PDA

View Full Version : info over electrische gitaar kopen



stephan
22 augustus 2005, 16:11
hallow mede mensjes
ik wil een electrische gitaar gaan kopen. heb nu al een tijdje les op een acoustische gitaar, en wil nu dus een electrische gaan aanschaffen. maar nou ben ik nog best wel een leek op het gebied van merken en verschilende types. Dus ik hoop dat jullie mij wat info kunnen verschaffen. mijn muziek style is rock, punk, metal,emorock en zo.
Dus wat zijn een beetje de goeie merken en wat de mindere welke types weer wel en welke weer niet, en ook waarom niet of wel.
Ik ben overegens wel opzoek naar een beetje redelijke gitaar (laten we zeggen rond de 400 euro.) Dus k zal zeggen brand maar los
alvast bedankt
stephan

BassAgent
22 augustus 2005, 16:17
Kijk eens wat beter rond op het forum en zie dat bovenaan het Elektrische Gitaren-subtopic een paar sticky's staan waar je die info kan vinden.

Raffel
22 augustus 2005, 16:22
wth is emorock? :???:

imlikeajungle
22 augustus 2005, 16:26
let's not go there.

de zoekfunctie kan je ook een stuk verderhelpen, met specifiekere vragen kan je dan hier nog 'ns terugkijken!

succes en veel plezier!

stephan
22 augustus 2005, 16:31
wth is emorock? :???:

sorry mij fout. ben net terug van n zeer geslaag weekend in biddinghuizen,dus vergeef me was er niet helemaal bij. moet emocore zijn (ala face tomorrow)

EpiCenturiesAWAy
22 augustus 2005, 16:41
Ik zou een les paultje zeggen voor face tomorrow! of een tele met humbuckers, dat gebruiken die mannen zelf ook dusja :) Een richwood ? :P

Jax
22 augustus 2005, 17:07
" Koopadvies: Gitaren van 250 - 500 euro" bovenaan de pagina electrische gitaren. Dat lijkt me duidelijk :)

Fat-telecaster
22 augustus 2005, 17:31
Ibanez misschien??, srry als ik het fout heb zit niet echt in zulke muziek

Raffel
22 augustus 2005, 17:35
wth is emorock? :???:

sorry mij fout. ben net terug van n zeer geslaag weekend in biddinghuizen,dus vergeef me was er niet helemaal bij. moet emocore zijn (ala face tomorrow)

goed zegt me nog niets :)

GeddyLee
22 augustus 2005, 22:49
''gevoellige'' rock :)

Ehm, keane ofzo? Is dat geen emocore/rock/ding?

JesseBeau
22 augustus 2005, 22:57
Ik zou zeggen check Ibanez en Dean eens... zijn wel gitaren die geschikt zijn voor die stijl en die zijn ook niet zo duur...

LIGNUMdrummerke
22 augustus 2005, 22:59
voor ik zot wordt..... GEBRUIK DE ZOEKFUNCTIE en KIJK inde FAQ-onderdelen bovenaan de pagina..... teveel gevraagd?


en al degenen die vinden dat dit onbeleefd is...... k word t stilaan beu en probably velen met mij!