleen niet hoe het heet of van wie het is.

Anybody???

Blijepanda
29 augustus 2005, 00:33
Ik verplaats deze even naar gitaristen. Maak trouwens volgende keer je topictitel wat duidelijker.

Guitaris
29 augustus 2005, 13:48
Mamsteen's acoustische stukjes zijn meestal wel van zeer bekende componisten,genre beethoven, bach....
Voor ons bekend in de oren, meer niet....
Een klassiek-liefhebber, een muziekleraar e.d. gaat hier zeker een naam en uitvoerder kunnen opplakken, zoals wij na 10" een solo van malmsteen herkennen! :razz:
Ik weet niet van waar je bent, maar hier in belgisch limburg kunnen we cd.s huren in de bib, en daar zit een crack van een muziekkenner!!!
Probeer het op deze weg, dan ga je zeker succes hebben!

Satriani
29 augustus 2005, 15:08
Euuh ik weet niet precies wat je bedoelt, maar als je bedoelt dat ik maar naar de biep moet gaan en klassieke cd's huren en hopen dat ik het tegenkom, not gonna happen dude :roll: :wink:

Roy K.
29 augustus 2005, 17:23
Neem het gedeelte dat je al kan op, maak er een mp3 van en zet de link in dit topic. Grote kans dat iemand het wel (her)kent. :cool:

Satriani
29 augustus 2005, 18:55
Goed Idee man, dat ga ik zo maaris ff doen :wink:
Klinkt echt bekend, maar heb geen idee van wie het is

scholier
29 augustus 2005, 19:04
Euuh ik weet niet precies wat je bedoelt, maar als je bedoelt dat ik maar naar de biep moet gaan en klassieke cd's huren en hopen dat ik het tegenkom, not gonna happen dude :roll: :wink:

Ik denk dat ie bedoelt dat er bij zo'n bieb veel muziekkenners zitten, je zou zo'n stukje aan hun kunnen laten horen omdat je dan een grote kans hebt dat ze het herkennen.

Rock out

Trocar
29 augustus 2005, 22:10
JS Bach - Air on the G string

Satriani
30 augustus 2005, 10:34
Vettt 8-) kan nu niet kijken of het klopt maar als het klopt
Thnx dude 8-)