PDA

View Full Version : Variac amps??



Fumi SG
23 augustus 2005, 20:30
Nou, ik kwam vanmiddag bij de plaatselijke muziekboer en daar hadden ze opruiming. Er stond ook een Variac buizentop (50W volgens mij) en die kostte samen met een Behringer 4*12 €625,-.... behoorlijk goedkoop voor een nieuwe buizen halfstack leek mij zo. Maar kent iemand het merk Variac?? Ik had er nog nooit van gehoord, ik heb ook ff op internet gezocht maar een site heb ik ook niet kunnen vinden.

Iemand??

duckman
23 augustus 2005, 21:40
ik weet dat ze bij musik produktiv staan...nooit getest.
Volgens mij is het hun.. euh..huismerk... :???:


mazzel,
Arjan

Fumi SG
24 augustus 2005, 00:35
lijkt me niet hun huismerk, want ik zag hem hier in de buurt (in D'chem) staan. :)

Fumi SG
25 augustus 2005, 00:00
kent nou echt helemaal niemand die dingen?? Kan toch bijna niet... :(

jorrit
25 augustus 2005, 00:25
k heb er in MP een keer op gespeeld. geen idee meer wat voor uitvoering. gewoon ff voor de lol, en moet zeggen dat het best leuk klinkt voor de prijs. sowieso beter als een transistor bakkie. heb hm maar heel even getest en het is al een tijdje geleden maar k kan me herinneren dat ik er met een goede cab een aardig scheur geluid uit kreeg.

heb je hm zelf al getest?

Fumi SG
25 augustus 2005, 01:00
nee, ik heb hem niet getest. Misschien ga ik dat nog wel een keer doen. Wie weet wat voor een sound erin zit. Maar ik was eigenlijk meer geïnteresseerd of mensen Variac kenden, ik GAS nu namelijk (nog steeds :( ) op een Randall... maar misschien weet die Variac me te overtuigen! :razz: