PDA

View Full Version : Squier??



Satriani
24 augustus 2005, 01:09
Yooo

Ik zag op de site van feedback een squier strat special staan, 99 euro :o
Ik speel al 6 jaar op een rock axe strat, zwaar verneukt dus.
Mijn plan was om binnen een maand of 3 een epi les paul te kopen en de elementen te vervangen.

Alleen de gitaar die ik nu heb is de laatste tijd bijna niet meer op te spelen, ontstemt teringsnel, kraken, piepen, ruizen en al die shit.
Zou het zin hebben om zo'n squier voor die 3 maanden te kopen zodat ik nog een beetje een redelijk geluid heb?

En zit er ook veel verschil tussen die modellen onderling?

Fumi SG
24 augustus 2005, 01:12
koop dan voor die drie maanden een Dean Evo XM voor €99,-. Waarschijnlijk beter dan die Squier want die Dean is gewoon echt goed. Squier valt vaak tegen, en dan hebben we het nog niet over die van €99,- (zelf nog niet tegengekomen!)

Maarjah, voor €99,-... wat kan je gebeuren??

Satriani
24 augustus 2005, 01:21
Zat ik idd ook al aan te denken, ik weet dat dean een goede prijs/kwaliteits verhouding heeft.

Maar ik heb een gitaar met single coils en heb ook alleen maar op gitaren met single coils gespeeld. Dit omdat ik veel cleane stukken, blues, srv en hendrix achtige dingen speel.
En de zachtere metal gaat ook wel redelijk met een strat.

Maar klinken die cleane dingen, Bijv little wing wel op een gitaar met humbuckers?

Nickname
24 augustus 2005, 13:57
Ja hoor, met de dean evo xm is dat geen probleem vind ik. Mn pa heeft er 1 gekocht voor de lol en ik vind hem echt verassend goed spelen. Heb ook meerdere squiertjes in mn handen gehad maar dat vond ik echt vele malen minder dan die dean. En wat dan nog.. voor die 3 maanden :)

Trouwens, kwil nie lullig doen hoor.. maar 3 maandjes wachten kan misschien ook nog :roll:

Satriani
24 augustus 2005, 16:07
Dan kan ik drie maanden geen gitaar spelen , al kan ik een dag niet spelen word ik al gek :wink:

Nickname
25 augustus 2005, 08:45