PDA

View Full Version : geschikte gitaar



bassman-5
27 augustus 2005, 11:25
.......................

AART
27 augustus 2005, 11:29
misschien kan je een richwood lp kopen, die zijn prima voor het geld en precies jouw budget.

Jax
27 augustus 2005, 11:53
Richwood, Vintage, Jack & Danny hoor ik ook wel goede dingen over.

Vampire
27 augustus 2005, 15:26
Kijk es even in de sticky bovenaan, daar staan wel gitaren tussen die geschikt zijn voor jou budget.

BartL
27 augustus 2005, 15:34
Dean Vendetta 1.0?

Fat-telecaster
27 augustus 2005, 16:19
Richwood, Vintage, Jack & Danny hoor ik ook wel goede dingen over.

Heb eergistere me Jack & Danny linkshandige LP verkocht aan De Plug....het was echt te triest voor woorden. Misschien zitten er wel goeie tussen maar de mijne was het niet.

Jax
28 augustus 2005, 08:16
Richwood, Vintage, Jack & Danny hoor ik ook wel goede dingen over.

Heb eergistere me Jack & Danny linkshandige LP verkocht aan De Plug....het was echt te triest voor woorden. Misschien zitten er wel goeie tussen maar de mijne was het niet.

Daarom raad ik iedereen ook van harte aan de gitaar in kwestie zelf uit te gaan proberen, ipv klakkeloos het advies van forumposts op te volgen. Misschien zijn er in het geval van J&D idd erg grote kwaliteitsverschillen onder de gitaren.

Fat-telecaster
28 augustus 2005, 12:08
Daarom raad ik iedereen ook van harte aan de gitaar in kwestie zelf uit te gaan proberen, ipv klakkeloos het advies van forumposts op te volgen. Misschien zijn er in het geval van J&D idd erg grote kwaliteitsverschillen onder de gitaren.[/quote]

Jax heeft compleet gelijk...weet het zelf er zijn te veel mensen die ervan uitgaan dat andermans mening klopt. Volg je oren en misschien het advies van de verkoper. Iedereen kan wel wat roepen op een forum(een verkoper natuurlijk ook).

Walternativo
28 augustus 2005, 13:29
afrader: koop GEEEN ibanez grx 140. Goed op even wat op te leren maar hij irriteert me na iets minder dan een jaar al weer zoveel dat ik nu naar een epiphone g-400 kijk.

Aanraders:
yamaha
ibanez (duurder dan wat ik heb)
epiphone ;)
squier