PDA

View Full Version : Slash cabinet



cosmos
25 augustus 2005, 22:43
Even een verhaaltje om te laten zien dat niet iedereen zo slecht is via Marktplaats. Ik keek vandaag om 1130 uur op Marktplaats en zag een Slash cabinet staan voor 250 euro. Kopen dacht ik, meteen die gozer gebeld, die was al eens gebeld, maar uiteindelijk kon ik hem voor 325 halen. Totaal geen geld, sowieso niet voor een Marshall 1960AV, maar al helemaal niet met dat Slash logo.
Opgehaald, afgerekend, kom ik thuis om hem naast mijn gewone 1960A te proberen (die ik weg wilde gaan doen), klinkt ie toch wel erg hetzelfde. Ik kijk nog eens op de achterkant van die AV, zit er wel gewoon een 1960AV sticker op, maar bij de inputs staat er 300 Watt RMS. Ik voelde de bui al hangen, temeer omdat er in die V-serie 70 watt speakers horen te zitten. (4x70=280) Dus die kast opengemaakt en ja hoor: G12-75 speakers. Ik balen natuurlijk, je kunt je het type vloeken wel voorstellen. Die gozer gebeld, wist natuurlijk van niks, maar wonder boven wonder kon ik hem terugbrengen en heb ik net mijn geld teruggekregen. (wat best schappelijk is, omdat hij het echt niet wist en er genoeg mensen zouden zijn die zouden zeggen "Pech gehad!")
To conclude: ik ben superblij dat ik me een beetje in die verschillende kasten heb verdiept, want ik had nu gewoon 2 dezelfde kasten staan. Koop je dus cabinets via Marktplaats:

Altijd even checken!!

BartL
25 augustus 2005, 23:56
Woei...als die meneer/jongen dat echt niet wist, vind ik dat toch wel heel, heel, heel erg netjes van hem. Er zouden inderdaad genoeg zijn die je hard uitlachen oid.

Fumi SG
26 augustus 2005, 00:23
inderdaad heeeel netjes! Jammer dat ze bij Marktplaats geen 'feedback' kennen... :cool:

vulvasonic
26 augustus 2005, 00:41
inderdaad heeeel netjes! Jammer dat ze bij Marktplaats geen 'feedback' kennen... :cool:

Misschien heeft ie het zelf ook niet geweten en is het gewoon een heel eerlijke jongen?
Dat KAN. :-?

Fumi SG
26 augustus 2005, 01:00
inderdaad heeeel netjes! Jammer dat ze bij Marktplaats geen 'feedback' kennen... :cool:

Misschien heeft ie het zelf ook niet geweten en is het gewoon een heel eerlijke jongen?
Dat KAN. :-?

Joh?? Nooit geweten! :???: :-?

cosmos
26 augustus 2005, 07:37
Nou, hij wist het volgens mij echt niet, en had hem blijkbaar ook ooit eens in een winkel gekocht, dus dan verwacht je dat ook niet zo snel. Ik vond het inderdaad erg sportief van hem. Het was geen immens bedrag voor zo'n kast, maar het blijft een hoop geld!

Jeee
26 augustus 2005, 09:02
Even een verhaaltje om te laten zien dat niet iedereen zo slecht is via Marktplaats. Ik keek vandaag om 1130 uur op Marktplaats en zag een Slash cabinet staan voor 250 euro. Kopen dacht ik, meteen die gozer gebeld, die was al eens gebeld, maar uiteindelijk kon ik hem voor 325 halen. Totaal geen geld, sowieso niet voor een Marshall 1960AV, maar al helemaal niet met dat Slash logo.
Opgehaald, afgerekend, kom ik thuis om hem naast mijn gewone 1960A te proberen (die ik weg wilde gaan doen), klinkt ie toch wel erg hetzelfde. Ik kijk nog eens op de achterkant van die AV, zit er wel gewoon een 1960AV sticker op, maar bij de inputs staat er 300 Watt RMS. Ik voelde de bui al hangen, temeer omdat er in die V-serie 70 watt speakers horen te zitten. (4x70=280) Dus die kast opengemaakt en ja hoor: G12-75 speakers. Ik balen natuurlijk, je kunt je het type vloeken wel voorstellen. Die gozer gebeld, wist natuurlijk van niks, maar wonder boven wonder kon ik hem terugbrengen en heb ik net mijn geld teruggekregen. (wat best schappelijk is, omdat hij het echt niet wist en er genoeg mensen zouden zijn die zouden zeggen "Pech gehad!")
To conclude: ik ben superblij dat ik me een beetje in die verschillende kasten heb verdiept, want ik had nu gewoon 2 dezelfde kasten staan. Koop je dus cabinets via Marktplaats:

Altijd even checken!!

€325 voor een Marshall cabinet met G12-75's is anders best een heel mooie prijs.

Die had je gerust voor meer kunnen doorverkopen.

AART
26 augustus 2005, 12:58
zeker een nieuwe.

cosmos
26 augustus 2005, 13:49
Het was geen nieuwe, erg gebruikt.

Baker
29 augustus 2005, 10:42
inderdaad heeeel netjes! Jammer dat ze bij Marktplaats geen 'feedback' kennen... :cool:

Misschien heeft ie het zelf ook niet geweten en is het gewoon een heel eerlijke jongen?
Dat KAN. :-?

Joh?? Nooit geweten! :???: :-?

Misschien issie wel helemaal niet zo eerlijk,
en heeft ie gedacht: ik probeer het gewoon!

jij was zo snugger om het te checken, maar de volgende misschien niet!

Of ben ik nou te achterdochtig?

Vampire
29 augustus 2005, 10:46
Inderdaad, misschien was hij wel bang om gedonder te krijgen, maar hij kan ook wel echt eerlijk zijn geweest, die mensen heb je. Ik neem aan dat de meesten hier ook wel eerlijk zijn in hun verkoop? Ik zou nooit ofte nimmer kapot spul verkopen of beschadigd spul zonder te zeggen wat er mis was in ieder geval, daar mag je bij mij van uitgaan!

cosmos
29 augustus 2005, 10:56
Ik heb met dat soort dingen altijd zoiets van dat mensen toch weten waar je woont. Het is niet Amerika, waar je iets naar iemand stuurt die 2000 mijl verder woont. Mij is ook al verteld dat ik hem voor meer had kunnen doorverkopen, gewoon als 1960A kast maar met de verkeerde stickers. Maar ik heb zelf OOK een hekel aan dat soort dingen, dus ik zal zoiets niet gauw doorverkopen. Ik weet niet of hij het wist, ik vond hem erg eerlijk over komen. Als hij iets kwaads in de zin had, dan had hij ook kunnen zeggen dat ik pech had. Ik had dat ding natuurlijk eigenlijk ook bij HEM thuis open moeten maken, in principe kocht ik hem nu "as is".

glacius
2 september 2005, 18:13
ik heb zon cab en die klinkt wel degelijk anders , die kast waar jij mee temaken had is gewoon aan geprutst ..