PDA

View Full Version : Fender fm 212R??



dennus
23 augustus 2005, 18:59
Ik ben vanmiddag ff groningen in geweest voor een nieuwe versterker.Nu heb ik een marshall mg 15 maar ik ga misschien in een band en t geluid is niet super. Keb de ballen verstand van versterkers maar ik heb een fender fm 212R getest en vondt hem best goed klinken, vooral de clean. Hebben jullie misschien ervaringen met deze versterker of kunnen jullie me een andere versterker tot rond de 450 euro aanraden.
Alvast bedankt, Dennis

Robin_Polband
23 augustus 2005, 20:14
Als je rond de 450 eurie te besteden hebt kun je beter iets verder kijken dan de goedkoopste uitvoeringen van een bepaald merk, in dit geval Fender.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik ook onder de indruk was van deze versterker, voor dat geld het cleane geluid van Fender.

Succes

Squier4ever
23 augustus 2005, 20:24
buizenbakkie moet te doen zijn voor et geld

dennus
23 augustus 2005, 21:19
Ik vond de vox valvetronix 50watt ook goed klinken, maar is dat genoeg vermogen voor een band?

almarvk
23 augustus 2005, 22:39
Ik heb 'm gehad die Fender, en het is teveel voor een band. Bij mij kwam die niet hoger dan 3. Thuis was het niet te doen met dat ding want hij springt van 2 naar 3 met een gigantisch verschil.

Je kan beter kijken naar een buizenbak. Ik was iig snel uitgekeken op die Fender...