PDA

View Full Version : Pickups vanuit de USA meenemen



Borisbecker
21 augustus 2005, 11:35
Ik ga in november waarschijnlijk naar de Vs toe en zat erover te denken om daar een paar humbuckers in te slaan aangezien ze niet zo duur daar zijn. Maar ik vroeg me af of iemand misschien weet hoe die Amerikanen gaan doen,aangezien ze een beetje paranoia zijn? Dat ze niet toevallig denken dat ik een bom in mijn koffer heb en zo mijn humbuckers weggooien. Je moet geloof ik ook je koffer open laten, zodat ze altijd erin kunnen kijken. Maar ja in ieder geval, iemand??

Steven5446
21 augustus 2005, 12:12
Gewoon in de orginele verpakking laten en met handbagage meenemen. Ik heb recentelijk 2 sets van Zandt uit de VS meegenomen. Bij de controle gewoon laten zien en gezegd dat het gitaar elementen waren. Was dus geen probleem.

Robbert
21 augustus 2005, 12:30
Ik zou ze gewoon lekker opsturen, aantekenen alszijnde een gift van 20 dollar en klaar, volgend pakketje :D

Borisbecker
21 augustus 2005, 18:23
NIemand meer???

zjanke
21 augustus 2005, 21:53
Ik zou ze gewoon lekker opsturen, aantekenen alszijnde een gift van 20 dollar en klaar, volgend pakketje :D

Inclusief verzendkosten maak het dan niet veel meer uit, zeker niet als de douane hier lastig gaat doen. Gewoon in je koffer in de orginele verpakking.

Anders_Destium
21 augustus 2005, 21:57
Gewoon in je handbagage, en als ze denken dat het een bom is leg je uit hoe het zit. Als ze op Schiphol niet vragen of je "even mee wil komen" heb je ook geen invoerrechten.

Negative K3 fan
21 augustus 2005, 22:05
gewoon in je handbagage stoppen, daar doen ze vrijwel zeker absoluut niet moeilijk over

Fumi SG
21 augustus 2005, 22:12
geen idee, maar dat wat je zei over je koffer open laten (niet op slot doen :P ) klopt in ieder geval wel! :wink: