PDA

View Full Version : lehle d.loop



fullorder
24 augustus 2005, 23:03
heeft iemand ervaringen met deze looper?

robert-gitarist
24 augustus 2005, 23:36
ja.

robert-gitarist
24 augustus 2005, 23:36
ja.

Robbert
24 augustus 2005, 23:41
ja.

:roll: :cry:

Philippe
24 augustus 2005, 23:41
ja.

Doe je dit nou met opzet? Of heb je echt niet door dat een beetje uitleg echt geen pijn zal doen?

robert-gitarist
24 augustus 2005, 23:42
ja.

:roll: :cry:

Ja ik heb er wel ervarig mee...paar keer uit geprobeerd in Duitsland.
Maar als ie nou ff erbij vermeld wat ie wilt weten of wat... :roll:

deedee
24 augustus 2005, 23:44
ja.

:roll: :cry:

Ja ik heb er wel ervarig mee...paar keer uit geprobeerd in Duitsland.
Maar als ie nou ff erbij vermeld wat ie wilt weten of wat... :roll:


waarschijnlijk wil hij een review...............
kon je zelf ook wel bedenken :roll:

robert-gitarist
24 augustus 2005, 23:49
Uuhh neej.
maar ja boeiend :-?

Tsja wat moet ik zeggen,goeie degelijke looper.Mag ook wel voor dat geld.
Goed kwaliteits product.
Ik heb zelf de Little Lehle geprobeerd.
Want ik zocht een A/B Box voor me gitaren..en daar doet ie goed aan.je kunt mooi schakelen ermee enzo.En natuurlijk een idiaal pedaal voor als je een aantal pedalen in een Loop wilt zetten....

fullorder
25 augustus 2005, 09:00
Uuhh neej.
maar ja boeiend :-?

Tsja wat moet ik zeggen,goeie degelijke looper.Mag ook wel voor dat geld.
Goed kwaliteits product.
Ik heb zelf de Little Lehle geprobeerd.
Want ik zocht een A/B Box voor me gitaren..en daar doet ie goed aan.je kunt mooi schakelen ermee enzo.En natuurlijk een idiaal pedaal voor als je een aantal pedalen in een Loop wilt zetten....

ok ik zal wat specifieker zijn ;)
wat ik me afvraag wat de buffer precies doet. technisch gesproken weet ik dat wel, maar wat hoor je precies? ik heb al wat true bypass schakelaars, maar ik dacht dat zo'n lehle misschien wel wat is voor mijn space echo. die moet ik nu qua input behoorlijk kritisch afstellen om hetzelfde volume terug te krijgen, misschien dat zo'n buffer helpt als ik 'm achter de loop programmeer?

Antoon
25 augustus 2005, 15:13
Ik denk dat dat erg moeilijk te voorspellen is. Ik gebruik de dloop ongeveer een jaar nu. Pedalen die iets doen met de grootte van het ingangssignaal (bijv. envelop follower) lijken te reageren alsof ze veel meer signaal krijgen. Dat terwijl als het goed is je nauwelijks volumeverschil hoort als je de de buffer aanzet. Verder wordt het geluid wat steviger maar ook vlakker (trouwens zeer subtiel). Ik gebruik de buffer alleen als ik problemen met lange kabels enzo heb. Als er ergens geknabbeld wordt aan je signaal vult de buffer dat moeiteloos aan.