PDA

View Full Version : G&L tribute



thomasvdp
20 augustus 2005, 11:15
hallo,

Ik heb me 2 maanden geleden een G&L tribute met een rosewood toets aangeschaft. Ik ben daar zeer tevreden over, maar ik las vandaag een review over de cort A5. Die ongeveer 100 euro duurder moet zijn.

Had ik niet veel beter die cort gekocht, of iets anders?

guitartub
20 augustus 2005, 11:32
Hoi Thomas,

Voor die G&L hoef je je natuurlijk niet te schamen. Denk dat Cort als naam niet de klank heeft van een naam die je mag associeren met Leo Fender. Verder moet je je realiseren dat reviews vaak persoonlijk zijn en niet hoeven te stroken met jouw smaak.

Veel plezier met je G&L.

ToolRulez
21 augustus 2005, 11:59
Volgens mij heb je met de Tribute een van de interessantste koopjes van dit moment in huis. Ik heb een aantal keer op een L-2500 premium gespeeld en ik vind het iedere keer weer een hele lekkere bas, zeker voor het geld!

Oftewel, ik ben jaloers :wink:.

En veel plezier met je bas natuurlijk!

Iron Maiden
21 augustus 2005, 20:16
Ik zou persoonlijk liever die g&l tribute hebben dan een cort.

Equalizer
21 augustus 2005, 20:19
Die Cort ziet er wel goed uit maar ik denk dat je G&L meer 'karakter' heeft. Ben zelf voor een G&L L-2000 aan het sparen. 't Wil alleen niet zo opschieten.

Phyrexian
22 augustus 2005, 11:14
Die Cort ziet er wel goed uit maar ik denk dat je G&L meer 'karakter' heeft. Ben zelf voor een G&L L-2000 aan het sparen. 't Wil alleen niet zo opschieten.

Ik heb zelf een G&L L-2000 en eerlijk gezegd blaast deze bas qua karakter en klank elke andere bas weg waarmee ik vergeleken heb (voornamelijk Warwicks uit verschillende prijsklasses).
Volgens mij heb je een betere bas met die G&L (zelfs een Tribute) dan met die Cort.