PDA

View Full Version : Banzai



MjS
28 augustus 2005, 19:29
Ik wilde graag even melden dat ik zojuist een positieve ervaring had met Banzai http://www.banzaieffects.com. Ik had nog wat JRC386D's nodig, en niet de LM386...(ja mierenneuken, ik weet het)

Dus ik mailde Banzai even (vandaag, zondag dus!) en ik krijg net een reply binnen: over 16 dagen zijn ze online!

Voortaan bestel ik dus lekker bij Banzai ipv Small Bear, aangezien ze in Duitsland zitten heb je ook geen gedoe met invoerrechten en achterlijk hoge verzendkosten!

Fumi SG
28 augustus 2005, 19:54
een hele dikke +1

Laatst m'n onderdelen besteld bij Banzai. Perfecte klantenservice, niet duur en verzenden duurt ook niet lang. Ik was volgens mij 6 euri kwijt voor verzenden. Ik mailde hem een keer op vrijdagavond en had binnen 5 min (!!) antwoord, dat was zo rond half 12 's avonds (!!).

Heel tevreden, ik bestel in het vervolg gewoon alles daar. Maar wat bedoel je met 'over 16 dagen zijn ze online'??

MjS
28 augustus 2005, 19:58
Misschien beetje vaag omschreven...

Maar het komt er op neer dat ik mailde of hij ook JRC386D's kon leveren, en dat ik mail terug kreeg met de boodschap dat hij ze over 16 dagen kan leveren.

Random_hero
29 augustus 2005, 14:27
Ik heb ook bij banzai eens besteld. En hij reageert altijd vlot op mailtjes etc. Prijzen zijn wel wat hoger dan bij www.musikding.de (geen ervaring mee), maar hij heeft wel meer verschillende ic's etc.