PDA

View Full Version : Thrash metal band omgeving Rotterdam zoekt nieuwe leden!



gerrekat
21 augustus 2005, 13:43
Thrash metal band omgeving Rotterdam zoekt nieuwe leden!

We zijn na het uiteenvallen van de huidige line up op zoek naar een strakke drummer en een bassist eventueel een tweede slag/lead gitarist. We zoeken mensen die gedreven zijn doch ook sociaal (lees: gezellig een biertje doen!) ingesteld zijn. Verder moeten toekomstige leden wel over enig niveau beschikken (nee hoeft niet gelijk virtuoos te zijn) en het liefst over behoorlijke instrumenten/versterkers.

De stijl laat zich het beste omschrijven als old school thrash in alle soorten, zowel invloeden uit de Duitse scene tot aan de Bay Area tot aan crossover al a DRI, EXCEL etc., als het maar hakt! Enkele referenties: SODOM, RAZOR, OVER KILL, ouwe ANTHRAX, DARK ANGEL, TESTAMENT, EXODUS en KREATOR.

Alles staat eigenlijk nog open, maar bedoeling is wel om voornamelijk eigen werk te gaan spelen, en we zoeken dus ook mensen die een actieve rol willen/kunnen spelen in het componeren van songs. Motivatie is belangrijk we willen graag op korte termijn een demo opnemen en veel optreden. Dus als je van een biertje/gezelligheid houdt en van lekkere ouderwetse thrash/speed metal neem dan alsjeblieft contact op!

Hans

detente1976@hotmail.com

06-24864229

FNaRK
21 augustus 2005, 14:00
hmm
dus Enforcer is niet meer ??

spelen jullie nog wel de 10e in Tilburg ?


en waar repeteren jullie ?

gerrekat
22 augustus 2005, 13:19
ja de stekker is er definitief uit, ik wil nog wel doorgaan (eventueel onder andere naam) met de zanger, en heb de oefenruimte nog even aangehouden. We oefenen in de Dynamo in Rotterdam-Zuid op Zaterdag middag 14:00 tot 18:00...

Helaas zijn alle optredens gecancelled, de drummer had er geen tijd meer voor en dat is ook de reden voor de split...ik heb Marco al persoonlijk ingelicht zaterdag.

Swan
22 augustus 2005, 13:37
hmmm opzich is t wel lekker om n potje trash te spelen... hoe staat t met de zoektocht naar n drummer?

gerrekat
22 augustus 2005, 16:32
hmm..nog geen zicht op, maar ik ben pas een dag aan het zoeken... 8-)

Helaas blijken drummers het moeilijkst te vinden....en het meest benodigd om te gaan oefenen.

Swan
22 augustus 2005, 17:49
klopt!
ik PM je ff t mailadres van n goeie drummer uit Rotterdam..

gerrekat
22 augustus 2005, 18:13
Dankje! Ik heb hem een emailtje gestuurd.


Cheers

Hans

gerrekat
23 september 2005, 20:22
BUMP, helaas nog steeds een drummer gezocht!