PDA

View Full Version : Jackon js kingv - Aarde probleem?



VanKatoen
28 augustus 2005, 11:30
Hey,

Ik heb een probleem(pje) met mijn kingV, als ik aan het spelen ben en ik laat alle metalen onderdelen los begint het beestje als een gek te ruizen alsof hij niet goed geaard is. Nee, het is niet mijn amp of kabel, heb het al op verschillende amp's en met verschillende kabels geprobeerd maar dat maakt niet uit.

Cheers,

-Patrick

AART
28 augustus 2005, 11:35
kijk of de aarde draden in de gitara allemaal nog goed zijn aangesloten.

robert-gitarist
28 augustus 2005, 11:35
Heb ik ook...
NIet dat ie als een gek gaat ruisen maar wel iets meer dan normaal zeg maar....weet ook niet waar het aanligt...Aarde lijkt me sterk anders had je wel een schrokje ofzo gekregen...
althans lijkt mij :D :P

VanKatoen
28 augustus 2005, 11:43
kijk of de aarde draden in de gitara allemaal nog goed zijn aangesloten.MMkay, waar moet ik dan precies kijken? Ik kan alleen spelen, heb nog nooit iets technisch oid gedaan.

Fumi SG
28 augustus 2005, 11:59
De massa (aarde) is normaal gesproken aangesloten op de brug, kijk eens of daar geen losse contactjes zitten.

Gitaro
28 augustus 2005, 12:26
Uh? Dit is toch gewoon standaard als je amp op een niet-geaard stopcontact is aangesloten? Ik heb het namelijk ook.. humbuckers of single coil, allemaal buzzt het mits ik hem aanraak.

VanKatoen
28 augustus 2005, 13:19
Uh? Dit is toch gewoon standaard als je amp op een niet-geaard stopcontact is aangesloten? Ik heb het namelijk ook.. humbuckers of single coil, allemaal buzzt het mits ik hem aanraak.Op een geaard stopcontact heb ik er ook last van..