PDA

View Full Version : Gibson SG Standard waarde?



jeroenuiteindhoven
23 augustus 2005, 22:06
Hoi,

Er staan flink wat topics met SG als onderwerp, maar wat is ongeveer de waarde van een Gibson SG Standard, en dan niet een oudje maar een nieuwe inclusief koffer?

Let me know want ik wil er misschien eentje tweedehands kopen.

Grtzzz

hadv
23 augustus 2005, 22:51
Nieuw issie bij Nederland Muziek 1229, ik weet alleen niet of dat met koffer is. Bij Dirk Witte 1375 incl koffer.

Dus, afhankelijk van de gebruikssporen zou ik zeggen ca 75%

(Om nog even flauw te doen, dit had je natuurlijk zelf ook kunnen uitzoeken, ik deed er bijna een halve minuut over 8-) )

Bobbel
24 augustus 2005, 03:01
ah joh gewoon een Gibson SG Classic in Engeland bestellen/kopen (met P-90's dus)... ben je nog goedkoper uit...

BartL
24 augustus 2005, 09:19
Hij vraagt om een standard, niet om een classic :)

jeroenuiteindhoven
24 augustus 2005, 09:46
Wat is nu precies het verschil tussen standard en special, ik weet dat er laatst ook al iemand hierom vroeg, maar toen werd geantwoord, houtsoort etc, maar is het geluid dan ook beter bij de duurdere, of is het gewoon anders?

Angus speelt op een standard?

jeroenuiteindhoven
24 augustus 2005, 09:47
en classic :)

en waar in engeland dan?? Is het verschepen niet keiduur dan?

Bobbel
24 augustus 2005, 13:41
Nou het is op Ebay en het is dat ik de koop nu knop heb gebruikt, maar het kon goedkoper... en de verzendkosten waren 35 pond, maar dan heb je wel de beste manier...

maar dit kun je ook doen met een standaard... vai ebay vind je veel nieuwe gitaren en veel goedkoper...