PDA

View Full Version : (rock ensoww) zangers (17) zoekt kikkee band omg. R'dam (Nke



Brenda85
8 september 2002, 16:03
Hyeyey allemaal!!

Ik ben een meisje van 17 jaar en doe al 3 jaar fanatiek aan zang. Het laatste jaar heb ik ook zangles gehad. Ik heb al diverse malen opgetreden; o.a. megafestatie 2001, midzomerfestival in mijn woonplaats (Nieuwerkerk aan den IJssel), met o.a. Replay en op mijn school. Ik doe vwo 5.
Ik zing vaak muziek van Anouk, K's choice. Maar op optredens heb ik ook wel eens iets van The fugees, P!nk, Pointer sisters en Kotic gedaan. K vind heel veel dingen leuk, maar hoor vaak dat ik een beetje een rock stem heb. Mocht je willen reageren, vraag ik wel 100% inzet van je. En het zou mooi zijn als je in de buurt woont.

Ik hoop snel iets te horen!

Groetjes en doeigiiggig, Brenda,

Ow jahh me mail: supergirl318@hotmail.com

Ic3gl0vE
15 september 2002, 22:23
lijkt erop dat niemand reageert hè..

Brenda85
16 september 2002, 21:43
egg welll jij duzz
maar jij lijk me dommm.
alleen leuke mensen mogen (serieus graag) reageren!
doeggg

FragDaddy
16 september 2002, 22:19
OMG!



egg welll jij duzz
maar jij lijk me dommm.
alleen leuke mensen mogen (serieus graag) reageren!

right! :razz:



K vind heel veel dingen leuk

ROTFLMAO. ja, ik ook, maar daar schreeuw ik niet over op een publiek forum :grin:


maar even serieus Brenda, Ic3gl0vE houdt alleen je post even in leven. als je wilt dat er ergens serieus op gereageerd wordt, is het verstandig om zelf ook serieus te blijven.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: FragDaddy op 2002-09-16 22:22 ]</font>

BLOK182
17 september 2002, 16:00
Ic3GlOve is een soort eerstehulparts wat betreft topics hehe.

Ic3gl0vE
17 september 2002, 16:59
jij denkt dat ik dom ben?

ik weet wel zeker dat jij een verkeerde indruk van mij hebt :smile: