PDA

View Full Version : Wat te doen in je vakantie



Wouter J
25 augustus 2005, 17:54
In Mijn geval hield vakantie in dat ik buiten Jan Knooren een gitaar kon bouwen en dat is deze van TV Jones elementen verziene Jazzmaster geworden.

http://alembic.com/club/messages/449/20599.jpg

Body van beuken hout (erg zwaar) in twee toon sunburst (wat overigens niet zo oranje is als deze foto het laat lijken.)

...rock...
25 augustus 2005, 18:00
eummh de slagplaat zint me niet echt. de TV jones zijn er in principe niet op misplaatst maar er schort iets. :-?

Wouter J
25 augustus 2005, 18:02
Je hebt gelijk, dat goud past niet echt bij sunburst, Ik zit ook aan een witte of misschien een geheel zwarte te denken, wat denk jij wat beter past?

Mafkees
25 augustus 2005, 18:11
zo'n bruine pearloid, die ook op die fenders zitten

AMkrisis
25 augustus 2005, 18:59
tortoise pickguard! daar smeekt ie om!

het kan mijn idee zijn maar die pickguard lijkt me ook niet 100% goed gerout te zijn rond de pickups, zou mooier zijn als het ook zonder scherpe hoeken was zoals de pickups zelf

Wouter J
25 augustus 2005, 19:04
tortoise pickguard! daar smeekt ie om!

het kan mijn idee zijn maar die pickguard lijkt me ook niet 100% goed gerout te zijn rond de pickups, zou mooier zijn als het ook zonder scherpe hoeken was zoals de pickups zelf

Ik heb hem niet gefreesd, ik heb 'm met de hand gezaagd, die guard is van normaal plexiglas en was als proefmodel bedoelt zodat ik geen duur slagplaat materiaal hoefde te verpestten als het mis ging.

...rock...
25 augustus 2005, 19:22
tortoise pickguard! daar smeekt ie om!

het kan mijn idee zijn maar die pickguard lijkt me ook niet 100% goed gerout te zijn rond de pickups, zou mooier zijn als het ook zonder scherpe hoeken was zoals de pickups zelf
inderdaad dat was er ook mis. enja zo'n tortoise pickguard is echt HET beste!

AMkrisis
25 augustus 2005, 20:32
zwarte body en pearl witte slagplaat zou ook wel uber stylish zijn
allemaal met mega veel glans :)

Dirk W
25 augustus 2005, 20:34
tortoise, geen twijfel mogelijk

...rock...
25 augustus 2005, 20:41
zwarte body en pearl witte slagplaat zou ook wel uber stylish zijn
allemaal met mega veel glans :)
moet ook wel iets hebben!

Ritch
25 augustus 2005, 22:00
tortoise, geen twijfel mogelijk

Witte body en tortoiseslagplaat :)

http://www.jimihendrix.dk/img/fender_jazzmaster_white.jpg